Plussa vai ei?

Moi! Ennenkin ollut täällä mutta eri nimimerkillä. Kolmatta lasta toivotaan ja nyt on jännät päivät! On kp31/28-34. Menkkamaista herkkyyttä on selässä ja vatsaa jotenkin koskee. Olen nähnyt viime öinä järkyttäviä painajaisia ja tänään olen rampannut pissalla tosi monta kertaa!! Taas pissattaa ja vastahan minä tähän istuin. Palelua alkuillasta monena iltana jo. Jännittävää!!
 
Moi! Ennenkin ollut täällä mutta eri nimimerkillä. Kolmatta lasta toivotaan ja nyt on jännät päivät! On kp31/28-34. Menkkamaista herkkyyttä on selässä ja vatsaa jotenkin koskee. Olen nähnyt viime öinä järkyttäviä painajaisia ja tänään olen rampannut pissalla tosi monta kertaa!! Taas pissattaa ja vastahan minä tähän istuin. Palelua alkuillasta monena iltana jo. Jännittävää!!

Meinaatko milloin testiä tehdä? :)
 
Meinaatko milloin testiä tehdä? :)

Ajattelin että en tee ennen loppuviikkoa, mutta mitenhän sitä malttaa? Oi joi. Ei vielä menkkoja mutta oireita on joten ehtiihän ne. Nämä oireet voi tarkoittaa kumpaa tahansa: alamahaa koskee ja selkä hellänä.
 
Eilen illalla sain jo hieman vahvemman viivan, mutta tänä aamuna taas tällainen haamu mitä hädin tuskin näkee... :/ tämä testi siis tehty kp 30 ja tänään pitäisi menkat alkaa.. eikö tässä vaiheessa viivan pitäisi näkyä selvemmin?

hirveetä kun miettii onko se nyt plussa vai ei ja testitkin loppu ;(
Kauheeta miten vaikea odottaa vaikka tietää että huomenna pääsee ostamaan uutta testiä.


Mikä olisi paras testi? Digitaalinen Clearblue?



f52354b64c3ed454b31134b3b049268c
 
Eilen illalla sain jo hieman vahvemman viivan, mutta tänä aamuna taas tällainen haamu mitä hädin tuskin näkee... :/ tämä testi siis tehty kp 30 ja tänään pitäisi menkat alkaa.. eikö tässä vaiheessa viivan pitäisi näkyä selvemmin?

hirveetä kun miettii onko se nyt plussa vai ei ja testitkin loppu ;(
Kauheeta miten vaikea odottaa vaikka tietää että huomenna pääsee ostamaan uutta testiä.


Mikä olisi paras testi? Digitaalinen Clearblue?



f52354b64c3ed454b31134b3b049268c

Kyllä tulkitsen tuon ihan plussana :)
 
Katariina, suosittelen pregcheckiä. Saa k-supermarketeista ja on edullinen sekä erittäin luotettava ainakin omalla kohdalla. :) (2 liuskaa maksaa noin 2,70€)

Noi one stepit saattaa näyttää valheellista plussaa mutta toi sun on jo sen verran tumma, että hyvältä ainakin vaikuttaa! Hcg-pitoisuuden muutoksen myös näkee parhaiten kun testaa joka toinen päivä tai harvemmin.
 
Eilen illalla sain jo hieman vahvemman viivan, mutta tänä aamuna taas tällainen haamu mitä hädin tuskin näkee... :/ tämä testi siis tehty kp 30 ja tänään pitäisi menkat alkaa.. eikö tässä vaiheessa viivan pitäisi näkyä selvemmin?

hirveetä kun miettii onko se nyt plussa vai ei ja testitkin loppu ;(
Kauheeta miten vaikea odottaa vaikka tietää että huomenna pääsee ostamaan uutta testiä.


Mikä olisi paras testi? Digitaalinen Clearblue?



f52354b64c3ed454b31134b3b049268c

En halua olla ilonpilaaja, mutta mulla takana 8 keskenmenoa, ja mulla ei ikinä niissä raskauksissa viiva vahvistunut, ja lähti lopuksi haalenemaan päivä päivältä.:sad001
Mutta nyt ei kannata stressata. Pissan vahvuus vaikuttaa paljon tulokseen, joten voihan sulla olla nyt laimeampaa virtsaa mitä silloin kun edellisen testin teit? Ja joillakin testit ei koskaan vahvistu. Tässä mun onnistuneessa raskaudessa testin tein dpo15 ja ne oli heti leffaviivat ja päivien kuluessa vaan vahvistui.
Mutta kaikkien kropat toimii eri tavalla joten ota rennosti, ja testaa ylihuomenna uusiksi :)
Tarrasukkia pienelle kyytiläiselle:Heartred
 
Katariina, suosittelen pregcheckiä. Saa k-supermarketeista ja on edullinen sekä erittäin luotettava ainakin omalla kohdalla. :) (2 liuskaa maksaa noin 2,70€)

Noi one stepit saattaa näyttää valheellista plussaa mutta toi sun on jo sen verran tumma, että hyvältä ainakin vaikuttaa! Hcg-pitoisuuden muutoksen myös näkee parhaiten kun testaa joka toinen päivä tai harvemmin.

Prismassa 1,99€ :wink
 
Kannatan digiä, ne ovat herkkiä ja niissä ei ole tulkinnanvaraa :)
 
Kiitti kaikille ♡ taidan huomenna mennä ostamaan sen digitaalisen testin :)

Jännä kun en nyt sit osannut olla testaamatta niin kokeilin ovistestiä ja se näytti kyllä tosi vahvan plussan... tästä vähän toivekkaampana mut pakko vielä digillä varmistaa ennen neuvolaan soittoa :) ♡
 
No niin tein testin keskellä päivää, kp33/28-34. Nega oli, pregcheck. Mutta ei haittaa, ei ole ennenkään näkynyt (2 raskautta) tässä vaiheessa vaan melko myöhään vasta.
 
Kiitti kaikille ♡ taidan huomenna mennä ostamaan sen digitaalisen testin :)

Jännä kun en nyt sit osannut olla testaamatta niin kokeilin ovistestiä ja se näytti kyllä tosi vahvan plussan... tästä vähän toivekkaampana mut pakko vielä digillä varmistaa ennen neuvolaan soittoa :) ♡
Teitkö uuden testin? Miltä näytti? :)
 
Mitä mieltä ootte testistä.Tämä testi ei oo aivan 100% hyvin toiminut minun kanssa ei tule tummemmaksi kuin testiviiva aina plussa on melkein yhtä vahva viiva kuin testi viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20180305_214430.jpg
    IMG_20180305_214430.jpg
    666.4 KB · Katsottu: 266
Mitä mieltä ootte testistä.Tämä testi ei oo aivan 100% hyvin toiminut minun kanssa ei tule tummemmaksi kuin testiviiva aina plussa on melkein yhtä vahva viiva kuin testi viiva.
En kyllä tuota laskis plussaksi jos kyseessä on ovistesti. Jos on raskaustesti niin selvä plussahan tuo on.
 
Takaisin
Top