Plussa vai ei?

Ei tää taida vahvistua. Voiko testi oikeasti olla niin susi. 🥺 Mut ei oo tätikään viel tullu, joten toivoa on
Jotkut testit on tosi paskoja ja harmittaa oikein miten ne kylvää sit turhaa toivoa 😭 Itse kokenut sen useammalla testillä, mutta näitä en toki ole käyttänyt koskaan.

Mutta toki myös tuo mainittu Kemiallinen on aina mahdollinen, itsekin yhden kokenut, mutta siinä eka viiva oli todella selkeä, mutta se ei vain vahvistunut ja digi sanoi siitä muutaman päivän päästä ei raskaana! 😔
 
Jotkut testit on tosi paskoja ja harmittaa oikein miten ne kylvää sit turhaa toivoa 😭 Itse kokenut sen useammalla testillä, mutta näitä en toki ole käyttänyt koskaan.

Mutta toki myös tuo mainittu Kemiallinen on aina mahdollinen, itsekin yhden kokenut, mutta siinä eka viiva oli todella selkeä, mutta se ei vain vahvistunut ja digi sanoi siitä muutaman päivän päästä ei raskaana! 😔
Mä todella toivon et viiva viel vahvistuisi. Mulla noita sofin testejä on nyt todella paljon ni jatkan testailua. En oo miehellekkään mitään sanonu.
Mut jännä jos toi testi antaa näin paljo vääriä haamulaisia 🤔
 
Mä todella toivon et viiva viel vahvistuisi. Mulla noita sofin testejä on nyt todella paljon ni jatkan testailua. En oo miehellekkään mitään sanonu.
Mut jännä jos toi testi antaa näin paljo vääriä haamulaisia 🤔
Kannattaa jatkaa etenkin, kun menkkoja ei kuulu! 🤞☺️ Ja ainahan voi sit tehdä sen herkän 10miU digin, jos haamulaiset jatkuu ja haluaa varmuuden onko ne plussia. Ja toki uskon, että viivat myös pian vahvistuu, jos on vahvistuakseen. 😌
 
Mun on nyt kysyttävä viisaammilta, eli eilen tehty cb herkkä, nega. Roskishaamu/viivanpaikka ehkä näkyy. Eikö näillä ole juurikin tapana niitä antaa, ilman että meinaa raskautta??
Tänään varmistin vielä pc:llä aamulla negan. Eli uskallan luottaa ja odotella menkkoja, jotka pitäisi saapua tällä viikolla.
Tilanne on se, että sain juuri vähän huonoja uutisia omasta terveydestä ja nyt jos olisinkin raskaana, hoidot jouduttaisiin siirtämään.
 

Liitteet

  • IMG_20260625_124631_edit_53281139977406.jpg
    IMG_20260625_124631_edit_53281139977406.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 27
  • IMG_20260625_112518.jpg
    IMG_20260625_112518.jpg
    336.3 KB · Katsottu: 27
Mun on nyt kysyttävä viisaammilta, eli eilen tehty cb herkkä, nega. Roskishaamu/viivanpaikka ehkä näkyy. Eikö näillä ole juurikin tapana niitä antaa, ilman että meinaa raskautta??
Tänään varmistin vielä pc:llä aamulla negan. Eli uskallan luottaa ja odotella menkkoja, jotka pitäisi saapua tällä viikolla.
Tilanne on se, että sain juuri vähän huonoja uutisia omasta terveydestä ja nyt jos olisinkin raskaana, hoidot jouduttaisiin siirtämään.
Joo nuo cb herkät antaa tosi räikeitä viivoja testiajan jälkeen. Itsellä ollut nolo tilanne, kun oli niin selvä viiva ja soittelin jo lääkäriin ja alkoi tutkimukset, kun mulla oli kierukka vielä silloin paikallaan ja sit oli hcg arvo 0,2 eli en tosiaan ollut raskaana.😅 Ja oon testannut useamman kerran näillä ja saanut usein hailuroita, kun en raskaana ollutkaan. 🫣😬
 
Joo nuo cb herkät antaa tosi räikeitä viivoja testiajan jälkeen. Itsellä ollut nolo tilanne, kun oli niin selvä viiva ja soittelin jo lääkäriin ja alkoi tutkimukset, kun mulla oli kierukka vielä silloin paikallaan ja sit oli hcg arvo 0,2 eli en tosiaan ollut raskaana.😅 Ja oon testannut useamman kerran näillä ja saanut usein hailuroita, kun en raskaana ollutkaan. 🫣😬
Ohho 🙄😲
 
Takaisin
Top