Plussa vai ei?

Vai onko noissa jtn hailuraa.. o_O
Alemmassa on jotain, mut en tiiä, onko se siinä kohtaa mihin testiviivan pitäisi tulla, vai onko se joku muu varjo, kun näyttää olevan liika vasemmalla? Ylemmässä Cb:ssä näkyy kans, mutta mun on valitettavasti pakko sanoa, että se kyllä antaa turhia viivanpaikkoja. Mut jos sulla on vasta dpo 11 ja testasit iltapissasta, niin ei mikään ihme, että mitään ei kunnolla näy. Mä tein ton saman cb:n aikanaan plussakierrossa dpo 12 iltapissasta, ja viiva oli oikeesti vaan hiukan tuota sun testiä vahvempi:)
 
:wtf
782DB875-9DCC-4552-B8B1-8893DBE44DC7.jpeg

Onks tossa viiva vai joku viallinen testi?
 
Onnea naksutiili!

Päivikki, viivalta näyttää , vaikkakin epätasainen. Eihän oo ollut ovistesti kiinni tossa alapuolella? Mulla nappas r testi väriä samalla lailla ovistestistä. Mutta jos ei oo käynyt lähelläkään niin lupaavalta vaikuttaisi ;)
 
Onkohan o-plussa vasta tuo alimmainen eli nyt aamusta vai jo eilen?
 

Liitteet

  • IMG_20180202_075933__01.jpg
    IMG_20180202_075933__01.jpg
    617.1 KB · Katsottu: 246
Heitsu, ton tyyppinen voi kyllä tulla, ehkä se ei siitä tummene. Ootko aamulämpöjä mittaillut? Siitä sais ajatus tukea. Jos tuo olis se toivottu o-plussa sepä lähtis reippaasti haalenemaan viimeistään ylihuomenna.
Ite en voi lämpöjä mittailla kun herätys joka aamu on aivan eri aikaan ja lämpö sen takia ei olisi luotettava.
 
Tultiin mun vanhempien luo kylään,
lähikaupassa ei ollu kun rfsu raskaustesti
ja tekeminen voi olla hieman haasteellista... :wink
Mutta viimeistään illalla testaan uudestaan!

Unicorn17 ei oo ollu lähelläkään muita testejä!
Mutta ihmeellisesti värjäyty?
 
Ite en voi lämpöjä mittailla kun herätys joka aamu on aivan eri aikaan ja lämpö sen takia ei olisi luotettava.
Minäkään en pysty herämään joka päivä ihan samaan aikaan. Ihan joka päivähän ei tarvitse edes mitata.
Oon silti saanut oviksen selkeästi kiinni lämpökäyrälle :) mulla myös ollut epäselvyyksiä noiden tikkujen kanssa, niin on ollut hyvä vahvistus niiden rinnalla.

Tietty, ei se lämpöjen mittailu ole kaikkien juttu, mutta ajattelin vain kertoa ettei se ole ihan niiiin ehdotonta kuin luullaan :)
 
Minäkään en pysty herämään joka päivä ihan samaan aikaan. Ihan joka päivähän ei tarvitse edes mitata.
Oon silti saanut oviksen selkeästi kiinni lämpökäyrälle :) mulla myös ollut epäselvyyksiä noiden tikkujen kanssa, niin on ollut hyvä vahvistus niiden rinnalla.

Tietty, ei se lämpöjen mittailu ole kaikkien juttu, mutta ajattelin vain kertoa ettei se ole ihan niiiin ehdotonta kuin luullaan :)
Hyvä tietää ettei se siitä hereilystä sitten ole kyse.
 
Kp 20, ovis oli tai on tulossa, ei jäänyt tikkuun kiinni. Tein tänään molemmat testit nyt parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta. Viivan paikka näkyy zoomattuna:bag:
 

Liitteet

  • IMG_8792.JPG
    IMG_8792.JPG
    974.9 KB · Katsottu: 291
Tämän päiväinen ovis testi ei muuttunut mihinkään suuntaan siis eilinen testi oli plussa.Piina päivät alkakoon täälläkin.Ovis plussa tuli eilen 21kp kohdalla.
 
Voitteko kuvitella, että salakuljetin pahvimukin
litistettynä tissien välissä vessaan, jotta sain
pissattua tikkuun!
Kuvauksen hoidin pihalla nukuttaessani junioria...
Ja kaikki tämä vaiva viivanpaikan takia?
BECB203E-1E8A-4E34-B383-83311BBF7032.jpeg

Pakko varmaan yrittää käydä omassa kaupassa illalla kotiin mennessä hakee pc:n testi.
 
Mä en ole rfsun saanut ikinä noin selkeää viivanpaikkaa ja mä näen tuossa väriä. Rfsu antaa erittäin hitaasti viivat näkyviin siksi on huono testi minusta. Pc jo selkeä plussa niin tämä testi vasta haamuilee.
Vaikka siinä edellisessä pc testissä viivan väri oli epätasainen niin ei ilman hormonia silti pitäisi tulla minkäänlaista viivaa ei kumpaakaan päähän.
 
Takaisin
Top