Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi johtua tosi monesta asiasta (laimeampi virtsa muun muassa), yhden testin perusteella ei kannata vielä stressaantua. Jossain tais olla jopa virallinen ohjeistus että ei kannata tuijotella viivan vahvuutta, mutta en tiiä noudattaako sitä kukaanNyt alan olla hieman huolissani, tein n.dpo15 testin ja nyt n.dpo19 saman uudestaan, eikä vahvistumista ole mielestäni lainkaan havaittavissa. Mistä tämä nyt voisi kertoa? Ylempänä dpo19 ja alempana dpo15.
Mitä olette mieltä?
mulla esim näytti aika tummalt mut sit se ei enää myöhemmin ollukkaa enää niin tumma varmasti ihan normaaliaNyt alan olla hieman huolissani, tein n.dpo15 testin ja nyt n.dpo19 saman uudestaan, eikä vahvistumista ole mielestäni lainkaan havaittavissa. Mistä tämä nyt voisi kertoa? Ylempänä dpo19 ja alempana dpo15.
Mitä olette mieltä?
On kyllä plussan näköinen ja jos testaat jollain toisella testillä, saat varmasti selkeämmän plussan, koska nää ei oo niitä parhaita/herkimpiä testejäEiköhän tuo haamulainen ole?itselle vieraat nää onstepin testit, mut olin eilen jo näkevinäni jonkun haamujen esiäidin. Nyt siis kp 34, normikierto 28pv mutta edellinen vuoto oli keskenmeno, joten voisi olla varmasti ihan päälaellaan tämä kierto ja ovulaatio missä sattuu.
Onko mun viivalasit liian viritetty vai näkyykö tossa alimmassa haamu?Nyt on dpo9.
Oon tehnyt yhden pregcheckin per päivä, koska se on vaan mulle helpompaa kuin täydessä epätietoisuudessa odottelu.
View attachment 156745
Kyllä mäki jotain näänOnko mun viivalasit liian viritetty vai näkyykö tossa alimmassa haamu?Nyt on dpo9.
Oon tehnyt yhden pregcheckin per päivä, koska se on vaan mulle helpompaa kuin täydessä epätietoisuudessa odottelu.
View attachment 156745
Näkyy selkeestiTämä meni nyt ihan överiksi.Clearbluen herkkä digi sanoi ”ei raskaana”, niin en kerro miehelle vielä. Testaan varmaan aamulla uuden digin.
Mutta kyllä rfsu:n herkässä ja apteekin ultrassa näkyy viivat!![]()
Eksyin tänne välillä ja mäkin kyllä hailurat nään!Tämä meni nyt ihan överiksi.Clearbluen herkkä digi sanoi ”ei raskaana”, niin en kerro miehelle vielä. Testaan varmaan aamulla uuden digin.
Mutta kyllä rfsu:n herkässä ja apteekin ultrassa näkyy viivat!![]()
Kiitti vinkistä! Mie luotin et noi ois herkkiä kun pitäisi olla 10mluOn kyllä plussan näköinen ja jos testaat jollain toisella testillä, saat varmasti selkeämmän plussan, koska nää ei oo niitä parhaita/herkimpiä testejä![]()
Mahtavaa paljon onnea ja vauvaliimaa hirveesti matkaan!Kiitti vinkistä! Mie luotin et noi ois herkkiä kun pitäisi olla 10mlutestasin tänään tuon + prechekin ja niinhän se oli että jälkimmäiseen tuli ihan sellainen viiva mitä ei tarvitse arvailla onko haamu vai ei
onestepissä haaleampi viiva..
Nyt vaan sormet ristissö et ei oo kemiallinen ja et pysyy muutenkin kyydissä loppuun asti![]()
Mun silmään näyttäis, että on ihan värillinen haamuHaamu vai viivanpaikka? Antaako nää apteekin testit helposti noita viivanpaikkoja? En vielä uskalla innostua.
Mä en oo ikinä noihiapteekin testeihin saanut yhtään mitään edes viivanpaikkaa muistuttavaa olematta raskaana, en vaikka kuinka luonnonvalossakin tihrustais ja kääntelisHaamu vai viivanpaikka? Antaako nää apteekin testit helposti noita viivanpaikkoja? En vielä uskalla innostua.