Plussa vai ei?

mannikka pidän peukkuja.. nimim. odottelee 30 raskaustestiä ja 60 ovulaatiotestiä saapuvaksi :oops:

luckylle tsemppejä. Jospa viiva lähtis pian vahvistumaan. :Heartred

Mannika: mulla ilta lämpöä mittaillessa tippu lämmöt dpo 8 ja 9 sit taas kohosi yli 36 :) olisipa sullekki se plussa tulossa!

Mä en osaa noihin lämpöihin sanoa mitään, ku en oo koskaan mittaillu muuten ku kipeenä.. =S

Nyt selvällä Suomen kielellä mulle faktaa. Pakko oli kattoa elokuva jotta pysy pidätyksellä ajan hereillä... millonhan olis viikot nousseet että testais uudellee ...

Liitteet

• 1436652292425.jpg
    1436652292425.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 522
ite mietin samaa koska uskaltais tehdä toisen digitestin... mulla on tänään 4+0
Osa saa jo 3+5 2-3viikkoa.. mutta kuten todettu on vähän yksilöllisesti nousee se hcg..

Haluaisin tehdä uuden digitestin ens viikolla, mutta ei ole oikein varaa kun ne on niin kalliita.. mieskin kauhistui kun kerroin paljonko maksaa :wacky: Mulla oli vielä yksi davidin testi kaapissa ja tein sen, se oli selkeesti tummunut 3 päivässä.. kaverilla on lisää samoja testejä niin jos pyytäisin niitä pari lisää ja seuraan viivan tummumista.. vaikka eihän se sama asia oo kun digi.. mutta meen kuitenkin alkuraskauden ultraan, jos säästäis siihen mielummin rahat.. mitenkäs pääsee eroon testauspakkomielteestä? :dead:

Junibea, siun pitää alkaa hypistelee vauvatavaraa :D en kyl tajuu miten muka tein esikosta vaan joku 10 testii ja pari oli viel negojaki :o

Ninni2: osaan varmaan rauhottuu vasta sitte ku digi antaa sen 2-3 tuloksen ku viime km sai ton 1-2 ni se ei paljoo mua lohduta. Vuoto Alko sillon ku rv 6 olis vaihtunu

Juu onhan tää stressaavaa, että pysyykö kyytiläinen matkassa jne.. :nailbiting: mulla aika hätä nyt kun ei ole mitään oireita, ei edes nivuskipua mitä muina päivinä on ollut..

Anteeks nyt alkuun jos on liikaa tietoa, mutta eilen seksi sattui kohdunnipukkaan ja kun mies laukesi joku ihme pistos tuntu toisella puolella ja nyt sitä kohtaa jomottelee :confused: alavatsakivut on vaan lisääntyny siis. Ja tänään lämpö taas koholla, 36,3..

Mannika ei haittaa "liika tieto" =D jännä juttu, ehkä se siittiö läpäisi munasolun tai jotain ja tunsit hedelmöittymisen xD

Takaisin