Plussa vai ei?

e798efb7f84e6f5cb95321525785abf7

ylempi eilen, alempi tänään. Onko noissa eroja? :D oon iha alottelija näitten kanssa siis.. tiiän et ku on tasavahvat viivat ni on positiivinen mutta näyttääkö toi et olis tummentumaan päin.

O Sole mio näkyy kyllä ihan viiva, ei pelkkä haamu :) varovasti onnea ja viivalle vahvistumista! aamulla ei auennut toi sun kuva niin en päässyt tiiraamaan :bookworm:

mannikka pidän yleensä sen aikaa testin näytteessä, että alkaa testitikkua ylös väri hiipimään, eli sen imutyynyn yli.

Nämä(kin) on ebaysta (UK) tilattuja one step -testejä mutta samanlaisia on monella näkynyt olevan näissäkin foorumin ketjuissa. Olikos nää niitä, jotka on huonoja??
Herkkyys 10mlu, niin tekaisin, koska pc-testeille vielä aivan liian aikaista :rolleyes: niitä sitten ehkä ensi viikolla kehiin :happy:

Pienitimantti, mahdollisesti :) edellisen päivän testiin on usein vaikea verrata, testien värisävy "vanhemmiten" muuttuu. Jospa se plussa sieltä sitten hiipii. Mulla näkyy plussa pitkälti yllättäen, ei pikkuhiljaa tummumalla.
LaraS:lle ja muille plussapuhallus ja vahvistuvia viivoja plussahäivähdyksen saaneille.

No tänään sit kumminkin tein testin päiväpissasta.. Itse siellä näen haamun, mutta mitä mieltä te olette??

Liitteet

• IMG_2591.JPG
    IMG_2591.JPG
    362.5 KB · Katsottu: 393
  • IMG_2590.JPG
    IMG_2590.JPG
    756.6 KB · Katsottu: 420
Vaapukka, En itse luota noihin testeihin koska olen saanut todella selkeät haamut, vaikken ollut raskaana, mutta toivotaan että sulla tuo tarkoittaisi sitä itseään. Eli siis näen minäkin jotain hailakkaa. :)

Hyvä tietää Miitu, muistelisin et oon muuallakin lukenut et voi tulla perättömiä haamuja. Seuraavaksi testiksi onkin muu merkki! :)

LaraS mä en aiemmin nähnyt sun viestiä tuossa. Ok eli sä näet sellaista. Kiitos mielipiteestä! Jännittää, pitää myöntää nyt.
Vaapukka, näen haalean plussan.

Mun testi on tuo halpa ruokakaupasta ostettu. Toiminut aiemmilla kerroilla mulle paremmin ja aiemmin kun esim clearblue.

Pieni timantti mulla näkyi haaleeta viivaa lähes jokaisessa ovulaatiotestissä tällä kierrolla mut sit yks aamu plussa oli ihan selkeä eli ei tummunut pikkuhiljaa. Varmaan eri henkilöillä se menee eri tavalla, mut ehkä sulla huomenna tai ylihuomenna jo vahvempi viiva :) täs ohessa mun oviksesta esimerkkiplussa. Josko sitä joskus saisi tällaisen viivan myös siihen toiseen testiin. :hilarious:

Liitteet

• IMG_1430.JPG
    IMG_1430.JPG
    653.9 KB · Katsottu: 329
Vaapukka onhan siinä :) toivottavasti toinen testi antaa paremman plussan :)

O Sole mio mulla on myös niitä kaupan halpiksia, pregcheck (pc) testejä. Niissä tosiaan herkkyys 25 niin tulee kyseeseen sit kierron loppupuolen - jos on tarvetta :) useimmat tuntuu täälläkin foorumilla niihin luottavan.

Tänään 26/24, ei menkkoja vieläkään! Testit näyttävät kuitenkin selkeää negaa. Mitähän mietteitä tästä?

Rfsu:n normiliuskoilla oon ja myös muutaman kerran niillä "testaa varhain". Haamuja tuli kun päiviä oli 20/24, nyt 27/24, eilen negaa mutta kolme päivää sitten kerran tuli pieni tuhru pyyhittäessä, eli ei todellakaan menkat. Mies heitti idean, jos se tuhru olikin kiinnittymisvuotoa, ja siksi ei menkkoja & positiivista tulosta vielä. Aika kaukaa haettua, mutta mitäpä sitä ei toivoisi :/

Lady, Rfsu antaa todella haaleaa viivaa kun muut antavat jo plussaa! Joten eivät oo kovin herkkiä. Tää on nyt villiarvaus, mutta oisko sulla voinut myös rtesti reagoida ovikseen? Nyt sitten olisi ollut sitä kiinnittymisvuotoa ja pian näkyisi plussa?? Mulla oletetusta kiinnittymisestä (jolloin rtesti reagoi) meni 5 päivää ennen kuin näkyi haamujen esiäiti testissä.

Oi, olisipa asia niin![emoji7] Eli nyt vain odottelemaan muutama päivä (ei varmaan siis näy vielä plussaa, jos kolme päivää sitten olisi ollut kiinnittymisvuotoa?) ja ostamaan muunmerkkisiä testejä :) Mikä olisi hyvä testi?

Lady, Jos marketista ostaa niin moni liputtaa Pregcheckin puolesta. 25mlU mutta herkästi näyttää raskauden. Apteekin oma on luotettava myös. Jos netistä tilaa niin Mamin testit on nyt alennuksessa ja näyttivät mulla raskauden jo 3+2. Vaikka ovatkin 25mlU ovat hurjan herkkiä! Ja nega oli aina nega.

Onnee kaikille plussanneille, en ehtiny kunnolla selata kaikkia viestejä tässä aamupalalla altaan äärellä mutta koitin vähän vilkuilla :happy:.

Mulla alkoi uusi kierto tossa pe-la yönä, just kun lähdettiin tänne Kanarialle. Ei anneta sen pilata lomaa, vaan täti alkaa olla lähtemässä ja kipujakaan ei onneks ollu :happy: jospa tässä kierrossa tärppäis! Vitamiineja täällä ainaki saa vähän varastoon ja saa levättyä ylimääräset ressit pois! :)

Deb hyvä asenne :) oli sulla varmaan jotain tapahtumayritystä, kun oli niitä hentosia viivoja. Sekin on positiivista, vaikkei nyt ollutkaan se kierto! Hyvää lomaa :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Eikai raskaustestin pitäis reagoida ovikseen? Oon ainakin joka paikkaa lukenu ettei sen pitäis olla mahdollista.

toivottavasti kaikille pärähtäis se plussa lähiaikoina! mulla on tässä kierrossa ollut nyt greippimehu ja monivitamiinit mukana, sekä terolutit alotettava viikonloppuna. saaas nähä :| monesko yrityskuukaudet teil on muuten menossa?
täällä yk4.

Takaisin