Nyt selvällä Suomen kielellä mulle faktaa. Pakko oli kattoa elokuva jotta pysy pidätyksellä ajan hereillä... millonhan olis viikot nousseet että testais uudellee ...
ite mietin samaa koska uskaltais tehdä toisen digitestin... mulla on tänään 4+0
Osa saa jo 3+5 2-3viikkoa.. mutta kuten todettu on vähän yksilöllisesti nousee se hcg..
Haluaisin tehdä uuden digitestin ens viikolla, mutta ei ole oikein varaa kun ne on niin kalliita.. mieskin kauhistui kun kerroin paljonko maksaa Mulla oli vielä yksi davidin testi kaapissa ja tein sen, se oli selkeesti tummunut 3 päivässä.. kaverilla on lisää samoja testejä niin jos pyytäisin niitä pari lisää ja seuraan viivan tummumista.. vaikka eihän se sama asia oo kun digi.. mutta meen kuitenkin alkuraskauden ultraan, jos säästäis siihen mielummin rahat.. mitenkäs pääsee eroon testauspakkomielteestä?
Ninni2: osaan varmaan rauhottuu vasta sitte ku digi antaa sen 2-3 tuloksen ku viime km sai ton 1-2 ni se ei paljoo mua lohduta. Vuoto Alko sillon ku rv 6 olis vaihtunu
Juu onhan tää stressaavaa, että pysyykö kyytiläinen matkassa jne.. mulla aika hätä nyt kun ei ole mitään oireita, ei edes nivuskipua mitä muina päivinä on ollut..
Anteeks nyt alkuun jos on liikaa tietoa, mutta eilen seksi sattui kohdunnipukkaan ja kun mies laukesi joku ihme pistos tuntu toisella puolella ja nyt sitä kohtaa jomottelee alavatsakivut on vaan lisääntyny siis. Ja tänään lämpö taas koholla, 36,3..