Onko mulla viivalasit päässä vai näkyykö tuossa kuvassa tosi hentonen toinen viiva tai viivan alku..? Saa kyllä tosissaan tihrustaa
View attachment 66490
Kyllä tuossa jotain ihan kun näkyis. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko mulla viivalasit päässä vai näkyykö tuossa kuvassa tosi hentonen toinen viiva tai viivan alku..? Saa kyllä tosissaan tihrustaa
View attachment 66490
Kyllä tuossa jotain ihan kun näkyis. :)
Onko kokemuksia ClearBlue Fast & Easy testistä? Tuleeko helposti ns. haamuja? Nappasin marketista mukaan ja ihan uusi tuttavuus mulle.
View attachment 66564
Pitääpä testailla jollain muulla myös. Vielä onneks varhaiset dpo:t niin ehtii testailla vielä moneen kertaan
Oon pitänyt taukoa täältä ja koko vauva asiasta kun niin lannistaa mutta kun kaksi viikkoa on ollut rinnat taas arkana ajattelin testata huvikseen. Yllätyksekseni tuli tämmöinen, en tiedä kuinka on viivalasit mutta näen mielestäni haamun?
Ja onhan nämä rfsu:t antanut vääriä haamuja ennenkin mutta jännityksellä jään odottamaan
Oon pitänyt taukoa täältä ja koko vauva asiasta kun niin lannistaa mutta kun kaksi viikkoa on ollut rinnat taas arkana ajattelin testata huvikseen. Yllätyksekseni tuli tämmöinen, en tiedä kuinka on viivalasit mutta näen mielestäni haamun?
Ja onhan nämä rfsu:t antanut vääriä haamuja ennenkin mutta jännityksellä jään odottamaan
Jos oon laskuissa niin 8-9 dpo :) Mulla on jo muutaman päivän maistunu metalli suussa, se on saanu vauhtia testien tiiraukselle :)Mikä dpo menossa? :)
Kyllä siellä joku haamulainen kurkkii!?