Plussa vai ei?

Onko kokemuksia, että rsfu:n testi näyttäisi negaa ja joku muu plussaa? Tyhjään ruutuun kyllästynyt ja malttamaton Hannuli, jolla dpo12 ja kaikki maailman r-oireet .
 
Onko kokemuksia, että rsfu:n testi näyttäisi negaa ja joku muu plussaa? Tyhjään ruutuun kyllästynyt ja malttamaton Hannuli, jolla dpo12 ja kaikki maailman r-oireet .
Ei ole omaa kokemusta, mutta monet kertoo saaneensa rfsu:lla tosi haaleen viivan, vaikka muut testit on antanut selkeän plussa. En sitten tiedä, voisko saada jopa virheellisiä negoja.
 
Hannuli77, oletko vielä testannut? Jännittää ihan sunkin puolesta :) mä testasin clearbluen -3pvää kuukautisista, tyylipuhdas nega :(
 
Hannuli77, oletko vielä testannut? Jännittää ihan sunkin puolesta :) mä testasin clearbluen -3pvää kuukautisista, tyylipuhdas nega :(

Testattu aamulla puhdas nega :( dpo 13. Kyl tää nyt on tässä, sais vaan alkaa vuoto niin pääsis ekaan letro-kiertoon. Ihmettelen vaan, missä tuhruttelu viipyy, mulla AINA pari päivää ennen kunnon vuotoa.
 
Jaetaan nyt tännekin tämä Onestepin viivanpaikka hailurainen :grin ei se meinaa edes kuvissa näkyä ja harmaa on.
Tuli näkyviin testiajalla ja kuivana katosi. Selkeänä näkyy, jos näyttää testin taustalta valoa.
Sellaista tänään :D jospa huomenna täti kurvaisi kylään!

CA1C5ECD-8503-4583-BF5C-18562C038AC6.jpeg
2B248826-D0A3-47CA-B640-7AA31FB1158A.png
76524388-F156-4705-A9A4-BBEF7CCCFBFB.png
 
Jaetaan nyt tännekin tämä Onestepin viivanpaikka hailurainen :grin ei se meinaa edes kuvissa näkyä ja harmaa on.
Tuli näkyviin testiajalla ja kuivana katosi. Selkeänä näkyy, jos näyttää testin taustalta valoa.
Sellaista tänään :D jospa huomenna täti kurvaisi kylään!

View attachment 65359 View attachment 65360 View attachment 65361
Tuo taitaa olla aika epäherkkä testi, ootko kokeillu mitään muuta ? :) Kyllä jotain pientä näen :)
 
Sannalii, minäkään en näe :( tsemppiä, mikäli uusi kierto sieltä nyt starttaa<3

Pipsu, en oo kokeillut! Tänään tuli samantapaista hailuraa. Huomenna testaan pc:llä, jos ei hanat sitä ennen aukea. :)
 
Kyllä sielä Vaiana jotain näkyy! <3 ja tuohan on todella epäherkkä testi! Mä sain tollasen minipienen hailuran 2päivää ennennku sain apteekin testillä selvän plussan. Tee huomenna jollain muun merkkisellä!
Oi jospa sielä olisi joku <3
 
Takaisin
Top