Papu,Vahvistumisia viivalle [emoji173]️ Varmasti tikussa on jo sunnuntaina suht vahva viiva,jos nyt on tärpännyt [emoji106]Peukut pystyssä!!
O solemio,pahoittelut menkoista ja kemiallisesta.Ensi kierrosta sitten [emoji7]
Oon lukenu kaikki mut aina kun kirjottaa unohtuu kaikkien nimimerkit [emoji23]
Miten saan muuten nää hymiöt näkymään?Aina vain tulee toi "koodi" näkyviin!
Oma napa: dpo 5. Päivät menee hitaasti tässä piinailumielessä vaikka muuten on töissä ja muutenki hirvee kiire.Puran urheiluun mun kuumeilua.Yleensäkin urheilen paljon,se auttaa jaksamaan töissä kun aika hektinen työ. Miten muut mammat?Ootteko urheiluhenkisiä?Juoksen paljon pitkää lenkkiä,toisinaan puolimaraton kisoja kuntoilusarjoissa jne.Molemmissa aiemmissa raskauksissa kaksi viivaa kun on tikkuun tullut niin samantien tunne,että juoksu aiheuttaa keskenmenon [emoji85] Näinhän ei ole ja olen ajatellut,että jos vielä plussaan niin en kyllä jätä juoksua,ainakaan heti alkuviikoilla.Onko muilla tällaisia "tyhmiä" pelkoja?
O solemio,pahoittelut menkoista ja kemiallisesta.Ensi kierrosta sitten [emoji7]
Oon lukenu kaikki mut aina kun kirjottaa unohtuu kaikkien nimimerkit [emoji23]
Miten saan muuten nää hymiöt näkymään?Aina vain tulee toi "koodi" näkyviin!
Oma napa: dpo 5. Päivät menee hitaasti tässä piinailumielessä vaikka muuten on töissä ja muutenki hirvee kiire.Puran urheiluun mun kuumeilua.Yleensäkin urheilen paljon,se auttaa jaksamaan töissä kun aika hektinen työ. Miten muut mammat?Ootteko urheiluhenkisiä?Juoksen paljon pitkää lenkkiä,toisinaan puolimaraton kisoja kuntoilusarjoissa jne.Molemmissa aiemmissa raskauksissa kaksi viivaa kun on tikkuun tullut niin samantien tunne,että juoksu aiheuttaa keskenmenon [emoji85] Näinhän ei ole ja olen ajatellut,että jos vielä plussaan niin en kyllä jätä juoksua,ainakaan heti alkuviikoilla.Onko muilla tällaisia "tyhmiä" pelkoja?
millä testillä tuon teit ja kuinka herkkä se on? :)
Itelläkin Mamin testit oottelemassa eli kai sitä vois kokeilla jo dpo 10.
menkkojen alkuunkin on tosin vielä 5pv.