Plussa vai ei?

Heh.. mä vähän muokkailin, ku oli pakko nähdä mikä tummin.. ja kyllä se tuo tämän aamuinen on, alin :) :heartred:

ImageUploadedByVau Foorumi1493651364.053027.jpg

Mä tein tänään laimeesta pissasta tällasen:

View attachment 54746

Nyt oon kohta pidättäny kauemmin ni voin tehdä toisen. Oisko se vuoto sit valemenkat? :o toi viiva tuli tohon ihan testiajalla, ja selkeesti punertaa.. mut miks noin haalee?

Tikutitko oviksen?
Jos ovis oli myöhemmin ja vuoto oli kiinnittymistä? Tai sit vaa hormonit nousee hitaammin? Onhan näitä tapahtunu ;)

Toivotaan että vahvistuu!! Nyt uutta vaan!! +++

Mä nään unicorn alimmassa edelleen viivan :P tarkoitatko sitä että jos se haamu johtuu tavallaan testissä olevasta viivanpaikasta niin kuivuttua sen pitäis jäädä näkyviin mutta sitten jos se on hgg hormoonista aiheutua haamu niin saattaa kuivuttua kadota ? Ois aika helpottava tieto koska mulla ei enää näy siinä aamusen testissä oikeastaan mitään kuivana :(

Niin, olisko??
Toivottavasti. X)

Mutta mulla ovistestien punanen haalenee aina... ni eiks olis ihan loogista ?

Tiedoksi muuten kaikille en tiedä oliko tää se mikä vaikutti mutta mä olin 7kk syöny letrozoleja ja loppukiertoon luget. Hoito kääntyi lopulta äitipolille jossa käskettiin mun jättää luget/terot pois että saattaa kuulemma jopa haitata kiinnittymistä. Tämmöstä en ollu ennen kuullut. Otin letrozolet normaalisti mutta en lugeja ja raskauduin siitä kierrosta. Voi olla täysin sattumaa mutta pakko jakaa tää silti.

Unicorn, tikutin oviksen ja o+ tuli kp18. Tosin aiemmin on käyny kans niin, että tullu siitä parin päivän päästä uudestaan o+, nyt jätin tikuttamisen siihen :D

Voi apua, mä oon ihan hämmentyny tästä :o tein vielä sen toisen pc:n ja siinä oli todiste ettei se eka ollu viallinen (ellei tääkim ollu :hilarious:), koska samanlainen hailu tuli siihenkin!

Lume ja unicorn: kyllä haamut pitäisi jäädä näkyviin ja jopa vahvistua kuivuessa. Viivanpaikat taas lähtee kuivuessa pois tai ilmestyy vasta testiajan päätyttyä.

Lume ja unicorn: kyllä haamut pitäisi jäädä näkyviin ja jopa vahvistua kuivuessa. Viivanpaikat taas lähtee kuivuessa pois tai ilmestyy vasta testiajan päätyttyä.

Okei. Mulla siis vaan viivanpaikkoja :)
Mutta miks ovistestin punanen viivakin haalenee kuivuessa/katoaa?

Unicorn, tikutin oviksen ja o+ tuli kp18. Tosin aiemmin on käyny kans niin, että tullu siitä parin päivän päästä uudestaan o+, nyt jätin tikuttamisen siihen :D

Voi apua, mä oon ihan hämmentyny tästä :o tein vielä sen toisen pc:n ja siinä oli todiste ettei se eka ollu viallinen (ellei tääkim ollu :hilarious:), koska samanlainen hailu tuli siihenkin!

Kuvaaaa uudesta[emoji14][emoji14]

Mulla haalenee ovistesteissäkin viivat kuivuttua ja lisäks r-testeissä haalenee myös kontrolliviiva kun se kuivuu..

Tässä kuvaa tosta uudesta, en saanu käsien tärinältä otettua tän parempaa :hilarious:

IMG_20170501_180856.jpg

Mutta niin ku tossa r-2017 puolella todettiin että testejähän ei saisi tulkita enää sen testiajan jälkeen. Eli kun tohon munkin testiin tuli testiajalla tuo haamujen haamu niin silloinhan se on niin. Ja jos noudattaisi ohjeita :P eli jättää sen katselun siihen kun testiaika loppuu niin eihän sitä edes tietäisi että se on haalistunut siitä. :) ja mulla kyllä kans haalenee aina kontrolliviivat sekä ainakin ovistestin haaleet viivat jonkun verran :)

Apua, en tiiä nyt yhtään mitä tapahtuu :o oon ihan kysymysmerkki.. vuotoo oli, r-testi haalee positiivinen.. voinko todella olla raskaana? :o ja ennen kaikkea, jos oon niin onko pienellä kaikki hyvin, kun viiva noin haalee?

Vaikka eikös Vaapukallakin esim tullu tosi myöhään plussa?

Hmm. Niin kyllä ne ehkä vähän tavallaan * haalenee* tai muuttaa sitä sävyä harmaammaksi kuivuttua, mut kyllä mun mielestä ne jää kuitenkin näkyviin aina. Ja tavallaan harmaana sit näkyy jopa paremmin siinä testissä kuivuttua. On mulla kyllä viivanpaikatkin joskus tummuneet eli vaikee näistä ottaa selvää. Ihan tyhmää muutenkaan että niihin testeihin voi edes tulla mitään viivanpaikkoja! Uskoisin että jos viiva näkyy testiajalla niin on plussa. Mut mulla käynyt myös niin että testiajalla väriaine kulkenut viivanpaikan yli ja näkynyt hetken viivana oikealla paikalla kunnes hiljalleen liukunut testin läpi jättäen jälkeensä pelkkää valkoista.. kyllä debillä jotain testissä näkyy! Toivottavasti ois pikkunen matkassa <33

Hmm. Niin kyllä ne ehkä vähän tavallaan * haalenee* tai muuttaa sitä sävyä harmaammaksi kuivuttua, mut kyllä mun mielestä ne jää kuitenkin näkyviin aina. Ja tavallaan harmaana sit näkyy jopa paremmin siinä testissä kuivuttua. On mulla kyllä viivanpaikatkin joskus tummuneet eli vaikee näistä ottaa selvää. Ihan tyhmää muutenkaan että niihin testeihin voi edes tulla mitään viivanpaikkoja! Uskoisin että jos viiva näkyy testiajalla niin on plussa. Mut mulla käynyt myös niin että testiajalla väriaine kulkenut viivanpaikan yli ja näkynyt hetken viivana oikealla paikalla kunnes hiljalleen liukunut testin läpi jättäen jälkeensä pelkkää valkoista.. kyllä debillä jotain testissä näkyy! Toivottavasti ois pikkunen matkassa <33

Tulen takaisin kertomaan :D vessassa käydessä vilkaisin testiä uudelleen ja joo kyllä siinä edelleen viiva on. Mutta vähän harmahtava :D :) eli ei paniikkia sen suhteen :) nyt vaan toivon et se on oikeasti se viiva eikä mikään muu, ja se tummentuisi matkalla :)

Lume toivon todella että ois sielläkin plussa <3 ja kovastihan se siltä vaikuttaa jos viivaa näkyvissä. Huomenna taas uutta testiä

Apua, en tiiä nyt yhtään mitä tapahtuu :o oon ihan kysymysmerkki.. vuotoo oli, r-testi haalee positiivinen.. voinko todella olla raskaana? :o ja ennen kaikkea, jos oon niin onko pienellä kaikki hyvin, kun viiva noin haalee?

Vaikka eikös Vaapukallakin esim tullu tosi myöhään plussa?

Tuli vaapukalla myöhäinen plussa :)
Sulla voi olla kiinnittymisvuotoa.. tai valemenkat :)

Mulla tuli esikoisesta rv5-6 ihan roimasti vuotoa.. ar-ultrassa rv6+ vahva syke!

Takaisin