Onko se tää puikko? Tässä testattu noin 4+5Onko jollain kuvaa positiivisesta RFSU:n Early testistä? Ihan vain nähdäkseni kuinka kaukana tai lähellä testiviiva on kontrolliviivasta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko se tää puikko? Tässä testattu noin 4+5Onko jollain kuvaa positiivisesta RFSU:n Early testistä? Ihan vain nähdäkseni kuinka kaukana tai lähellä testiviiva on kontrolliviivasta![]()
Nimenomaan”Ihan tässä kaverin puolesta kyselen…”![]()
KiitosOnko se tää puikko? Tässä testattu noin 4+5
View attachment 152517
Kerta kiellon päälle. Sain 5 tunnin pidätyksellä tämän tuloksen, ei riitä hcg ihan loppuun asti vieläAamulla jatketaan.
No on hääritty, sen verran istunut autossa tänään, että on pidätys onnistunutNo ihan selkeä onVaikka erikoista ettei mene alas asti. Olen kyllä nähnyt vastaavaa.
Siellä on sit testien parissa hääritty tänään oikein urakalla pidätelty
Paljon onnea plussastaSaako tiedustella mikä dpo ja kiertopäivä menossa?
Tässä kuva minun oudosta viivasta, joka siis oli positiivinen, mutta testi oli viallinen.No on hääritty, sen verran istunut autossa tänään, että on pidätys onnistunutMulla tuli itseasiassa viime kierrossa, joka oli kemiallinen, samanlainen viiva, joka oli niistä testailuista vahvin. Jospa tämä nyt toivottavasti vahvistuisi. Koitin kyllä etsiä jos jollain olisi ollut samanlaista erikoista viivaa, mutta en löytänyt.
Nyt on dpo10 ja kp 27.
nään haaleen viivan@Täti-ihminen Onnea selvästä plussasta, toivotaan paljon tarrasukkia mukaan!
Mitä on raati mieltä tästä?
Kiitos, toivon että tämä nyt pysyy@Täti-ihminen Onnea selvästä plussasta, toivotaan paljon tarrasukkia mukaan!
Mitä on raati mieltä tästä?
No on hääritty, sen verran istunut autossa tänään, että on pidätys onnistunutMulla tuli itseasiassa viime kierrossa, joka oli kemiallinen, samanlainen viiva, joka oli niistä testailuista vahvin. Jospa tämä nyt toivottavasti vahvistuisi. Koitin kyllä etsiä jos jollain olisi ollut samanlaista erikoista viivaa, mutta en löytänyt.
Nyt on dpo10 ja kp 27.
Näkyy selvä haamulainen, onnea ja vahvistumista viivalleTän aamun testailuja.. Näkyykö hailakka haamuviiva? Syyskuusta alkaen yritystä takana ❤
Täällä myös jännityksellä odotetaan ensi viikon ultraa, että mitä sieltä löytyy ja kuinka montaMielenkiinnolla odotan ens viikon ultraa et selvii montako on.mulla on useampi lapsi ennestään ja keskenmenoja ja kemiallisia myös mutta yhdessäkään ei oo noin vahvoja ikinä tullu vaikka tummia onkin ollut. Kävin muokkaamassa tekstiä kun olin laittanu vahingossa dpo18 vaikka piti olla dpo19 se 3+. Tein dpo18 aamulla myös mutta oli 2-3 tulos ja kun avasin noi ja vertasin niin oli kyllä niin lähellä tuota dpo19 testiä minkä tein 18h myöhemmin. Kiitos paljon
![]()
Aamupissasta nega. Tai no tosi haalea rfsun:n testissä. Ilmeisesti taas kemiallinen. Ei auta itku markkinoilla.