Vauvakuume, tuohon en jotenkin nyt löydä mitenkään hailuraakaan voi tosin johtua siitä kun olen puhelimella (niinku aina, eli en ole se luotettavin aina!)
vauvakuume, en saa selvää, että onko se haamu, viivanpaikka, painauma testissä, varjo vai joku sauman kohta Vähän liian kaukana ehkä kontrolliviivasta olisi toi viiva?
Oottele rauhassa pari päivää ja testaa sitten uudestaan!
Vauvakuume, hyvinkin voi vielä tummentua tuo viiva! On paljon selkeämpi kun tuo mun viiva tuossa
Kivuista päätellen mulla oli ovis 14 päivää sitten että vähän epäilen et pitäs näkyä jo testissä paremmin
Kaksi viivaa kyllä nään, samanlailla kuin edellisessä kuvassa. Mut parin päivän päästä varmaan näkyis paremmin :)
Mulla tekis mieli taas testata mut jotenki on sellanen olo nyt että kyllä ne menkat sieltä huomenna tulee
Emi00 älä vielä masennu
Voithan sä testata vielä uudestaan jos haluat :) Toivotaan että ois tärpännyt ja jos ei niin toivon että jatkossa saisit plussan kiinni.
Ja kiitos taas kun jaksoit kommentoida tuota mun kuvaa :)
Mä oon niin malttamaton, että en jaksais odottaa mitään, mussa on himotestaajan vikaa Vahvistuispa viivat
Mä nään myös siinä nuolen kohdalla sen viivan meillä on vauvakuume vissiin aika haukansilmät kun muut ei nään nii selvästi tai sit kuvitellaan vaan näkeväni
Vauvakuume, mie nään siinä jotain, mutta näyttää kuitenkin aivan valkoiselta voikun ei nyt pc antaisi mitään viivanpaikkoja, vaan se olisi vahvistumassa kunnon plussaksi :)