Plussa vai ei?

ANTEEKS omanapa. Tänään kohta 4v yrittämisen jäkeen tuli kai haamulainen :nailbiting:
Kuva otettu vessan huonossa valossa kädet täristen, luonnossa on ihan selvä ja edelleen kuivana näkyy. Nyt vasta dpo 8-9 ja päiväpissasta, tuli heti näkyviin kun pissa osu :woot:
 

Liitteet

  • IMG-20180423-WA0002.jpeg
    IMG-20180423-WA0002.jpeg
    811.7 KB · Katsottu: 430
Onko muilla ollut "maanantai kappaleita" rfsun r-testeissä? ensin näkyi haamu, nyt 4 tyylipuhdasta negaa tehnyt. Vuotoakaan ei kyllä näy
 
Onnea Mami plussasta! On aivan erityisen ihanaa nähä plussa testissä vuosia yrittäneellä :) Hurjasti tarrasukkia pienelle ja muutenkin kaikkea hyvää raskauteen :Heartred

Onko muilla ollut "maanantai kappaleita" rfsun r-testeissä? ensin näkyi haamu, nyt 4 tyylipuhdasta negaa tehnyt. Vuotoakaan ei kyllä näy

Aijaa, ei oo käyny ainakaan mulle noin..
 
Kiitos kaikille!! :happy::Heartred

Mulla on ollu yks rfsu plussa, ihan väärässä kohtaa kiertoo, eli varmaan oli maanantai malli :grin
 
Heei! Viime viikolla kyselin testeistäni, että oliko positiivisia.. Elämäni ekat positiiviset testit ikinä! Kunnes tuli se virallinen testipäivä ja täysin puhdas negatiivinen liuskatesti sekä cb digi ”ei raskaana”, parin päivän päästä alkoi menkat ja maha aivan törkeen kipeenä. No, ei auta kun etsiä pilveltä hopeareunus.. Eli onni onnettomuudessa ja heti pääsee uuteen kiertoon siirtään viimeisen pakasteen. Jokatapauksessa onnea kaikille raskautuneille! [emoji173]️
 
Harmi, että se tyssäsi siihen ... mutta parempi, että lähti tulemaan, kun ei kerta pysynyt.
Mä lähen myös valmistautumaan Vapun tienoilla huurunenähommiin. Eli loppukuusta pääsee testailemaan, jos siirto sujuu hyvin.
Tsempit meille ja vahvistuvia viivoja kaikille ;)!!
 
Jo 27/26, tädin paikalle houkuttelua :D
 

Liitteet

  • 1524571408895.jpg
    1524571408895.jpg
    44.6 KB · Katsottu: 295
  • 1524571426331.jpg
    1524571426331.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 297
Pahoittelut mami :( Mä sain viimekierrossa pregchekillä ihan selkeän punaisen viivan dpo6, jos ois ollu esim. dpo10 oisin luullu sitä kyllä ihan oikeeksi plussaksi :( Ennen ei oo kyllä pregchekit näyttäny mitään turhia viivoja :/
 
Ostin 2 testin pakkauksen ja huvin vuoksi dippasin toisenkin, mutta eipä se taida mitään muuttaa...
 

Liitteet

  • 1524580348609.jpg
    1524580348609.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 289
Mrs.Smith, ei ollu saman merkin, tänään oli rfsu herkkä puikko, mut myös O-testi haalstu, eilen sekin oli plussa.

Katjusha, joo ei voi niin moni nähdä omiaan. En tajua mitä tapahtu, ja näin nopeesti :confused:

Pipsu, eikä, voi kökkö jos noihinkaan ei voi enää luottaa yhtään :shifty:
 
Mrs.Smith, ei ollu saman merkin, tänään oli rfsu herkkä puikko, mut myös O-testi haalstu, eilen sekin oli plussa.

Katjusha, joo ei voi niin moni nähdä omiaan. En tajua mitä tapahtu, ja näin nopeesti :confused:

Pipsu, eikä, voi kökkö jos noihinkaan ei voi enää luottaa yhtään :shifty:

Muut testit kuin pregcheck vahvistuivat itellä tooosi hitaasti, myös ovistesti näytti vaihdellen haaleempaa ja vahvempaa siihen asti että oli jo 5+ viikko kun jotain halpis ovistestejä oli. :) Pregchekiin vaan luottaisin näin alussa :)
 
Takaisin
Top