Plussa vai ei?

Mrs.Smith, ei ollu saman merkin, tänään oli rfsu herkkä puikko, mut myös O-testi haalstu, eilen sekin oli plussa.

Katjusha, joo ei voi niin moni nähdä omiaan. En tajua mitä tapahtu, ja näin nopeesti :confused:

Pipsu, eikä, voi kökkö jos noihinkaan ei voi enää luottaa yhtään :shifty:
Mutta kannattaa kokeilla uudestaan saman merkin testillä :)
 
Annsku, Hmm, no pitänee testata vielä pc:llä kun pääsen hakemaan niitä, jos ei menkat ala ennen.
 
Vannon myös pregcheckin nimeen.
Toivotaan Mami, että toiset testit ei vaan ole nyt kärryillä hommasta<3
 
Mami91 toivotaan että se rfsu ei vaan näyttänyt viivaa, kun ne ei oo niin hyviä?
Mulla kävi edellisessä raskaudessa just niin, et eka sain plussan. Seuraavana päivänä rfsu näytti tällasta:
upload_2018-4-24_20-52-23.jpeg

Jonka jälkeen taas seuraavana päivänä pc näytti tältä:
upload_2018-4-24_20-58-44.jpeg
 
Päivikki, Oho, oon kyllä kuullu et rfsu ei anna helpolla viivaa. Mut aika selkee ero kyllä noissa. Luulin et se uus herkkä puikko ois parempi ku toi, mut en sit tiiä :cool:
 
Päivikki, aamulla testaan. Huomenna ois lääkäri flunssan takia, ois kiva saada selkee tulos kun tietää sitten lääkkeitä varten sanoa.
 
Pahoittelut mami! Mulla on noi pc antanut ihan samanlaista viivaa joskus, tuli ihan heti kastaessa ja näkyi koko testiajalla. Muut testit negaa ja veritesti alle nolla :/ niissä on aika paljon vikaa. :/

Mutta voihan olla, että jotain on yrittänyt tapahtua ja siellä on joku vaan raapaissut seinänää. <3 mutta ainakin jotain yritti tapahtua! Se on jo jotain se <3 Tsemppiä!
 
Voi ei, tsemppiä Mamille :Heartred On kyllä harvinaisia nuo ”väärät” plussat, mut jotain siellä tosiaan on tapahtunut/yrittänyt tapahtua ja testi kerkes reagoida..
 
Tää on toivotonta, mutta ei kellään sattuis olemaan viivalasit just nenällä?
 

Liitteet

  • 20180426_103539.jpg
    20180426_103539.jpg
    830.7 KB · Katsottu: 328
rfsun 10 mIU. marketin halpis testi. Dpo vasta 10. Itse en nähnyt edes viivanpaikkaa, mutta nyt kun sanoitte niin.. ;)
 
Takaisin
Top