Plussa vai ei?

Siis varmaan pitäs vaan parin minuutin päästä vilkasta testiä ja sit heittää pois.. Mutta kun sit aattelee et jos siinä nyt kuiteki jotai jo näkyis :))
Tottuuhan noihin "viivanpaikkoihiki" ni ei sit niin vielä niistä innostu :)

Niin se pitäs kyllä heittää roskiin heti sen testiajan jälkeen. Ja ootas kun tyhjennät vaikka roskista ja huomaat sen testin siellä niin pakko kattoo jos siinä vaikka ois roskishaamu :grin:grin

Juuri tuosta syystä cb:n viikkonäytöllinen on hyvä kun se sammuu itse ja sitä ei voi enää testiajan jälkeen lukea. :joyful:
Tosin itse kuulun siihen ryhmää, joka oikeasti voi katsoa testiajalla sen testin ja sitten laittaa sen sinne roskikseen ja jättää sinne. :)

Jelppis, sen cbn voi myös repiä paloiks ja tihrustaa niitä viivoja :D:rolleyes:

Emi00 ainakin täällä meillä päin lakko ei vaikuttanut kauppoihin :) kauppojen ikkunoissa oli lappujakin, että kauppa pysyy auki lakosta huolimatta :D

Ehkäpä voisin sitä itsekin kokeilla sitten kun seuraavan kerran sellaisen teen. Voi kyllä mies vähän pyöritellä päätään vieressä. :rolleyes: Tosin meillä on mieskin aina ihan innoissaan kyttäämässä testejä ja se niitä mulle yleensä tuo vaikka ei olisi vielä ede tastin aika:grin

muoks: Eli siis siitä viikkonäytöllisestä kun oli aikaisemmin puhetta niin tämä liittyi siihen... :)

Muokattu viimeksi:
Jannski, molemmissa kuvissa sama testi eri valossa :p

Jannski kyllä lakkoilua on myös :) mies lähti töistä tänää klo 10 ja loppu päivä lakkoa. Ja ainaki yks päiväkoti meni kans lakkoon klo 11 pariks tunniks :D

No mut enempi se on mun mielestä mielenilmausta kun kunnon lakkoilua, kun se kestää vaan tän päivän ja siihen ei kaikki asiaa koskettavat osallistu kuin vapaaehtoisesti, jos hoitsut yms menis lakkoonlakkoon ni se kyllä tuntuis ja näkyis :) Mut toisaalta ihan hyvä ettei turvallisuutta vaaranneta.

Näättekö tekin tuossa sen viivan?

Liitteet

• 1442641481118.jpg
    1442641481118.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 628
Takaisin