Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
täällä pc nega x) tais olla taas väärä hälytys.
No ompa outoa, mulla yhdessä raskaudessa hcg verestä 24 ja pc näytti niin vaaleaa hailuraa että. Nyt tässä raskaudessa mulla vissiin alkio kiinnittyi nopeasti ja hcg tuplaantui rajusti alussa. Sain selvän plussan 12 päivää yhdynnästä ja hcg oli 1444 4+3 :)LaraS ja Miitu, joo toi fr on 6miu ja pc 25. Täällä vaan joku sanoi pc näyttäneen plussaa samalla kun veritesti näytti hcg4. :) mutta tokihan toi voi vielä plussaksi muuttua. Itsellä vain niin skeptinen olo kaikesta kun nyt starttasi juuri toinen yritysvuosi :)
No kyllähän siellä pilkistääTämä on ensimmäinen edes hieman haamua muistuttava minulla reilun vuoden tjottailua jälkeen, nyt menossa kp 27/~27, tikutettu muutaman tunnin pidätyksellä. Oon kyllä nyt niin jännän äärellä, kuvaan kun tuota haamun esiastetta yritin saada tallentumaan, se katosi, mutta kun paljaalla silmällä tikkua katsoo niin siinä se vaan näkyy. Huomenna en vielä aamupissaan toista jäljellä olevaa tikkua käytä, ylihuomenna sitten uusi kokeilu...