Plussa vai ei?

Noniin tulihan se ovisplussa sieltä sit tänään vihdoin! 😊

Liitteet

• collage_export_30DE757C-651C-426A-9521-F9B76AE86C2B.jpeg
    collage_export_30DE757C-651C-426A-9521-F9B76AE86C2B.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 69
Nyt alan olla hieman huolissani, tein n.dpo15 testin ja nyt n.dpo19 saman uudestaan, eikä vahvistumista ole mielestäni lainkaan havaittavissa. Mistä tämä nyt voisi kertoa? Ylempänä dpo19 ja alempana dpo15.
Mitä olette mieltä?

Liitteet

• F04BD960-2268-44D3-A412-46262E170E7C.JPG
    F04BD960-2268-44D3-A412-46262E170E7C.JPG
    1,012.2 KB · Katsottu: 196
Nyt alan olla hieman huolissani, tein n.dpo15 testin ja nyt n.dpo19 saman uudestaan, eikä vahvistumista ole mielestäni lainkaan havaittavissa. Mistä tämä nyt voisi kertoa? Ylempänä dpo19 ja alempana dpo15.
Mitä olette mieltä?
Voi johtua tosi monesta asiasta (laimeampi virtsa muun muassa), yhden testin perusteella ei kannata vielä stressaantua. Jossain tais olla jopa virallinen ohjeistus että ei kannata tuijotella viivan vahvuutta, mutta en tiiä noudattaako sitä kukaan 😅 Käy lisää testejä ja ala tekemään niitä joka toinen päivä? Yks testi voi olla vaaleampi monesta syystä.

Mitä olette mieltä?
mulla esim näytti aika tummalt mut sit se ei enää myöhemmin ollukkaa enää niin tumma varmasti ihan normaalia

Liitteet

• IMG_9054.png
    IMG_9054.png
    1.2 MB · Katsottu: 120
  • IMG_9055.png
    IMG_9055.png
    2.4 MB · Katsottu: 120
Eiköhän tuo haamulainen ole? 🤔 itselle vieraat nää onstepin testit, mut olin eilen jo näkevinäni jonkun haamujen esiäidin. Nyt siis kp 34, normikierto 28pv mutta edellinen vuoto oli keskenmeno, joten voisi olla varmasti ihan päälaellaan tämä kierto ja ovulaatio missä sattuu.

Liitteet

• 1000048564.jpg
    1000048564.jpg
    569 KB · Katsottu: 71
Eiköhän tuo haamulainen ole? 🤔 itselle vieraat nää onstepin testit, mut olin eilen jo näkevinäni jonkun haamujen esiäidin. Nyt siis kp 34, normikierto 28pv mutta edellinen vuoto oli keskenmeno, joten voisi olla varmasti ihan päälaellaan tämä kierto ja ovulaatio missä sattuu.
On kyllä plussan näköinen ja jos testaat jollain toisella testillä, saat varmasti selkeämmän plussan, koska nää ei oo niitä parhaita/herkimpiä testejä😍🥳🙌

Onko mun viivalasit liian viritetty vai näkyykö tossa alimmassa haamu? 👀 Nyt on dpo9.

Oon tehnyt yhden pregcheckin per päivä, koska se on vaan mulle helpompaa kuin täydessä epätietoisuudessa odottelu.

View attachment 156745
Kyllä mäki jotain nään 😍🥳 Ja ite sain kans vuos sit tän näköisen dpo 9 ja sit dpo 10 oli selkee haamu 🙌 Toivottavasti sunkin on plussa! 🤞🩷

Tämä meni nyt ihan överiksi. 🤣 Clearbluen herkkä digi sanoi ”ei raskaana”, niin en kerro miehelle vielä. Testaan varmaan aamulla uuden digin.

Mutta kyllä rfsu:n herkässä ja apteekin ultrassa näkyy viivat! 👀

Liitteet

• IMG_7953.jpeg
    IMG_7953.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 157
Tämä meni nyt ihan överiksi. 🤣 Clearbluen herkkä digi sanoi ”ei raskaana”, niin en kerro miehelle vielä. Testaan varmaan aamulla uuden digin.

Näkyy selkeesti 😍 Digi näyttää varmasti aamulla raskaana 🥳

Eksyin tänne välillä ja mäkin kyllä hailurat nään! 👀

On kyllä plussan näköinen ja jos testaat jollain toisella testillä, saat varmasti selkeämmän plussan, koska nää ei oo niitä parhaita/herkimpiä testejä😍🥳🙌
Kiitti vinkistä! Mie luotin et noi ois herkkiä kun pitäisi olla 10mlu 🙈 testasin tänään tuon + prechekin ja niinhän se oli että jälkimmäiseen tuli ihan sellainen viiva mitä ei tarvitse arvailla onko haamu vai ei 😅 onestepissä haaleampi viiva..
Nyt vaan sormet ristissö et ei oo kemiallinen ja et pysyy muutenkin kyydissä loppuun asti 🤞🏻

Kiitti vinkistä! Mie luotin et noi ois herkkiä kun pitäisi olla 10mlu 🙈 testasin tänään tuon + prechekin ja niinhän se oli että jälkimmäiseen tuli ihan sellainen viiva mitä ei tarvitse arvailla onko haamu vai ei 😅 onestepissä haaleampi viiva..
Nyt vaan sormet ristissö et ei oo kemiallinen ja et pysyy muutenkin kyydissä loppuun asti 🤞🏻
Mahtavaa paljon onnea ja vauvaliimaa hirveesti matkaan! 🥳😍

Mäkin tajusin, että nuo testit ei ookaan kauheen herkkiä, kun vuos sit sain dpo 10 pregcheckillä selkeän haamun ja tuo onestep oli negatiivinen eli onneks en vaan niillä testaillu. 🫣😅

Haamu vai viivanpaikka? Antaako nää apteekin testit helposti noita viivanpaikkoja? En vielä uskalla innostua.
Mä en oo ikinä noihiapteekin testeihin saanut yhtään mitään edes viivanpaikkaa muistuttavaa olematta raskaana, en vaikka kuinka luonnonvalossakin tihrustais ja kääntelis 😁 Kyllä tuo on haamu 🥰

Tämmösiä pikku juttuja mitkä sai testaan. Rinnat ollu aivan järjettömän kipeet joku muutama päivä oviksen jälkeen. Sitten viime viikonloppuna join 4 alkoholi juomaa kun en nyt sillon ajatellu että olis raskaana. Noh huuto oksensin sit la su yönä. En oo moneen vuoteen oksentanu alkoholista ja nyt oli aivan järjettömän huono-olo noista. Sitten yhtäkkiä grillimausteen haju ja sellanen suolanen maku etoo. Oon ihminen joka lisää suolaa ja sitä grillimaustetta joka paikkaan. Aiemmin laitoin mansikkahilloa rahkan sekaan ihan mielelläni nyt ei mansikat maistu ollenkaan... muutenkin ihme kiukku ollu jo tässä muutaman päivän.

Takaisin