Plussa vai ei?

Onko kokemuksia ettei rfsun testiin tule edes kontrolli viivaa?
Mulle kävi niin, testialue ei edes kastunut. Purin koko testin kun aikani sitä ensin ihmettelin ja sit vähän kastelin vielä vedellä ja painoin testiä siitä kohtaa missä punainen väri on ja siitä sitten punainen väri pääsi leviämään testialueelle.
En nyt tähän luota kun noin viallinen testi, mutta silti mietin, miten nämä testit toimii, voiko tuota tupla viivaa tulla ilman hcgtä 🤔
Testiin tuli heti tälläinen.
Kuivuessa ei ihan yhtä selvä, mutta erottuu kuitenkin.
Hcg:hän sen testiviivan aiheuttaa, mutta en sanoisi tätä luotettavaksi, jos testiin on joutunut "kajoamaan" ja sitten väri levisi testi- ja kontrolliviivaan. Sehän tarkoittaa jo, että testi on viallinen jos kontrolliviiva jää tulematta, koska sen viivan näkyminen kertoo, että testi on tehty oikein.
Ja vielä, kun näihin muutenkin voi tulla niitä todella selkeitä viivanpaikkoja ilman koskemistakin, niin en analysoisi tätä testiä liiemmin vaan tekisin uuden. 😊

Mulle kävi niin, testialue ei edes kastunut. Purin koko testin kun aikani sitä ensin ihmettelin ja sit vähän kastelin vielä vedellä ja painoin testiä siitä kohtaa missä punainen väri on ja siitä sitten punainen väri pääsi leviämään testialueelle.
En nyt tähän luota kun noin viallinen testi, mutta silti mietin, miten nämä testit toimii, voiko tuota tupla viivaa tulla ilman hcgtä 🤔
Olen jonnekin tänne kirjoitellut tuosta testistä, ettei välillä meinaa imeä nestettä. On saattanut mennä 1-2 min lillutellessa purkissa, että imee loppuun asti. En osaa sanoa, kuinka luotettava sitten on... Aika omituinen kuitenkin, kun ei määräajassa toimi.

Oon lukenut kokemuksia, että jos tikkua joutuu vedellä länträämään sen jälkeen kun sitä on eka virtsa dippailut niin se näyttää väärää positiivista. Samoin jos joutuu tupla dippaamaan testin virtsaan niin se saattaa näyttää väärin kans.

Jos teet valituksen tuosta testistä valmistajalle (siinä ohjelapussa on ehkä tieto) niin ne kait laittaisi sulle uuden.

On kokemuksia, on reklamoitu, ohjeet on väärät, tsekkaa toi: Viesti ketjussa 'Plussa vai ei?' https://forum.vau.fi/threads/plussa-vai-ei.1584004/post-5221763

Reklamoi, saat ehkä uuden paitsi etten mäkään ole vielä saanut. 🙄Nyt kun muutkin kapsahtaa tähän samaan mäntyyn, niin itseä ärsyttää kerta kerralta enemmän, että miksi RFSU ei tee takaisinvetoa/korjausta; tuotteessa on virhe, jos se ei ohjeen mukaisesti käytettynä toimi.

On kokemuksia, on reklamoitu, ohjeet on väärät, tsekkaa toi: Viesti ketjussa 'Plussa vai ei?' https://forum.vau.fi/threads/plussa-vai-ei.1584004/post-5221763

Reklamoi, saat ehkä uuden paitsi etten mäkään ole vielä saanut. 🙄Nyt kun muutkin kapsahtaa tähän samaan mäntyyn, niin itseä ärsyttää kerta kerralta enemmän, että miksi RFSU ei tee takaisinvetoa/korjausta; tuotteessa on virhe, jos se ei ohjeen mukaisesti käytettynä toimi.
Jep, samaa miettinyt ite... Itse oon silleen uhmakas että uitan testejäni liian pitkään, mutta kyllä mullakin ärsyttää jo periaate syistä jos ohjeet on väärät. Vaikken niitä noudatakaan.

On kyllä tympiää kun halvemmalla olisi saanut pc testipaketin. Laitoin asiasta reklamaation.
Itse kans lilluttelin pitkään tikkua pissassa, ainakin puoli minuuttia, eikä sillä ainakaan ollut vaikutusta 🙄
Tarvi ihan painella sitä punaista tyynyä että alkoi tapahtumaan 😏

Takaisin