Plussa vai ei?

Just aattelin noista ovistesteistä kirjottaa et eiks se ollu niin et kaikille ei tummu silleen että se on vahvempi vaan yhtä vahva...?

Kyllähän se niin on :) ja helpostihan sen lh-huipun voi missatakin. Jos esim sijoittuu yölle ja lh-hormoni laskee nopeasti, niin voi olla ettei saa tikulla kiinni sitä :)
 
Tämän päivän ovis tikku oli haaleampi kuin eilinen ja samaan kellon aikaan tein ja pidätin pissaa ja juomista saman ajan.Rinnatkin on ollu pari päivää putkeen arat ja nipistelyä ollu eilen illalla ja tänään.Eilen ja tänään pupuiltu että siitä ei pitäisi ainakaan olla kyse ettei kertoja ole tarpeeksi.
 
Täällä tuhlasin yhden liuska ovis testin kun oli jäljellä niin vähäsen.Tulos sama viiva haaleampi kuin yksi päivä.19kp ovis testi oli siis plussa.
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1520856701.930173.jpg


Näkyykö tuossa jonkunlaista haamujen esi isää? Kuva otettu atomeiksi puretusta testistä.
 
Kokemuksia myöhäisestä plussaamisesta? Ja parhaat/huonoimmat testit? :) pahoittelen jos oon väärässä ketjussa tän asian kanssa, aattelin että tässä ketjussa osattais testeistä kertoo :)
 
Kokemuksia myöhäisestä plussaamisesta? Ja parhaat/huonoimmat testit? :) pahoittelen jos oon väärässä ketjussa tän asian kanssa, aattelin että tässä ketjussa osattais testeistä kertoo :)

Perus marketista saatavat pregcheckit on yleensä ollu hyviä, etenkin hinta-laatusuhteeltaan, 2kpl 2-3e.
Rfsu sen sijaan näyttää usein paljon haaleampaa viivaa ja usein vielä myöhempään ku pc.
Kiinasta tilattavat halvat one stepit antaa usein turhaa haamua, vaikkei raskaana olisikaan.
Viikkonäytölliset clearbluet määrittää tietyn määrän hcg - hormonia virtsasta jolloin antaa tietyt viikot. Kuitenkin on tosi yksilöllistä kuinka nopeasti hcg-taso nousee, eli saatat saada hyvin haamua esim pc -testiin varhaisessakin vaiheessa, mutta silti viikkonäytöllinen sanoo vielä ei raskaana.
Yksilöllisen vaihtelun vuoksi on ihan normaali vaihteluväli plussaamisille ainakin esimerkiksi dpo8-18, jotkut plussaavat vasta tämänkin jälkeen :)
 
Laitan tähän vielä kuvaa missä tooosi haaleat viivat ja samana päivänä kuitenkin digi näytti raskaana 1-2 :)
ImageUploadedByVau Foorumi1520889619.289614.jpg
eli aika herkkä digi voi olla, kuitenkin dpo 9 näytti jo plussaa mutta en usko että hcg määrä mitenkään iso kun pregcheck liuska ja onestep maman testistä tilattu näytti tooooosi haaleeta ettei ees kameraan saanut kunnolla.
 
Cb digi antaa pregnant 1-2week jo 10 herkkyydellä, ainakin näin ilmoittavat brittien sivuilla (ohessa kuvakaappaus sieltä). Et sehän on nykyään tosi herkkä, itsekin ehdin ton saada kun oli kemiallinen/tosi aikainen keskenmeno.
 

Liitteet

  • 65B6F866-B17E-4109-B441-974AF32C0B09.png
    65B6F866-B17E-4109-B441-974AF32C0B09.png
    404.8 KB · Katsottu: 236
9975b9dc3abd99a0586ee3453eb72b31


Cb viikko digin herkkyys on 25mlu/ml, vaikkakin se viikkonäytön osuus vaatii vain sen 10mlu/ml, mutta raskaana teksti ja sitä kautta 1-2 näkyy vasta 25mIu/ml herkkyydellä. :-)
 
25 se mun mielestä on, kun antaa raskaana. Silloin siis voi joku testi hyvinkin antaa haamun vaikka digi ei anna. Tosin toikin voi olla muuttunu parissa vuodessa. Silloin myös joku oli saanut neuvolasta ohjeen, ettei pidä tehdä liian ajoissa digiä tosta syystä.
 
Onko mulla viivalasit päässä vai näkyykö tuossa kuvassa tosi hentonen toinen viiva tai viivan alku..? Saa kyllä tosissaan tihrustaa :p

00C63066-387D-4F25-BD45-3904284204CB.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Onko mulla viivalasit päässä vai näkyykö tuossa kuvassa tosi hentonen toinen viiva tai viivan alku..? Saa kyllä tosissaan tihrustaa :p

View attachment 66490
Ehkä siinä jotain näkyy, mutta mulla oli viime kierrossa sama testi käytössä ja samanlaista haamujen esiäitiä tuli, mutta menkat alkoi kuitenkin. Joten mä kyllä sanoisin, että toi on valitettavasti nega.
 
Ehkä siinä jotain näkyy, mutta mulla oli viime kierrossa sama testi käytössä ja samanlaista haamujen esiäitiä tuli, mutta menkat alkoi kuitenkin. Joten mä kyllä sanoisin, että toi on valitettavasti nega.

Oon samaa mieltä että jotain ehkä näkyy mutta negaksi minäkin vielä luen. Muutaman päivän päästä uusiksi!
 
Takaisin
Top