Plussa vai ei?

Täällä tais olla just puhetta siitä testien dippausajasta! Aamulla kun ovistestiä tein niin luin ohjeet siinä samalla ekaa kertaa :D OneStepin testeissä luki, että pitää dipata vähintään 10 sekuntia. Kai ne testeittäin sit eroo, jos toisessa testissä pitää dipata vain 3 sekuntia.
 
Mä spämmään tännekin, kun on pitkästä aikaa jotain positiivista spämmättävää:grin
0AA428BF-9890-48BA-AB6D-418E2FAE8A26.jpeg
Eli ovisplussa, vihdoin! Tänään kp 24! Ovis oli myös viime kierrossa kp 25, joten ehkä tää on nyt sit mun uusi normaali. Mut jee, pääsen ainakin Unicornin ja Iduliinin kanssa piinailemaan:):)
 
f09fb0876605aca5bf1f10e3490af976


Näkyykö tässä muiden silmään jotain? :rolleyes::confused:
Mä nään ihan selkeän viivan, mut jotenkin se on outo. Näyttää ihan harmaalta tossa kuvassa ja muutenkin jotenkin erilainen kuin haamut yleensä ja näyttäisi olvan myös vähän väärässä paikassa. Pakosta tulee mieleen, että saattaisi olla viallinen testi. Mut jos toi on vaan turha viivanpaikka, niin on kyllä ihan todella selkeä. Testaa toisella testillä?
 
Kiitti vastanneille ja joo pitää ottaa huomenna uudella testillä, niin näkee vähän oliko virhe vai vika vai mikä. Joten katsotaan. Menkkojen pitäis alkaa vasta Maanantaina, joten oon aikaisessa testin kanssa. Uutta testiä siis vaan myöhemmin [emoji4]
 
Mitä mieltä olette noista raskaustesteistä, mikä paras varhain testatessa? Kotoa löytyy yliopiston apteekin herkkä testi (10 herkkyys) ja clearbluen normitesti. Kummanko uhrais jos niikseen tulis niin ensin?
 
Mä ehkä ite uhraisin apteekin eka ja säästäisin clearbluen myöhempään... mutta en tiiä onko sillä sen kummemmin mitään väliä :)
 
Ei oo kokemusta apteekin testistä, mutta CB antaa todella selkeitä viivoja, vaikka ei ole raskaana. Joten en testais sillä aikasin, että ei turhaan innostu.
 
Takaisin
Top