Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!Unicorn kiitos kysymästä, plussaa näyttää :) viikot kai 4+0/4+1
Unicorn kiitos kysymästä, plussaa näyttää :) viikot kai 4+0/4+1
Kiitos kaikille onnitteluista tänään oli viime kiertoon (33pv kierto, edelliset 27-28pv pituisia) nähden se maaginen päivä, et menkat on oikeesti myöhässä (tänään kp34).. Vielä varmasti monet pelot ja huolet, mutta eka kertaa elämässäni oon oikeesti raskaana
Muska77 joo, yk25 nyt (2,5v aikana).
Deb varmasti se huoli kulkee mukana. Toivottavasti kuitenkin turhaan ja kaikki sujuu hyvin
Laskisin itse tämän ovisplussaksi. On vahvempi kuin eilinen :)Nyt se kohokohta on! Enkös tästä lähde nyt laskee ne dpoot? Eli onko nyt dpo 1?
Nyt dpo - 1, huomenna ovulaatio eli dpo 0 ja ylihuomenna dpo 1 :)Eli nytkö ois dpo 0,huomenna dpo -1 ja sit seuraava vasta dpo 1
Just näin. Ovisplussa tulee 12-48 h ennen ovulaatiota, joten yleensä lasketaan niin, että ovisplussa on dpo -1, seuraava päivä ovis eli dpo 0 ja sit siitä seuraava on dpo 1.Eikun... oliko se niin että tänään on itse asiassa dpo -1,koska ovis eli dpo 0 on vasta seuraavana päivänä ovisplussasta? Olenkohan laskenut omankin dpo:ni väärin tässä kierrossa...
Sori sekoilu... hankala aamu.