Jotkut testit on tosi paskoja ja harmittaa oikein miten ne kylvää sit turhaa toivoaEi tää taida vahvistua. Voiko testi oikeasti olla niin susi.Mut ei oo tätikään viel tullu, joten toivoa on
Mutta toki myös tuo mainittu Kemiallinen on aina mahdollinen, itsekin yhden kokenut, mutta siinä eka viiva oli todella selkeä, mutta se ei vain vahvistunut ja digi sanoi siitä muutaman päivän päästä ei raskaana!