Hoksasin katsoa liuskien takapuolelle ja siellä näkyy kontrolliviiva plus 2 haalea viivaa...tyhmä kamera vaan rupes nyt temppuilemaan eikä suostu tarkentamaan. .tulee epäselviä kuvia :banghead:
Ei ole edes ihan noin tummat mun viivat...eli ei tästä tainnut yhtään viisastua eihän tässä muu auta kun testailla parin päivän päästä uudestaan. ..ellei menkkoja näy.
Mulla tänään kp 25/28 ja malttamattomana eilen ja tänään testasin. Alempi kuva on eiliseltä ja ylempi tänään aamulla. Oireita on ollu jos jonkinmoista ja jotenki sellanen vahva tunne että olis raskaana. Mut näättekö te tossa ylemmässä mitään viivaa? lauantaina pitäs alkaa menkat et ehkä mä sit testailen uudestaan jos menkkoja ei näy...
Saas nähä vahvistuuko..mäki nään jonku ihan hailakan viivan mut voi olla kyllä vaan se viivanpaikka. Ja en oo ihan varma menikö vielä testiajan yliki toi ylin. Sen näkee sit lauantaina :)
Pakko laittaa vielä uudestaan samakuva. Toi oikealla reunassa oleva viiva on se mistä se testi-ikkuna alkaa, oon ympyröinyt sen. Siitä viivasta ei kannata siis välittää :)
Mutta näättekö ympyrän vieressä vasemmalla puolella mitään? Sitä haamujenhaamua?
Tai siis kyllähän te nyt tiedätte mihän kohti sen toisen viivan pitäisi tulla