Laitanpas nyt tänne kuumeilupuolellekin, tää onkin vähän erilainen "plussa vai ei". Eli siis testihän on plussa, mutta oon pistänyt Ovitrellen (hcg:ta) 11 päivää sitten. Useimmissa lähteissä sanotaan että 7-10 päivää näkyy testeissä, mutta joissain että 10-14 ja jotkut raportoineet jopa pidempään. Nyt harmittaa kun en "testannut sitä pois" eli katsonut aiemmin kuinka viiva haalenisi. Eipä auta muu kuin testailla uudestaan ja toivoa että vahvistuu!
Dpo9/PP5, viime to siirrettiin 5-päiväinen alkio (siirrettiin kylläkin dpo4 eli en oo varma lasketaanko oikeat dpo:t vai skipattiinko yksi ja nyt olisikin dpo10).
Viiva on omaan silmään oudon vahva sekä Ovitrellen aiheuttamaksi että dpo9/10

Tosin aiemmat onkin päätyneet keskenmenoon. Testi rfsu early.