Plussa vai ei?

Minä dippaan testiä niin pitkään, että se tyyny on imeny ittensä täyteen ja alkaa siihen testiosiolle nousemaan. Eikä kyllä oo sen takia mennyt testit pilalle, että dippaan "liian pitkään".:grin

Totta muuten, tuokin toimii! Mutta jos siinä 5s jälkeen ennen värin nousemista laittaa testin vaakatasoon, niin meinaa jäähä väri jumiin.. meneepä vaikeeks :D
 
Mä dippaan aina niin kauan et väri on noussut kokonaan. Ja pistän siitä suoraan vaakatasoon. Tota en oo tajunnu, että sillä missä asennossa se on vois olla väliä :D
 
Mä dippaan sen ajan aina mitä ohjeissa lukee ja pidän hetken pystyssä ennen ku asetan vaakatasoon, en tiiä sit mikä tossa oli vialla :hilarious:
 
Mies tossa yllyttää tekee heti huomenna uuden testin... mä mietin et oisin vasta ens viikolla tehny uudestaan ja ehkäpä digin niin ois varmempi fiilis :)
 
Kiitos! Apteekin oma taitaakin olla kaapissa, oon säästellyt ja käyttänyt halvempia. T: Piinaileva Hannuli, joka on joko raskaana tai sitten saamassa aikamoisen oksutaudin
 
Hannuli77, mikä dpo sulla on ? :) Anna mennä vaan ! Mä sain eilen haamun 10IU, sitten kurvasin hakemaan sen 6.5IU, johon selkeämpi viiva ja tänään digi raskaana 1--2 viikkoa :D
 
Hannuli77, mikä dpo sulla on ? :) Anna mennä vaan ! Mä sain eilen haamun 10IU, sitten kurvasin hakemaan sen 6.5IU, johon selkeämpi viiva ja tänään digi raskaana 1--2 viikkoa :D

Huomenna vasta dpo 10, mutta en jaksa odottaa! Tänään hätäpäissäni markettitestillä nega. Mulla on "kaikki" mahdolliset oireet, mutta kun tässä on vuoden tuijotellut tyhjää ruutua, niin toisaalta haluis vaan odottaa menkkojen alkua.
 
Ovulaatio!! Testi positiivinen!! Ja heti mies kaato mut :"D eiiii mä en kestä tätä onnellisuutta! Ovuloin sittenkin! Olin ihan maani myynyt etten ovuloi ollenkaan tässä kuussa :D
Kp 20


73897655f7eb611479b8be99cf789904
 
View attachment 65229

Täällä kans ovulaatio!!
Pitkästä aikaa melkein paikoillaan (kp16), eikä tyyliin kp23 x)

Kamalat oviskivut oli koko illan. Ei oo aikoihin ollu. Eikä tullu noin tummua viivoja!!

Ja nyt on ainakin ovis hyödynnetty ;)

Nonni, tää kierto jännitellään yhdes :)
Mä tunsin kans jomottelua siks tein uuden testin. 18 aikaan oli nega vielä 21 tollainen :) huhhuh miten helpottunut olo et sai tässäkin kuussa mahdollisuuden :D
 
Takaisin
Top