Plussa vai ei?

Nana, en minäkään näe mitään, mutta inssistä on kyllä vasta kovin lyhyt aika. Muutaman päivän kuluttua tilanne voi olla kovin eri, peukut sille!!
 
Kiitti kommenteista! Ehkä mä nään vaan omiani kun sitä plussaa toivoo niin kovasti. Livenä silmällä erottaa hennon viivan mutta taitaa olla pelkkä viivanpaikka kun ei kuvissa erotu. Toivotaan että muuttuis vielä plussaksi.
 
Nana, sehän on plussaa kun luot ajatuksillasi plussaa :) Tulos tulee kyllä ilmi melko pian, kaikkea hyvää sen odotteluun :)
 
Katsokaas ladyt kun rfsu:n herkkä puikko näyttää tänään tältä (kp 25/27-28 ja ehkä dpo 11-12).
 

Liitteet

  • FFBF1CF8-923D-4060-B164-F9F513401678.jpeg
    FFBF1CF8-923D-4060-B164-F9F513401678.jpeg
    429.5 KB · Katsottu: 448
Hei Nana, minun on pakko kyllä sanoa että nään tuossa ylemmässä jotain, mutta en tiedä onko se vaan viivanpaikka kun väriä siinä ei minusta kuitenkaan oo. Pidetään peukkuja, että tulis ihan oikea plussa!
 
Katsokaas ladyt kun rfsu:n herkkä puikko näyttää tänään tältä (kp 25/27-28 ja ehkä dpo 11-12).
Onnea!!

Hei Nana, minun on pakko kyllä sanoa että nään tuossa ylemmässä jotain, mutta en tiedä onko se vaan viivanpaikka kun väriä siinä ei minusta kuitenkaan oo. Pidetään peukkuja, että tulis ihan oikea plussa!
Näin iteki arvioin, taitaa olla viivanpaikka. No parin päivän päästä uutta testiä.
 
Takaisin
Top