Plussa vai ei?

Tännekin tais osua rfsun liuskasta joku maanantaikappale. Joku tosi selkee viivanpaikka taitaa loistaa.

Ei ees harrasteltu oviksen aikaan (viikko ennen ja kaks päivää jälkeen), joten teoriassa ihan mahdotontakin olla mitään muuta. Ja kun vielä lykkää yhteen meidän lisääntymisprosentit niin aikamoinen luomu lottovoitto pitäisi olla x)

Huomenna alkaa uus kierto.

Edit, nyt kun latasin kuvat niin ei näy senkään vertaa :D
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1524768285.742777.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1524768285.742777.jpg
    71.7 KB · Katsottu: 330
  • ImageUploadedByVau Foorumi1524768295.376832.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1524768295.376832.jpg
    88.7 KB · Katsottu: 345
Muokattu viimeksi:
Unicorn, voi se tärpätä vaikka viikonkin ennen ovulaatioo talleteltu, jos siellä on ollu sissejä siittiöitä! Mä oon näkevinäni jotain kans
 
Unicorn, voi se tärpätä vaikka viikonkin ennen ovulaatioo talleteltu, jos siellä on ollu sissejä siittiöitä! Mä oon näkevinäni jotain kans

Se on aika epätodennäköistä kun miehellä on heikentynyt siittiöiden liikkuvuus ja laatu ja tiheys. (Ja mulla pcos) Mutta ei toki mahdottomuus, onhan meillä yksi lottovoitto jo täällä <3 odotellaan rauhassa :)
 
Voi helkkari. Nyt iski vatsatauti. Ja tää on ihan tosi vatsatauti, ei mikään pahoinvointi. Olispa kuitenkin haamu vahvistunut huomis aamuun mennessä.

Muoks. Ei tätä pitäny tähän ketjuun laittaa, mutta tulipa kuitenkin. Noh, anyway, huomen aamuna testiä kehiin olosta riippumatta.
 
Takaisin
Top