Plussa vai ei?

Tällaista apteekin testillä tänään päivällä. Maltoin 2 h pidättää. Rfsun liuska näytti aamulla samanlaista haamua kuin eilen. Jotain siellä näkyy, mutta hailakkaa on. Viivan muodostumisessa mennyt joka kerta
IMG_4786.jpeg
aikaa, mutta testiajan puitteissa juuri kuitenkin. Pitäs vähän malttaa näiden testien kanssa, mutta kyllä tässä meinaa olla kärsimätön. Ostin digitestinkin, jota ajattelin ootella huomiseen.
 
Tällaista apteekin testillä tänään päivällä. Maltoin 2 h pidättää. Rfsun liuska näytti aamulla samanlaista haamua kuin eilen. Jotain siellä näkyy, mutta hailakkaa on. Viivan muodostumisessa mennyt joka kertaView attachment 157255 aikaa, mutta testiajan puitteissa juuri kuitenkin. Pitäs vähän malttaa näiden testien kanssa, mutta kyllä tässä meinaa olla kärsimätön. Ostin digitestinkin, jota ajattelin ootella huomiseen.
Näitä ei tarvitsekaan enää tihrustaa!
 

Liitteet

  • IMG_4787.jpeg
    IMG_4787.jpeg
    865.2 KB · Katsottu: 37
  • IMG_4793.jpeg
    IMG_4793.jpeg
    643.5 KB · Katsottu: 36
Liityn tänne, ehkä mua ymmärretään täällä. Sofin liuskatestit ja piti negaksi kääntää et näkee 🤣 (tai minä nään jotain) vielä 2päivää oletettuihin menkkoihin
 

Liitteet

  • Negative Image_2026623151215568.jpg
    Negative Image_2026623151215568.jpg
    367 KB · Katsottu: 78
Laitanpas nyt tänne kuumeilupuolellekin, tää onkin vähän erilainen "plussa vai ei". Eli siis testihän on plussa, mutta oon pistänyt Ovitrellen (hcg:ta) 11 päivää sitten. Useimmissa lähteissä sanotaan että 7-10 päivää näkyy testeissä, mutta joissain että 10-14 ja jotkut raportoineet jopa pidempään. Nyt harmittaa kun en "testannut sitä pois" eli katsonut aiemmin kuinka viiva haalenisi. Eipä auta muu kuin testailla uudestaan ja toivoa että vahvistuu!
Dpo9/PP5, viime to siirrettiin 5-päiväinen alkio (siirrettiin kylläkin dpo4 eli en oo varma lasketaanko oikeat dpo:t vai skipattiinko yksi ja nyt olisikin dpo10).
Viiva on omaan silmään oudon vahva sekä Ovitrellen aiheuttamaksi että dpo9/10 🤔 Tosin aiemmat onkin päätyneet keskenmenoon. Testi rfsu early.
 

Liitteet

  • 20260623_064042.jpg
    20260623_064042.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 47
Laitanpas nyt tänne kuumeilupuolellekin, tää onkin vähän erilainen "plussa vai ei". Eli siis testihän on plussa, mutta oon pistänyt Ovitrellen (hcg:ta) 11 päivää sitten. Useimmissa lähteissä sanotaan että 7-10 päivää näkyy testeissä, mutta joissain että 10-14 ja jotkut raportoineet jopa pidempään. Nyt harmittaa kun en "testannut sitä pois" eli katsonut aiemmin kuinka viiva haalenisi. Eipä auta muu kuin testailla uudestaan ja toivoa että vahvistuu!
Dpo9/PP5, viime to siirrettiin 5-päiväinen alkio (siirrettiin kylläkin dpo4 eli en oo varma lasketaanko oikeat dpo:t vai skipattiinko yksi ja nyt olisikin dpo10).
Viiva on omaan silmään oudon vahva sekä Ovitrellen aiheuttamaksi että dpo9/10 🤔 Tosin aiemmat onkin päätyneet keskenmenoon. Testi rfsu early.
Mulla ei ole Ovitrelle koskaan näkynyt 11 päivää pistosta noin vahvana. Joskus ehkä joku pienen pieni häivähdys näkynyt siinä kohtaa, muttei todellakaan tuolla tavalla. Uskon että tuo on kyllä oikea plussa 🙂
 
Laitanpas nyt tänne kuumeilupuolellekin, tää onkin vähän erilainen "plussa vai ei". Eli siis testihän on plussa, mutta oon pistänyt Ovitrellen (hcg:ta) 11 päivää sitten. Useimmissa lähteissä sanotaan että 7-10 päivää näkyy testeissä, mutta joissain että 10-14 ja jotkut raportoineet jopa pidempään. Nyt harmittaa kun en "testannut sitä pois" eli katsonut aiemmin kuinka viiva haalenisi. Eipä auta muu kuin testailla uudestaan ja toivoa että vahvistuu!
Dpo9/PP5, viime to siirrettiin 5-päiväinen alkio (siirrettiin kylläkin dpo4 eli en oo varma lasketaanko oikeat dpo:t vai skipattiinko yksi ja nyt olisikin dpo10).
Viiva on omaan silmään oudon vahva sekä Ovitrellen aiheuttamaksi että dpo9/10 🤔 Tosin aiemmat onkin päätyneet keskenmenoon. Testi rfsu early.
Mulla ovitrelle on kummitellut 11-13 päivää piston jälkeen vielä testeissä, en tosin oo testannut tolla rfsu:n herkällä, vaan toisella merkillä, joka ei ole herkkä ja sillä ei ole kyllä ollut noin selkeä plussa, vaan haalea haamu. Toi näyttää niin vahvalta, että luulisi, että siinä on oikea plussa, mutta varmaan jo huominen antaa osviittaa, kun näkee vahvistuuko viiva 😊 kyllä sen pitäisi haalistua nopsaan nyt jos on pelkkää ovitrellea 😊
 
Taas ihan haalea haalea haamu jota ei kuviin saa.
Sanoisin, että jos monta päivää tulee haaleaa viivaa mikä ei vahvistu yhtään, niin kyseessä on todennäköisesti vain viivanpaikka ja käsittääkseni näihinkin testeihin niitä osalle tullu. 🫣 Toki niin pitkään on mahdollista, että tulee plussa kunnes menkat alkaa! ☺️🤞
 
Voisiko tämä olla ihan haamu, vai vaan viivan paikka..? pc:n testi. Dpo oireiden perusteella 8.
Viikon ollut revähtelyjä ja painon tunnetta alavastalla, siksi jo testasinkin. Toki voisi enteillä myös menkkoja 😏
Voi olla viivanpaikka tai haamun alku. On niin aikainen dpo, että harvoin tässä vaiheessa vielä plussaa saa ja sitten parin päivän päästä voikin olla jo selvä viiva testissä ja sitä tietysti toivotaan 🥳
 
Sanoisin, että jos monta päivää tulee haaleaa viivaa mikä ei vahvistu yhtään, niin kyseessä on todennäköisesti vain viivanpaikka ja käsittääkseni näihinkin testeihin niitä osalle tullu. 🫣 Toki niin pitkään on mahdollista, että tulee plussa kunnes menkat alkaa! ☺️🤞
Tää ihan kuin olisi vahvistunut, mutta en elättele toiveita ennenkuin menkat on myöhässä. Mun raskaushormoni on edellisissä raskauksissa kasvanut tosi hitaasti. Sofi testit juurikin käytössä ja niit on onneks tuhlattavaksi asti 😂
 
Tänään oli kyllä selkeästi haaleampi viiva😫 tein nyt myös pregcheckin. Nyt ehkä paremmin dpota vastaavat (dpo10/11, PP6 5-päiväinen siirretty). Ovitrellea on siis kyllä pakosti ollut vielä eilen mukana, saa nähdä häviääkö viiva kokonaan vai lähteekö vielä vahvistumaan😔 ehkä mulla metaboloituu jotenkin hitaasti. Tosin olen melko varma että eilen pissaa joutui siihen testi-ikkunaan niin sekin voinut sekoittaa. Eipä auta kuin odotella, on tää kyl piinaa🥲
 

Liitteet

  • 20260624_062713.jpg
    20260624_062713.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 61
Tänään oli kyllä selkeästi haaleampi viiva😫 tein nyt myös pregcheckin. Nyt ehkä paremmin dpota vastaavat (dpo10/11, PP6 5-päiväinen siirretty). Ovitrellea on siis kyllä pakosti ollut vielä eilen mukana, saa nähdä häviääkö viiva kokonaan vai lähteekö vielä vahvistumaan😔 ehkä mulla metaboloituu jotenkin hitaasti. Tosin olen melko varma että eilen pissaa joutui siihen testi-ikkunaan niin sekin voinut sekoittaa. Eipä auta kuin odotella, on tää kyl piinaa🥲
Näyttää kyllä hyvälle viivalle ja jotenkin olis outoa et ovitrelle näkyis noin vahvana vielä ilman et siellä ois lisäksi uutta hcg:ta? 🤔 Toivottavasti on oikea plussa 👍
Ja voihan se olla et eilen oli vahvempi virtsa! 😄
 
Tää ihan kuin olisi vahvistunut, mutta en elättele toiveita ennenkuin menkat on myöhässä. Mun raskaushormoni on edellisissä raskauksissa kasvanut tosi hitaasti. Sofi testit juurikin käytössä ja niit on onneks tuhlattavaksi asti 😂
Toivottavasti olisi oikea plussa 🥳 Ja joo alkuunhan se hcg arvo voi olla niin pieni, että vaikka se tuplaantuu noin parin päivän välein, niin kestää hetken ennenkö vahvuus on sitä luokkaa, että saa vahvan viivan. 😅
Ite sain vuos sit dpo 10 haaleat viivat ja ei ne edes dpo 15 ollut vielä mitkään vahvat ja silti raskaus meni loppuun saakka. ☺️
Eli nyt ei muuta, ku jatkat testien tuhlaamista! 💪😂
 
Ei tää taida vahvistua. Voiko testi oikeasti olla niin susi. 🥺 Mut ei oo tätikään viel tullu, joten toivoa on
Voi olla myös kemiallinen, jos ei vahvistu. 🥺 Itsellä helmikuussa juuri kävi samoin, että antoi haaleaa plussaa mutta ei vahvistunut kunnolla ja sitten myöhässä alkoi vuoto.
 
Takaisin
Top