Plussa vai ei?

Unicorn kiitos kysymästä, plussaa näyttää :) viikot kai 4+0/4+1

Liitteet

• IMG_20180514_074035.jpg
    IMG_20180514_074035.jpg
    538.6 KB · Katsottu: 415
Kiitos kaikille onnitteluista :happy: tänään oli viime kiertoon (33pv kierto, edelliset 27-28pv pituisia) nähden se maaginen päivä, et menkat on oikeesti myöhässä (tänään kp34).. Vielä varmasti monet pelot ja huolet, mutta eka kertaa elämässäni oon oikeesti raskaana :joyful:

Ne pelot ja huolet jatkuu varmaan läpi raskauden :hilarious: Täällä menossa rv 16+3 ja silti sitä huolehtii että entä jos. On aina tiettyjä etappeja mihin edetä ja mitä odottaa, nyt seuraava on puoliväli ja rakenneultra :shy: Oi vitsit, paljon onnea raskauteen ja pidän peukkuja että tää pysyy syliin asti mukana <3

Nyt se kohokohta on! Enkös tästä lähde nyt laskee ne dpo:oot? Eli onko nyt dpo 1?

Liitteet

• 1526357081086.jpg
    1526357081086.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 327
Minä lasken ovisplussasta seuraavan päivän dpo 1:ksi, mutta toisaalta lasken ovisplussaksi jo vähän heikommankin tuloksen. Sinulla on nyt tosi vahva tuo plussa :-)

Eikun... oliko se niin että tänään on itse asiassa dpo -1,koska ovis eli dpo 0 on vasta seuraavana päivänä ovisplussasta? Olenkohan laskenut omankin dpo:ni väärin tässä kierrossa...

Sori sekoilu... hankala aamu.

Eikun... oliko se niin että tänään on itse asiassa dpo -1,koska ovis eli dpo 0 on vasta seuraavana päivänä ovisplussasta? Olenkohan laskenut omankin dpo:ni väärin tässä kierrossa...

Sori sekoilu... hankala aamu.
Just näin. Ovisplussa tulee 12-48 h ennen ovulaatiota, joten yleensä lasketaan niin, että ovisplussa on dpo -1, seuraava päivä ovis eli dpo 0 ja sit siitä seuraava on dpo 1.

Kiitos Te tietäjät,nää on niiiin monimutkaisia asioita ettei näitä aina muista kuinka nää menee mutta onneks Te ootte olemassa niin pysyy ajantasalla. Eilen jo talleteltiin ja tänään toinen satsi talletusta. Olisi jo aika tärpätä.

Takaisin