Plussa vai ei?

Kyllä se vaan plussa on <3
 

Liitteet

  • IMG_20180129_205726.jpg
    IMG_20180129_205726.jpg
    662.3 KB · Katsottu: 433
Tänään tämmöinen ko 26. Jokin siellä on omaan silmään. Näkeekö kukaan muu väriä?
 

Liitteet

  • 1517284816307.jpg
    1517284816307.jpg
    40.8 KB · Katsottu: 348
Mä hyppään tähän väliin oman navan kanssa valittamaan. Siis mä en kestä! Ovis ihan varmasti ovella ja mul tuli eilen hirvee flunssa! Mies tuskin haluu koskee muhun kauheesti sillä tavalla :D "rakas kyl me voidaan, eD o yhDään Duhanen ees" ...kuuntelin itteäni aamul. Tietty yksin ja aivastan joka toisen sanan kohdalla..ulkonäöstäni puhumattakaan :D voi elämän kevät :"D
 
Okei, ehkä mä sit katon jotenkin hölmösti. Ja onhan niissä eroa toki mut edellisissä kierroksissa oli reilusti haalempia viivoja. Ehkä tää on erilainen kierto.. tai jotain :D
 
Eiku joo siellä puuttuukin välistä päivät 5-8. Ja vahvat viivat on kokoajan, itellä kun ei näkynyt mitään ennen ovista.
 
Eiku joo siellä puuttuukin välistä päivät 5-8. Ja vahvat viivat on kokoajan, itellä kun ei näkynyt mitään ennen ovista.

Joo, mulla alkoi uusi vuoto tuolloin et lopetin tikutuksen siks aikaa. Ja ei tää mullekaan o tavallista et näin vahvat viivat olisi melkein kierron alusta siksi kyselen.. mut odotellaan vielä plussaa. Tää kierto on muutenkin ollut outo kun 2 vuotoa heti alkuun :D saas nähdä miten seuraava sit.
 
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..
 

Liitteet

  • IMG_20180130_162711.jpg
    IMG_20180130_162711.jpg
    499.9 KB · Katsottu: 175
  • IMG_20180130_162505.jpg
    IMG_20180130_162505.jpg
    819.5 KB · Katsottu: 202
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..

Mikäs kp sulla oli menossa ja milloin normisti ovis? Ei varmaan vielä oo lähellä kun ei vahvene :/
 
Digi näytti negaa mut onneks pc vahvistunut oli lievä pettymys kyllä se digi. En tiedä kastuko rrs riittävästi. Tässä kuitenki eilinen ja äskeinen.
 

Liitteet

  • IMG_20180130_172753.jpg
    IMG_20180130_172753.jpg
    716.6 KB · Katsottu: 381
Naksutiili Mikä dpo siulla oli? Dpo 9 näyttää digi aikaisintaan jos on raskaana. :-) Ite oon niillä kyllä aina saanu sen tuloksen kun pitänyt viikkojenkin suhteen.
 
En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..

Kyl se hiukan näyttää vahvemmalta..luulisin. Toivottavasti lähtee vahvistumaan pian <3 tsemppii!
 
Takaisin
Top