Plussa vai ei?

Itse en luota enää ollenkaan noihin rfsu testeihin. Sain silloin syksyllä plussan mikä ei ollutkaan plussa. Nytkin tässä raskaudessa ei mitään viivoja herkkään eikä normiin vaikka 2 muuta testiä jo plussaa/haamua. Toki on voinut sattua maanantaikappaleita mut omien kokemuksien mukaan ihan sysipaskoja. Kaverikin eilen kertoi niistä ovis testeistä et oli jo lääkäriin menossa kun ei moneen kuukauteen saanut ovisplussaa mut tuliki raskaaksi... Aina vaan melkein plussa
 
onko tämä plussa? Vai viivanpaikka? Tänään dpo 9. Huonosti näkyy, kun kamera on niin huono. Mieheni kanssa näen viivan, jossa myös väriä.
 
Muokattu viimeksi:
Rfsun testi
 

Liitteet

  • 1517645876873.jpg
    1517645876873.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 417
Toivottavasti vahvistuu. Täytyy testailla huomenna, kun haen uuden testin. Olisi meidän toinen, toivottu sellainen. Ensimmäinen on 02/15.
 
On: itkua päässyt muutamaan otteeseen, ihan pienistä asioista. Huhhuh :rolleyes: no mut ovista en o vielä bongannut.. tänään pitäisi olla ovis mut en sit tiedä tosiaan kun kahdet vuodot oli ja toiset alkoi kp 5-7. Eli yht vuodot kp 1-3 ja kp5-7.. saas nähdä tuleeko ollenkaan. Vielä ei o jättänyt tulematta mutta kai sekin on mahdollista..
0a3bd8505a07beab97a06a9542cb02d9
 
Ihan niinku siinä jotain häivettä olis. Onko menkat myöhässä?

Menkat tulleet nyt vasta muutaman kerran ja kierto ollut tuolloin 28pvä. Nyt mennyt 33pvä.
Luulisi olevan jo tummempi jos raskaana olisin. Toisaalta ovulaation olin tuntevinani vasta viime viikolla.
Mulla on ennestään jo neljä lasta mutta tälläinen raskaustesti missä vähän jotain epämääräistä näkyy on uus juttu! :grin
Onks kellään tästä Apteekin Ultra testistä millaisia kokemuksia? Näyttääkö viivanpaikkaa?
 
Onks kellään tästä Apteekin Ultra testistä millaisia kokemuksia? Näyttääkö viivanpaikkaa?

Mää oon saanu joka kerta siihen viivanpaikan ja siks en käytä niitä enää ollenkaan! Ekalla kerralla luulin, että nyt on tärpännyt, koska se on oikeesti niin selkee. Toivottavasti sulla oikeesti pieni tarrannut kiinni :) Suosittelen testaan eri merkkisellä!
 
Mää oon saanu joka kerta siihen viivanpaikan ja siks en käytä niitä enää ollenkaan! Ekalla kerralla luulin, että nyt on tärpännyt, koska se on oikeesti niin selkee. Toivottavasti sulla oikeesti pieni tarrannut kiinni :) Suosittelen testaan eri merkkisellä!

Joo netistä tilasinkin eri merkkiä ja niitä kun ei jostain syystä vielä tullut niin hain uteliaisuuttani apteekista. :rolleyes:
Meillä (tai minulla) itseasiassa oli tarkoitus jättää lapsiluku tähän neljään. Joten pientä shokkia tässä on ollut ilmoilla jos olisikin plussa. :wideyed:
Toki jos lapsi on tullakseen niin otetaan rakkaudella vastaan :love017
 
Kp 24/24. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Liitteet

  • 1517685711037.jpg
    1517685711037.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 332
Täällä aamulla tehty toka rfsu...
Eikä viivanpaikkaa kummempaa! :sad001
C0D24694-9D1B-4D03-A08E-634ADC0C9F2D.jpeg

Joten näyttäisi siltä, että aiemmin tehty pc oli elämäni härskein viivanpaikka/viallinen testi! :mad:
 
Dpo 9 Oireilu jatkunut samanlaisena. Ja ei ilman syytä, ainakin kemiallinen raskaus, jos ei muuksi jaksa.. Piina viikosta tuli vielä piinaavampi.

One step ja pc (25mIu/ml) luonnossa näkyy hennot viivat, ite en saa näillä ees viivanpaikkaa normisti.
6d00293d6904857db11b5a9147a99da5



Ja sit predictor early (12,5mIu/ml) ja kaikki kuvat testi ajalla.
29951a0afb10af1c2833a7099b7abd97

d5c25588d475da9010eb038a7cad54a8
 
Mutter alimmassa näkyy ihan selvästi toinen viiva ja kahdessa ylimmässäkin jotain.
Itse plussasin meidän nelosen tuollaisella alimmaisena viivan kaltaisella.
Toivotaan että vahvistuu!! :happy:
 
Pitkä aika ootella edes sinne, että menkkojen pitäisi alkaa. :-D Toivon todella, että tästä tulisi vauva, kun joulukuussa oli keskenmeno rv 6+5. Mut eihän se auta kuin odottaa ja testailla. :-)
 
Mutter, ihan selvät viivat! Onnea! Ja toivottavasti nyt kestää matkassa loppuun saakka :)
 
Takaisin
Top