Plussa vai ei?

Katsokaapa mun ovulaatiotestejä (eilen klo 7.30, klo 14.30 ja tänään aamulla klo 8). Ekakertaa sain a) vahvemman testi- kuin kontrolliviivan ja b) lh-huipun, joka kesti pidempään kuin yhden testausvälin.

Mä yleensä testaan CB:n lilalla, ja kun saan pysyvän hymyn, teen seuraavasta pissasta PC:n ja sit iltapäivällä toisen. Ip-testin perusteella teen viel seuraavana aamuna testin. Eilen piti tehä mielenkiinnosta viel illalla, mutta unohdin sitten.

Liitteet

• IMG_0104.jpeg
    IMG_0104.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 47
  • IMG_0105.jpeg
    IMG_0105.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 50
  • IMG_0106.jpeg
    IMG_0106.jpeg
    1 MB · Katsottu: 46
On kyllä vahva viivanpaikka🤣 onko jollain tällänen muuttunut vielä ihan värilliseksi😮‍💨
13093.jpg

13109.jpg

Muokattu viimeksi:
Kp29 ja menkat 1 päivän myöhässä... aikalailla säännöllinen 26-28 päivää kierto ollut... raskaustestit on näyttäny vielä negaa mutta tää ovistesti näyttää epäillyttävän vahvalle jos kerran menkkojen ois pitäny jo alkaa😯 outoo!!!

Liitteet

• IMG-20260511-WA0002~2.jpeg
    IMG-20260511-WA0002~2.jpeg
    139.9 KB · Katsottu: 39
Edellinen vielä tässä, näkeekö kukaan muu? Vai näänkö harhoja? Onkohan viivanpaikka vai mitä?

Liitteet

• Screenshot_20260509_220156_Gallery.jpg
    Screenshot_20260509_220156_Gallery.jpg
    96.3 KB · Katsottu: 116
@Iltatähtikö näen ja näen väriä kans, mutta mietin kontrolli viivan sijainnin takia että onko se koko tikku vähän valunut siellä muovikotelossa vai onko siitä niin pitkä aika kun viimeksi tein tuon testin että muistan väärin 😅

Dpo 7-8 näkyykö joku esiaste vai ei?

Oireita on👀
Tää näyttää kyllä vähän samalta mitä itellä tullut, kun saanut epämääräisiä hailuroita näihin enkä ollut raskaana 🫣 Mutta toki sulla on tosi aikainen dpo, joten voi vielä plussaksi muuttua, mutta tämän testin perusteella en vielä uskaltaisi sanoa onko plussa vai ei. 🤔

Kp29 ja menkat 1 päivän myöhässä... aikalailla säännöllinen 26-28 päivää kierto ollut... raskaustestit on näyttäny vielä negaa mutta tää ovistesti näyttää epäillyttävän vahvalle jos kerran menkkojen ois pitäny jo alkaa😯 outoo!!!
Ovistestit voi tummentua kierron lopussa se on ihan normaalia. Ja tämähän on negatiivinen vaikka olisi vähän tummempi, joten sen perusteella ei pysty sanomaan onko raskaana vai ei. 🫣 Nämä muuttuvat ihan räikeän positiivisiksi jos raskaana ja sillon myös raskaustestit jo näyttäisi plussaa. 😊

Ja tuo raskaustestin hailura näyttää ainakin omaan silmään harmaalta viivanpaikalta, mutta toki voin olla väärässä. 🤔😅

Who would have thought? Todella nihkeästä testailijasta kuoriutukin jatkuvasti tikkuun pissaava kun alkoi olla jonkinlainen tulostakuu hommassa. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Mutta siis, onko tuo viikkonäytöllinen viallinen, kun toinen puoli on "pimeänä", eikä tullut kontrolliviivaa? Pregcheck oli tuossa aika tuoreeltaan, mutta lopputuloksessakin testiviiva jäi kontrolliviivaa vahvemmaksi.

1778571413633.png

Who would have thought? Todella nihkeästä testailijasta kuoriutukin jatkuvasti tikkuun pissaava kun alkoi olla jonkinlainen tulostakuu hommassa. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Mutta siis, onko tuo viikkonäytöllinen viallinen, kun toinen puoli on "pimeänä", eikä tullut kontrolliviivaa? Pregcheck oli tuossa aika tuoreeltaan, mutta lopputuloksessakin testiviiva jäi kontrolliviivaa vahvemmaksi.

View attachment 155996
En ole itse koskaan kyseistä viikkotestiä käyttänyt, mutta mitä lukenut juttuja, niin ei aina toimi kuten pitäisi. 🫣😅 Testi näyttää kyllä virheelliseltä, kun minusta molemmin puolin pitäisi olla kontrolliviiva, sitten pitäisi olla vahvempi viiva myös T1 kohdassa, kuin T2 kohdassa, mutta siinähän ei näy mitään 🤔
Tekisin itse Clearbluen viikkodigejä, kun niiden kanssa ei tarvitse arvuutella, vaan ne antaa viikot niin kivasti siihen sanallisesti 😌
Pregcheckissä sulla onkin kivan vahvat viivat jo 🥳😍

En ole minäkään tätä testiä käyttänyt, mutta tulkitsen tuon vialliseksi, koska ohjeen mukaan pitäisi olla kontrolliviiva kummallakin puolella, ja kun kontrolliviiva puuttuu, niin testi ei toiminut kuten piti. Näyttää kyllä niin sekavalta tuo lukeminen ja tulkitseminen kuuden eri viivan kanssa, että suosittelisin mielummin ostamaan sen CB viikkodigin, jos vielä haluat seurata :smiling-eyes:

@Tipsi89 @Aurinko88

Minähän olen vähän sellainen ihminen, joka ärsyyntyy siitä, kun asiat joista maksan, ei toimi niinkuin pitää. Jos on reklamaation ainekset kasassa, niin saatan sellaisen hyvinkin tehdä.

Ja tein.

Ja arvatkaapa mitä.

1778582892603.png

Ne ohjeet on vialliset, mukana olleessa ohjeessa puhuttiin 10-15 sek. Mä en ole yleensä lillutellut turhia, vaan tehnyt just niinkuin ohje sanoo ettei mene ainakaan siksi vihkoon.

Saan vissiin uuden tai uusia tilalle. :smiling-eyes:

Edit: se on sitten eri kysymys, jos he selvästikin tietää, että myynnissä on tuotteita, joiden ohje on väärä, niin musta se olisi silloin takaisinvedon tai jonkinlaisen korjaustarran paikka, mutta..

@Maukkanen
Mä en valitettavasti näe noissa mitään. 😕

Muokattu viimeksi:
@Tipsi89 @Aurinko88

Minähän olen vähän sellainen ihminen, joka ärsyyntyy siitä, kun asiat joista maksan, ei toimi niinkuin pitää. Jos on reklamaation ainekset kasassa, niin saatan sellaisen hyvinkin tehdä.

Ja tein.

Ja arvatkaapa mitä.

View attachment 156010

Ne ohjeet on vialliset, mukana olleessa ohjeessa puhuttiin 10-15 sek. Mä en ole yleensä lillutellut turhia, vaan tehnyt just niinkuin ohje sanoo ettei mene ainakaan siksi vihkoon.

Saan vissiin uuden tai uusia tilalle. :smiling-eyes:
Mä taas en luota ohjeisiin, vaan uitan testejä pissassa niin kauan, että näen testin kastuneen kunnolla.

Mulla itseasiassa oli just nyt viikonloppuna 1 rfsu:n puikko, joka ei meinannut millään imeä pissaa. Yhtään liioittelematta uitin sitä vähintään 1-1,5 minuuttia, kunnes vasta alkoi imeä. Voin kyllä sanoa, että noin viallista testiä ei ollut tähän mennessä tullut vastaan. Olin jo aika vakuuttunut, ettei se varmaan edes aio mitään imeä.

No tuossa tuo imupää oli ihan hillittömän iso, että kyllä mäkin pidin sitä varmaan ainakin sen ohjeen mukaisen maksimin, mutta kun on muutenkin niin iso, niin ei pystynyt myöskään arvioimaan että nyt se nousee. Jostain liuskoista se on helppo seurata sekin. Jos sieltä nyt tulee vastaavaa tilalle, niin saanee liota niin pitkään että kontrolliviivatkin näkyy.

Asiakaspalvelu on kuitenkin ystävällinen ja vastaanottavainen, kyllähän noista kannattaa myös palaute laittaa jos jaksaa.

Tänään aamulla tein testin kun kuukautiset jo 3 tai 4 päivää myöhässä. Tosiaan huomioiden että tähän asti olen voinut melkein päivälleen sanoa koska ne alkaa... aina ollut todella säännöllinen. Alanko oleen jo harhanen vai näkyykö tässä jotain?

Liitteet

• Screenshot_20260512_095925_Photos.jpg
    Screenshot_20260512_095925_Photos.jpg
    391 KB · Katsottu: 85
Tänään aamulla tein testin kun kuukautiset jo 3 tai 4 päivää myöhässä. Tosiaan huomioiden että tähän asti olen voinut melkein päivälleen sanoa koska ne alkaa... aina ollut todella säännöllinen. Alanko oleen jo harhanen vai näkyykö tässä jotain?
Nään ehkä korkeintaa kohdan mihin viiva tulee, mutta en näe värillistä viivaa ainakaan kuvassa. Voihan se olla, että livenä näyttää eriltä. 😊

Takaisin