Plussa vai ei?

Eikö ookki niin plussa ku voi ihminen odottaa?! (:

Liitteet

• 1440198139701.jpg
    1440198139701.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 492
Mie en nää siinä ku hailakan haamun. Mut toivotaan et lähtis siitä vahvistumaan :)

Tääl pitäs ovis olla maanantaina, nyt oon kovasti koittanu miettiä missä välissä kerettäis harrastaan tänään seksiä kun mulla on töitä ja sit on rapujuhlat ja tuparit eli tullaan vasta yöllä kotiin :D

Onko muilla ongelmia kirjautua sisään forumiin? Mun puh.sovellus ei toimi eikä selain suostu ladata kuvaa!! Jännitttäää, antaako apteekin testit helposti haamuja?

Mä en ensin tajunnut ollenkaan elyssei tota sun testiä että miten sitä luetaan mutta nyt nään sen viivan! Ihanaa! <3 Toivottavasti lähtee voimistumaan!

Camomillanen, on se! :) onneksi olkoon, ihan ihanaa. :)

Elysseille kans onnea! Huippua tytöt! Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin. <3

Onnea Camomillanen!!! :)

Elyssei, kyllä sun testissä jotain näkyy! Mutta se on jotenkin kaukana kontrolliviivasta ja en näe siinä punaista väriä. :/ minkä merkkinen testi?

Kiitos kaikki!!

Lähdin juoksulenkille ja heti iski vainoharha että mitäs jos pieni putookin pois :D Yhden lapsen kantaneena vois kuvitella että tietäisin paremmin.. :joyful:

Camomillanen tuo ei ole edes haamu, se on PLUSSA :) Tuolta ne näyttää apteekin testissä, selkeää ;) Onnea!
Elyssei laitatko toisen kuvan, mä en osaa tuosta katsoa, ihan kun olis tosi sivussa :o

Meiltäkin varovaisesti hieman parempia uutisia mahdollisen raskauden suhteen :Heartred

Testasin tänä aamuna erittäin herkällä testillä aamupissasta, ja voi onnen päivä siihen tuli selkeä haamu > vahvistunut eilisestä tai siis tikku oli erinäköinen kokonaan kun eilen illalla oli negatiivinen. Testajalla viivanpaikka tuli vaaleana esiin ja reaktioajan jälkeen siinä näkyi haalea viiva :Heartred
Mies näki tämän haamulaisen myöskin :Heartred:happy:

Mutta en halua vielä hyppiä riemusta liikaa sillä kyseessähän on erittäin herkkä testi (10) ja mulla nyt kp 30 ja dpo13.
Lisäksi > Testi oli samanlainen perhoset.fi sivulta tilattu one step testi joka koki vähintään mielenkiintoisen muodonmuutoksen kuivuttuaan > haamun päälle tuli sellainen ihme kuin jokin olisi osunut testiin ja siihen kertyi enemmän nestettä :eek: siksi en saanut niin hyvää kuvaa, että olisi täällä kannattanut jakaa..

VOI MITEN TOIVON, ETTÄ VIIVA VAHVISTUISI EIKÄ MENKAT ALKAISI ! :Heartred

Elyssein testissä näkyy haamulainen.. samaan kohtaan suunnilleen tuli mullakin viivat jos siis nuo on niitä testejä mitä multa ostit. :Heartred Vahvistuu sitten hitaasti viivat noilla testeillä, mulla ei olllut vielä dpo22 yhtä vahvat viivat. Toivon kovasti että viiva lähtee vahvistumaan. :Heartpink

Camomillaselle onnea :Heartbigred

Tässä mun päivän testit. Sinikorkkinen on Apteekin oma jossa kuva missä näkyy ikkuna on testajalla ja toinen testiajan jälkeen, tehty aamuvirtsasta.
Toinen testi tehty 3h pidätyksellä, predictor early.
Onko noi nyt sit plussia, haamuja vai negoja.. on aika haaleita mut ainakkn tossa early testissä sanottiin et haaleakin on plussa..
Mä oon ihan sekaskn ku nyt on yk24 ja kp28/28

Liitteet

• 1440248888739.jpg
    1440248888739.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 465
  • 1440248904589.jpg
    1440248904589.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 457
  • 1440248918419.jpg
    1440248918419.jpg
    29.6 KB · Katsottu: 432
Takaisin