Luotan itse Pc melko paljon! Mutta omalla kohdalla on joskus antanut viivanpaikkaa (toisaalta se on ollut selkeä väritön) Nuo pc liuskat muuttuivat mun mielestä joskus ja muutama muukin taisi sanoa näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 69183 Ja tällaista haamua/viivanpaikkaa pc:llä tänne tänään. Dpo 8-10 eli tapani mukaan olen aikaisessa Mä en ole niin hirveesti pc:tä käyttänyt, enkä muista, oonko saanu siihen näin näkyviä viivanpaikkoja aikasemmin.
Nyt pc kehiin, odotan innolla!!Onko kellään kokemuksia näistä first responce -testeistä? :)
Joskus aiemminkin näitä tein vuosi sitten ja jotain näytti seuraavana päivänä kuivuttuaan.. en sitten uskaltanut enää ostaa.. mutta nyt jotenkin huvikseni ostin, ja näkyy heti kastettua haaleaa ja nyt vähän myöhemmin tällasta :
View attachment 69202
Ylempi eilen, alempi tänään.
Ihan huippua!! Huomista testiä innolla odotellaan :DKäympäs huomenna pc :)
Dpo7 vasta tänään :D olin vähän malttamaton kun on ollut niin selviä oireita x)
Voih, muistan kun jännäilin ja tihrustin testejä aina lampun kanssaUnicorn, Munkin silmiin aivan selvästi näkyy!! Oioi
Noista First Responseista muinoin luin että joskus saattavat antaa viivanpaikkaa, mutta niissä se on helppo tsekkaa kun katsoo lamppua vasten. Eli viivanpaikka sit on oikeasti "läpinäkyvä".
Tuossa kyllä näkyy ihan haamulainen tänne asti.