Plussa vai ei?

Embo, jotain näkyy :)
minulla näkyi tuo toinen viiva luonnossa aika hyvin ja olen nyt ainakin oman silmän mukaan 3 päivänä saanut hailuran joka on ihan himpun verran vahvistunut että jospa siellä joku nyt kovasti yrittäisi pitää kiinni :Heartred vahvistumista:Heartred
 
Mulla ei tullu tihrustettavaa tästä plussasta, kun tein ku menkat oli jo viikon myöhässä :hilarious: ovista en ollu kuitenkaan testannu, mut ihan mututuntumalta tein testin kun menkat oli suunnilleen viikon myöhässä. Oli silti kyllä ylläri että se olikin plussa! Nyt jo rv 9+0 menossa :)

Tässä vielä mun hieno eka plussa:

IMG_20180214_192932~2.jpg


Muoks! Tuo oli siis iltapissasta, siks noin haalee! Seuraavana päivänä aamulla olikin sit jo tosi tumma :)

Onnea täällä plussanneille, ihana kattella teidän testejä ja tihrustaa mukana!
 
Tällainen tuli tänään (ehkä dpo 10?). Kyllä tää on samalla ihan hullua ja huippuhauskaa. Katella omia ja toisten.

Mulla seuraava eventti maanantaina, huomenna pidän lepopäivän testaamisesta :D
 

Liitteet

  • A46B1CEA-187F-4A6E-A1DA-7087E9618D3A.jpeg
    A46B1CEA-187F-4A6E-A1DA-7087E9618D3A.jpeg
    360.3 KB · Katsottu: 325
a4bcea2a5f67b3dd5137f35df45fa94a


Liekö se ehkä vähän vahvistumaan päin... :confused:
Nyt aion pitää hetkisen taukoa tästä hurjasta testailusta :D

Jännä kyllä seurata näitä kun ollaan niin samassa vaiheessa!

Tässä vielä mun eilinen cb toisessa valossa. Ja joo, tiedän, että kannattais hakeutua hoitoon :D

Oliko muuten niin että nää cb:t antaa
helposti vääriä haamuja? Oon aika noviisi crazy testing lady ja tuo oli mun eka cb ikinä.
 

Liitteet

  • 4B506121-CA02-4B5A-BFD3-54121A647ACD.jpeg
    4B506121-CA02-4B5A-BFD3-54121A647ACD.jpeg
    453.3 KB · Katsottu: 255
Embo, hyvältä näyttää! Minä tässä kovasti vertaillut kahden aiemman raskauden testikuvia vs dpo :D pitäs nyt vaan rauhoittua niin kyllä se sieltä sitten aikanaan hyvin näkyy jos on näkyäkseen...
 
Jännä kyllä seurata näitä kun ollaan niin samassa vaiheessa!

Tässä vielä mun eilinen cb toisessa valossa. Ja joo, tiedän, että kannattais hakeutua hoitoon :D

Oliko muuten niin että nää cb:t antaa
helposti vääriä haamuja? Oon aika noviisi crazy testing lady ja tuo oli mun eka cb ikinä.
Antaa todella helposti viivoja, vaikkei raskaana.
Itsekin saanut juuri tuollaisen viivan enkä raskaana ollut. Kuin myös moni muu.
Jenkkifoorumeillakin toi testi ihan haukuttu lyttyyn.

Suosittelen siis tekemään eri merkkinen testin! :)
 
Näin oon Vaiana ymmärtänyt! Aivan uskomatonta kyllä varsinkin kun tuo ei todellakaan ole edullisimmasta päästä edes. Haluaisin ostaa markettitesteistä pc:n mutta niitä ei valitettavasti ihan joka kaupassa myydä ja itsellä tuo testin ostaminen on aika impulsiivinen toimenpide yleensä.
 
Embo, salessa ja s-marketeissa ja isommissa kaupoissa myydään ainaki pc:tä :) keskon kaupoissa enemmän rfsu:ta.
 
Embo, hyvältä näyttää ja varmaan ylihuomenna näkyy jo paremmin. Tsemppiä!

Arianrhod, testaile muutaman päivän päästä uusiksi! Tsemppiä sinnekinpäin!

Mulla on vissiin dpo11 menossa ja olin aikeissa pitää välipäivän testailussa mutta mutta.. Kaapissa poltteli tämä CB:n testi niin en pystyny vastustamaan kiusausta.. Verrattuna aikasempaan CB:n testiin niin haamulainen on selkeempi, eikä oo ees aamulla tehty testi. On kyllä viimesen päälle piinapäivät menossa! :wacky:

409B935B-D039-4B9D-B547-90E221E867F8.jpeg
 
a05673862c559ae81a43c70b1c9c24b0


Apteekin oma.. taitaa olla ihan nega? Ja susia vaan nuo rfsu:t :sad001 kyllä harmittaa...

Ehkä jokin maailman pienin häivähdys näkyy. Mikäs dpo sulla?
Mulla kemiallisessa juuri apteekin testi oli se, joka ei antanut kunnon viiva (tai siis iiiihan megahaaleaa) ja sitten se katosikin. :sad001

Mutta jos aikaiset päivät, niin kaikki vielä mahdollista :) tsemppiä!
 
8109916123f1f5c57e28633e8664f72a

Ehkä siellä joku häivähdys oli kuitenkin?? Plaah.... :mad:

En vaan jaksa ymmärtää miten rfsu voi antaa näin räikeää haamuviivaa/viivan paikkaa, alla yksi kuva muokattuna niin viivat tulee paremmin esiin:
ba5933e86713a19c66cd5e41cf225e00
 
M-M on tuo kyllä vahvempi kuin edellinen ja sullahan on luotettavammatkin testit näyttäneet merkkejä kuitenkin. Makiaa että täällä on ainakin kolme tasan samoilla dpo:illa olevaa mimmiä - jännät päivät edessä! Oon antanu ymmärtää (näin jonkun taulukon tms) että dpo12 jo suurin osa saa sen positiivisen tuloksen. Jos siis on raskaana :D

Jännittävää ja onnekasta alkuviikkoa kaikille!
 
a1e68f1c1973cbd53a5e2bfe724642d9

En siis hetkeäkään ajattele olevani raskaana, sillä tulee jo punaista siteeseen (dpo13). Mutta ihan mielenkiinnosta, ettei tulevaisuudessa innostu turhaan...

Mulla ei oo kokemusta kyseisestä testistä mutta jos tuo kuva on otettu ihan testiajalla niin kylläpä siinä jotain näkyy mistä ite ainakin innostuisin.. Ootko aiemmin testaillu tuolla testillä?
 
Takaisin
Top