Plussa vai ei?

Aika harvinaista taitaa olla, että dpo 3 pääsisi kiinnittymään. Silloin epäilisin jo, että papu on kiinnittynyt väärään paikkaan, koska matka munanjohtimesta kohtuun kestää päiviä ja alkio saapuu kohtuun aikaisintaan dpo 4-5, josta menee vielä 1-2 päivää ennen kuin se kiinnittyy. Ja nämä on vielä tosi aikaisia arvioita, jossain lähteessä taisi se yleisin päivä kiinnittymiselle olla vasta dpo 9.

No toivottavasti ei nyt ainakaan kohdunulkosta tuu.. Ihmettelin vaan oireita ni pakko testata :D mut muistelisin et dpo5-10 ois normi kiinnittyminen, eikö? Loppuviikosta pääsee sit enempi jännää :)

Toi dpo 5-10 on aika lailla mahdollinen haarukka kiinnittymiselle, mutta dpo 5 on silti edelleen aika aikaista vaikkakin mahdollista! Ja tosiaan vaikka sulla olisi siellä nyt kiinnittyminen tänään tapahtunut niin menee vielä 2-3 päivää, että hcg:ta erittyy pissaan niin että saat sen näkymään testissä asti. Eli malttia :wink Tietty, jos on kiinalaisia testejä paljon hukattavaksi niin voihan niitä tuhlata :grin Mutta täysin en niihin luottaisi.

Juu on hukattavaksi asti :)) enkä kyllä luotakkaan kun leffaviivoihin tai digiin :p

Sekin kävi mielessä et keltarauhashormoni ois korkeella ni aiheuttaa kaikkee.. Nyt oli kyllä tosi pitkään estrogeeni koholla, et jos sit on keltsikin yli-innokas..

Nyt en kyllä millään löydä samaa juttua.. Kemiallisen jälkeen löysin semmosta tietoa, et hedelmöittyneen munasolun kiinnittyessä saattaa vapautua niin paljon hcgtä et 50 miu/ml testilläkin näkyis.. Onko tullu muille vastaan?

Kysympä nyt teidänkin mielipidettänne :)

Mitä mieltä näistä? Ylempi tänä aamuna tehty jo kuiva (6h pidätyksellä) ja alempi n.8h pidätyksellä tehty (en ehtiny töissä pissalle :woot:) heti kun pääsin kotiin. Pregchekin testejä molemmat. Tälläinen tulos alle 5min. tuosta alemmasta.

Näenkö näkyjä o_O

Kp23/28-31.

Liitteet

• 11998119_10205301518206454_971176913_n.jpg
    11998119_10205301518206454_971176913_n.jpg
    51.7 KB · Katsottu: 1,105
Vauvakuume, minä ainakin nään näissä jotain! Varsinkin alemmassa :) mutta miulla on kyllä melkoset viivalasit :))

Huiii! :Heartred:angelic:

Mielenkiinnosta kyselen, onko teille muille käynyt niin pregchekien kanssa että testiajalla näyttävät haamua ja sitten kuivuessaa viiva ei näy enää ihan niin vahvana? Kuivuttuaan testissä näkyy nyt ehkä ennemmin viivanpaikka. Periaatteessahan testin tulosta ei saisi enää lukea kun reaktioaika (5min) on kulunut joten onkohan normaalia? :eek:

Lähinnä mietin myös nuita mun kiertopäiviä kun nyt kp23, voiko testi siis näyttää jo oikeaa haamua?

En uskalla olla ihan liian positiivinen vaikka olen haamun näkeväni tuossa alemmassa :Heartpink

Mulla ei oo käyny niin, mutta mulle on käyny usein niin että testiajalla ei meinaa positiivista näkyä vaan vasta testiajan jälkeen

Vauvakuume, tiedätkö milloin sinulla on ollut ovulaatio? 9-10 päivää ovulaation jälkeen voi jo hyvinkin näkyä haamu :)

Mannikka:
Sain viime maanantaina 7.9 Clerabluen digitaalisella ovulaatiotestillä hymynaaman, seuraavana päivänä en enää saanut joten voi olla että 6.9 ja 7.9 on olleet kaikkein hedelmällisimmät päivät (testin ohjeiden mukaan). Siitä on nyt siis noin 7-8 päivää. Harrastettiin seksiä silloin 6.9 illalla ilman kumia :Heartred:)

Testasin ovulaatiotestin tässä kierrossa siis vain kaksi kertaa, sen positiivisen ja mielenkiinnosta seuraavanapäivänä ja se oli jo negatiivinen.

Vauvakuume toivottavasti lähtis viiva vahvistumaan :) nuo pregchekit on kyllä hyviä testejä eikä mulla ole koskaan näyttäny turhia viivoja :) joko on ollu selvä nega tai haamu jos oon plussannu! Tosiaan siinä sun alemmassa testissä mä näen haamun :P

Komppaan muita, alemmassa näkyy kyllä selvästi haamu vauvakuume :) Meinaatko testata tänään jo uudelleen vai odotteletko pari pv? Onko mitään tuntemuksia/oloja, joista voisi tehdä johtopäätöksiä? :)

Vauvakuume, ootko tehny uutta testiä? :)

Itellä on kauheen malttamaton olo, johonki perjantaille pitäs malttaa.. Ja jos nyt ees haamua tulis ni sit vaan pelkäis et häviääkö se viiva taas.. :(

Takaisin