Plussa vai ei?

Voi Lucky, samoille ihmisille tapahtuu ihan liikaa huonoja asioita. Sinun jos kenen toivoisin sydämestäni saavan sen oman pienokaisen. Isosti tsemppia odotteluun! (Muista Starling...)

Ninni vau!!! mahtavat viivat sulla :Heartpink

Voi ei Lucky :sad001 toivotaan kuitenkin että jaksaisi pysyä tiukasti kiinni :rolleyes:

iivje hieno viiva on sinullakin testissä :happy:

Ninni eipä täällä kummempia eteenpäin mennään... yritän olla miettimättä asiaa sen kummemin mutta väkisinkin laskee kiertopäiviä nyt kp8 ja ovis ajoittuisi suunnilleen pe-ma tienoille vaikkakin mun ei pitäis sitä enää tuijottaa... katsotaan nyt mihin miehen kanssa päädytään loppuviikosta o_O

Äiti viiden, sulla onkin tylsin vaihe kierrossa menossa. :yuck: mitä meinasit että yrität olla sen kummemmin miettimättä? tjottailetteko te tavallaan nyt vai? eikö sulla oo testejä? :woot:

No mun piti oikeestaan lopetella koko yritys/ kuumeilu... ja mieskin sanoi viikkositten että eiks jo lopetella ja ehkäsyt peliin niin jäätiin sit vähän tuuliajolle tän kierron kanssa että yritetäänkö vielä tää ja sitten vihelletään peli poikki...
ollaan tyytyväisiä jo meille tähän mennessä tulleista ihanista riiviöistä :smug:

Kiitti Ninni :happy: Ja onhan mulla kaapissa piilossa halppis testejä :joyful: joten katsotaan miten meitin käy :wink
Ah... ja nyt täytyy painuu jo pehkuun :)

Oiskohan se ovulaatio sit ollu vkloppun :D nyt vasta sain tikkuja, mut eikös tuo vielä voi olla koholla .. :p huomenna testaa et tummeneeko vai vaaleneeko..

Liitteet

• 1436863092272.jpg
    1436863092272.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 368
Varmaan tulossa tai ollut juuri ovulaatio. :) tee vaikka vielä illempanakin yksi testi?

Tuo negatiivinen digi-keskustelu onkin jo muutaman päivän vanha, mutta kommentoin siihen kuitenkin, kun viime kuussa tein negan digin ja menin sen avaamaan, toisessa liuskassa oli vain yksi viiva ja toisessa kaksi suht vahvaa.Hmm.

Ninni, onnea!!! Ja samoin muutkin plussia saaneet jos sellaisia on mitä en huomannut :)

Voi Lucky, täällä toivotaan parasta! <3

Mä tein tänään (kp.15) aamupissasta ovulaatiotestin, oon tosi tylsä kun mulla ei ole kuvaa nyt siitä näyttää :/ Se oli tosi vahva se testiviiva, hilkulla onko kontrollin vahvuinen vai hieman hailumpi. Tiedän kuitenki ettei ovistestit ole tarkoitettu tehtäväksi aamupissasta, mitähän tästä pitäisi ajatella? Olin kyllä käyny yöllä/aamuyöllä vessassa että se virtsa oli ollut rakossa arviolta 5-6h.
Olen niin innokas vedenjuoja ja sen mukaan pissinkin, että mun on haastava tehdä oikeaoppisesti ovistestejä, voi olla herkästi liian laimeaa se pissa päivällä.

Pauliina, kiitos :)

Ite kans oon ihmetellyt kun niitä ovistestejä ei saa aamupissasta tehä, mutta paketissa lukee ettei siinä ole tarpeeksi Lh hormoonia, ja kans oon miettiny että onko sitä päiväpissassakaan jos on laimeeta.. :D ristiriitaista! Mutta jos aamulla sait suht vahvat viivat niin varmasti on ovis tulossa varsinki ku kp 15 jo sulla menossa :) kannattaa varmaan alkaa tallettelemaan ;)

Aamupissasta miulla on aina tullu heikko viiva ovistestiin..

Tein toisen o-testin ja on tuo miusta jo heikompi.. Eli huippu ois menossa pois. Miulla muistaakseni joku 3 päivää näky plussa, pitääkin kattoo löytyykö mistään vanhaa dataa testilöistä.. Pitää varmaan viel illasta kokeilla o-testii ja huomenna :D tos mis on kaks tikkuu ni ylempi on aamupäivänen..

Liitteet

• 1436877416724.jpg
    1436877416724.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 236
  • 1436877428538.jpg
    1436877428538.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 256
Jaa sit vielä vähän kuivahtaneet. On tuo haalennu aamupäivästä :) mitenhän pitkä se huippu voi olla kun nyt lämpöjen perusteella ovis ois ollu sillon lauantaina :o LH huippu ois pitäny olla pe-ti eli tai la-ti eli semmone 3-4 päivää.. Ei tuo kyllä kuulostakkaan mahottoman pitkältä :rolleyes:

Liitteet

• 1436878758022.jpg
    1436878758022.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 230
  • 1436878894260.jpg
    1436878894260.jpg
    61.3 KB · Katsottu: 221
Ehkä sulla Mannika oli joku super ovis =D no mutta onneks sait napattua oviksen ja toivottavasti hyödynnettyä sen hyvin ;) päästään viikon parin päästä tiirailemaan sun r-testejä =D

Mä sain aamupissastakin kunnon plussat ovistestiin tästä kierrosta :) ennen en oo saanu, tää on muutenkin ihan kummallinen kierto :)

Laitetaanhan vielä tihrusteltavaks yks kuva. Ylhäältä alas aamupäivä, iltapäivä, ilta.. Haalenee haalenee :p

Liitteet

• 1436898529915.jpg
    1436898529915.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 262
Takaisin