Plussa vai ei?

Jtn näkyy :)

Mä en tajuu tätä mun kehoa, tein äsken tommosen niin musta tässä ainaki näkyy haamu ja vaaleanpunainen vuoto alko joten eiköhä illal tai viimeistään huomenna kp1 :*( luteelivaihe vaan 11 päivää. Ihan paska olo..

Liitteet

• 1455978419155.jpg
    1455978419155.jpg
    47.9 KB · Katsottu: 362
No joo Senni_ kyllä tuossa näkyy mutta oisko vaan viivan paikka sit :( mitä testejä käytät? Ja alkutaskaudessa pieni vuoto voi olla ihan normaalia ;)

RiiaBa jotain näkyy!

Senni ehkä viivanpaikka :(

Nämä on vauvala herkki testei. No minäpä jään taustailee taas, yritys jää nyt tauolle, ei otetaa ehkäisyä käyttöön mutta en testaa ovista ja mennään sillä aseneella et tulee jos on tullakseen. Alan nyt keskittyy mun treenamiseen jotta tulee kesäksi kuntoon :p
Plussatuulia kaikille! Ja RiiaBa viivalle vahvistumista. :)

Senni, Vauvalan "herkät" testit on susia. Testaa seuraava kerran kunnon testillä, jos menkat ei ala ;) mutta onnea treenihommiin! Ei varmasti tee huonoa yrittää keskittyä välillä johonkin muuhun :) silloin plussa saattaa yllättää iloisesti :)

RiiaBalle onnea! :)

Voi Senni, onpa ikävää tuollanen. Kyllä mäkin nään tossa sun edellisessä testissä haamun. Toivotaan että vielä vahvistuisi ja vuoto olisi vain harmitonta. Tsemppiä sinne! :Heartred

Täällä tänään kp 28 ja digi näytti aamulla "ei raskaana". Joten täti odottellessa täällä siis. Kaikille plussatuulia ++!

Moi! Olen tiiraillut tuolta kauempaa jo pitkään teidän kuvia. Nyt tuli testiin itselläkin sellainen hailura etten tiedä onko se jotain vai onko vaan viivalasit päässä. Mitäs mieltä olette? Kp32, dposta en ole ihan varma.

Liitteet

• tmp_3475-photostudio_14560501966201366610191.jpg
    tmp_3475-photostudio_14560501966201366610191.jpg
    90.3 KB · Katsottu: 401
Iiks, jänskättää. Mietin vaan kun ole täällä lukenu, että ette suosittele noita rfsu:n testejä, voiko tuohon nyt sitten luottaa..

Kyllä voi mulla ei tullu ainakaan yhtään mitään siihen aikoinaan vaikka kuinka ois käännelly ja väännelly :D

Ce, Rfsu:n testejä ei täällä suositella, koska ne näyttää usein negaa/hailakkaa haamua kun esim pregcheckillä tulee jo leffaviivat :)

Takaisin