Plussa vai ei?

Enpä taida enää luottaa myöskään ApteQ:n testiin -,-
 

Liitteet

  • 1517330652951.jpg
    1517330652951.jpg
    27 KB · Katsottu: 330
Täällä menkkojen piti eilen alkaa, ja mamin testi näyttää negaa. Pahoinvointia löytyy vahvasti ja suussa jatkuvasti veren/raudan maku. :banghead:
Oiskohan ne pc:t hyviä jos niillä kokeilis? Dpo:sta ei tietoakaan, kun en saanut ovista tikutettua tässä kierrossa.
 
Täällä menkkojen piti eilen alkaa, ja mamin testi näyttää negaa. Pahoinvointia löytyy vahvasti ja suussa jatkuvasti veren/raudan maku. :banghead:
Oiskohan ne pc:t hyviä jos niillä kokeilis? Dpo:sta ei tietoakaan, kun en saanut ovista tikutettua tässä kierrossa.

Lupaavia oireita ainakin! :) Mä oon tykännyt pc:stä siinä mielessä, että en oo saanut turhia viivoja, mutta toisaalta en osaa sanoa miten näyttää, jos on raskaana. Mutta ei ole mulla ainakaan antanut turhaa toivoa!
 
Lupaavia oireita ainakin! :) Mä oon tykännyt pc:stä siinä mielessä, että en oo saanut turhia viivoja, mutta toisaalta en osaa sanoa miten näyttää, jos on raskaana. Mutta ei ole mulla ainakaan antanut turhaa toivoa!
Okei, kiitos! Ehkä mä haen tänään paketin ja katon mitä näyttää.
Mä aloin myös miettimään, että onko kukaan kokeillut sitä rfsu:n digitestiä? Tosin, sen hinnalla taitaa saada ihan cb:n diginkin:grin
 
Kaupasta tarttui pari pc:tä ja yks rfsu:n herkkä puikko testi:angelic: tein puikkotestin ja puhdas nega:facepalm: kaipa sitä sitten täytyy vaan odotella tätiä tulevaksi :facepalm:
 
Kp 27
Huomenna pitäisi alkaa menkkojen.
Mutta mulla on ihmeellinen taipumus nähdä menekin kaikissa viiva. Mies näkee tässä kans mutta ei oo varma onko väriä.
 

Liitteet

  • 1517408767691.jpg
    1517408767691.jpg
    55.3 KB · Katsottu: 304
Kp 27
Huomenna pitäisi alkaa menkkojen.
Mutta mulla on ihmeellinen taipumus nähdä menekin kaikissa viiva. Mies näkee tässä kans mutta ei oo varma onko väriä.

Mulla on valitettavasti ollut tuollaisia haamuja one stepissa, enkä ollut raskaana. Toivotaan sulle kuitenkin parempaa onnea:)
 
Tälläisiä viivoja tänään ehkä hieman vahvistunut?
 

Liitteet

  • IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 209
  • IMG_20180131_165724.jpg
    IMG_20180131_165724.jpg
    306.5 KB · Katsottu: 194
Pc näyttää yllättävän haaleita plussia. Työkaverikaan ei saanut ns leffaviivoja vaikka oli testaushetkellä rv 7. Ja rfsu nega ei näyttänyt mulla mitää vaik toinen myös 10ml testi haamuplussa ja pc haamuplussa
 
Pc näyttää yllättävän haaleita plussia. Työkaverikaan ei saanut ns leffaviivoja vaikka oli testaushetkellä rv 7. Ja rfsu nega ei näyttänyt mulla mitää vaik toinen myös 10ml testi haamuplussa ja pc haamuplussa
Pc:tä kokeiltu tänään ja negaa näytti. Menkat päivän myöhässä. Kovia jomoja on vatsassa ja munasarjoja juilii. Oiskohan mulla sitten ovis tapahtunut myöhemmin:facepalm: ärsyttävää tää epätietosuus..
 
Takaisin
Top