Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1519970931.548237.jpg

Hyvin näkyy :D
 
Moikka :) Tämmöinen vaihe täällä menossa, reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Dpo15 tänään ja viivaa pukkaa, joskin vielä aika vaaleaa. Missä kohtaa tähän ihmeeseen oikein uskaltaa luottaa? Pitkään toivotusta esikoisesta kyse :Heartred Pelottaa, että menee kesken. Riittääkö vaalea viiva positiiviseen tulokseen vai onko odotettava leffaviivoja niin kuin oviksessa? Mitenköhän pian sellaisia voi odotella? Yksilöllistä toki, mutta suunnilleen? Viimeisin testi siis tältä aamulta. Ajattelin testata maanantaiaamuna seuraavan kerran. Jos maltan odottaa sinne asti :wink
IMG-20180302-WA0003.jpg
 
Moikka :) Tämmöinen vaihe täällä menossa, reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Dpo15 tänään ja viivaa pukkaa, joskin vielä aika vaaleaa. Missä kohtaa tähän ihmeeseen oikein uskaltaa luottaa? Pitkään toivotusta esikoisesta kyse :Heartred Pelottaa, että menee kesken. Riittääkö vaalea viiva positiiviseen tulokseen vai onko odotettava leffaviivoja niin kuin oviksessa? Mitenköhän pian sellaisia voi odotella? Yksilöllistä toki, mutta suunnilleen? Viimeisin testi siis tältä aamulta. Ajattelin testata maanantaiaamuna seuraavan kerran. Jos maltan odottaa sinne asti :wink
View attachment 66033

Toinen viiva = aina positiivinen, ei voi tulla vääriä positiivisia ja kyllähän noissa nyt plussat näkyy! Voit siis iloita plussasta, ei tarvii olla leffaviivat :)
 
Onnea plussista Mirellan, Annsku ja Miss_Butterfly!

Mirellan, on varmasti epäuskoinen tunne kun näkee plussan testissä pitkän yrittämisen jälkeen! Voin vain kuvitella :) Sama juttu Miss_Butterflylla. Yrittäkää iloita tästä hetkestä älkääkä ajatelko liikaa negatiivisia asioita :Heartred

Täällä tänään dpo 10, 10miu vahvuinen r-testi häikäisevä nega. Vuosi sitten jätettiin ehkäisy ja annettiin vauvalle lupa tulla mutta ei ole vielä plussaa testiin saatu.. :sad010 Ois ollu niiin hienoa saada haamulainen testiin tämän "vuosipäivän kunniaksi"..
 
Mulla ei vieläkään nuo halpikset näytä ku tooodella haaleaa märkänä, kuivuessa tyyliin ohut viivanpaikka näkyy, pregcheck myöskään oo eilisestä tummentunut niin ihmettelin tuota Cb digitalia että osaa näyttää jo 1-2! Aika herkkä sekin siis on, tänään dpo 9-10. Nyt myös huomannut ettei aamuvirtsa ole se paras vaan myöhempi kunhan se on vahvaa eli ei oo juonut pariin kolmeen tuntiin ja selkeesti keltaista eikä haaleeta, sen takia aina teen valkoisen purkin kanssa että näkee onko laimea pissa :)
 
Miss_Butterfly, oliko teillä mitään hoitoja tässä kierrossa? Muistelenko väärin että kävitte klinikalla mutta hoitoja ei aloitettu sun painon takia? Saitko painoa tiputettua? :)
 
IMG_8239.JPG
IMG_8241.JPG
Nyt keväinen plussa-aalto voimistumaan! Onnea plussanneille!:Heartred

Tänään dpo 10 aamulla tehty ensimmäisestä vessareissusta testi, tuloksessa itse näin todella tarkkaan katsoen haaleaa vaaleamman haamun. Kuvaan se ei edes tallentunut ja ajattelin, että itse vaan kuvittelin. En viitsinyt tänne laittaa, olisko joku tuosta erottanut jotain? Tein 3h päästä toisen siis paljon laimeammasta virtsasta ja tulos olikin siinä jo hetken päästä, aaaapuaa! Super aikasesessa kyllä olen tän testin kanssa, malttia nyt :) varovainen innostuminen! YK 10 toinen haaveissa:Heartred
 
View attachment 66038 View attachment 66039 Nyt keväinen plussa-aalto voimistumaan! Onnea plussanneille!:Heartred

Tänään dpo 10 aamulla tehty ensimmäisestä vessareissusta testi, tuloksessa itse näin todella tarkkaan katsoen haaleaa vaaleamman haamun. Kuvaan se ei edes tallentunut ja ajattelin, että itse vaan kuvittelin. En viitsinyt tänne laittaa, olisko joku tuosta erottanut jotain? Tein 3h päästä toisen siis paljon laimeammasta virtsasta ja tulos olikin siinä jo hetken päästä, aaaapuaa! Super aikasesessa kyllä olen tän testin kanssa, malttia nyt :) varovainen innostuminen! YK 10 toinen haaveissa:Heartred

Jeh aamuvirtsa ei oo paras tehdä näköjään :) Digi kyllä toimii mutta sen toimintaperiaatetta en tiiä, ja kai vaatii sen aamun että osaa viikot sanoa tms. Mutta tosi vahva siis sulla jo halpiksessa dpo 10 :)
 
Näin ilmeiseti on, ettei tarvitse välttämättä sinne seuraavaan aamuun odottaa, jos tulos yhtään eipäilyttää.

Ostin näitä halpiksia edellisten kuukautisten jälkeen turhautuneena kasan tuhlattavaksi.
 
Onnea plussista Mirellan, Annsku ja Miss_Butterfly!

Mirellan, on varmasti epäuskoinen tunne kun näkee plussan testissä pitkän yrittämisen jälkeen! Voin vain kuvitella :) Sama juttu Miss_Butterflylla. Yrittäkää iloita tästä hetkestä älkääkä ajatelko liikaa negatiivisia asioita :Heartred

Täällä tänään dpo 10, 10miu vahvuinen r-testi häikäisevä nega. Vuosi sitten jätettiin ehkäisy ja annettiin vauvalle lupa tulla mutta ei ole vielä plussaa testiin saatu.. :sad010 Ois ollu niiin hienoa saada haamulainen testiin tämän "vuosipäivän kunniaksi"..

On epätodellinen fiilis. Pitää yrittää nauttia tästä :Heartred
 
Takaisin
Top