Plussa vai ei?

No höh, ihan selkeä oli eilen. Vielä kai mahdollista, että muuttuu plussaksi, jos on vasta kiinnittymässä tai eikös joillakin aamupissasta plussa oo hailakampi. No joo en tietysti turhaa toivoa halua luoda 😊

Onko mitään oireita?

Harmi myös @Pumperoinen
Mikä dpo?
Olen sen todennut, että ilmeisesti mun aamupissa jostain syystä on aika laimeaa hormoneja ajatellen, mutta jotenkin kuvittelisin, että edes samanainen tulisi kuin eilen jos raskaus olisi. Mutta eiköhän asia tästä vielä selviä. Ei ole muuta oiretta kuin alavatsanippailut ja välilöä päänsärkyä.

Olen sen todennut, että ilmeisesti mun aamupissa jostain syystä on aika laimeaa hormoneja ajatellen, mutta jotenkin kuvittelisin, että edes samanainen tulisi kuin eilen jos raskaus olisi. Mutta eiköhän asia tästä vielä selviä. Ei ole muuta oiretta kuin alavatsanippailut ja välilöä päänsärkyä.
Monella aamupissasta tulee haaleampi viiva kuin ip/illalla.

Täällä myös jännityksellä odotetaan ensi viikon ultraa, että mitä sieltä löytyy ja kuinka monta 🙈😅
En oo tehnyt näitä viikkodigi testejä yhden ainutta, mut HCG mitattiin 5+0 ja se oli 3273 eli siinä ja tuossa, et oisko tollanen digi näyttänyt 4+6/dpo20 jo 3+. 4+4 sain jo sellaiseen rfsun viikkonäytölliseen kaikki neljä viivaa näkyviin, eli silloin ollut jo se HCG yli 1000. Hullun jännää tää kyl nyt on 😅
Onko sulla mikä päivä ultra? 🙈 saitko minkä takia tuon hcg mittauksen? Mä en sitä nyt edes yrittänyt saada kun edellisessä keskenmenossakin oli niin vaikee saada vaikka lopulta sain sen kahteen kertaan.

Hei! Täällä nyt tuskaillaan testien kanssa. Oliko niin, että apteekin ultraan tulee näkyviin viivanpaikkoja? Kuvassa testi aamulta, ja luulen että on viivanpaikka, vaikka kovasti toki plussaa toivon. Taustana että nyt kierto päivä 29/26, mutta käytössä olleet terolutit niin vaikuttaneen kiertoon niin, ettei menkat meinaa alkaa..

Liitteet

• IMG_0489.jpeg
    IMG_0489.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 75
Hei! Täällä nyt tuskaillaan testien kanssa. Oliko niin, että apteekin ultraan tulee näkyviin viivanpaikkoja? Kuvassa testi aamulta, ja luulen että on viivanpaikka, vaikka kovasti toki plussaa toivon. Taustana että nyt kierto päivä 29/26, mutta käytössä olleet terolutit niin vaikuttaneen kiertoon niin, ettei menkat meinaa alkaa..
Kyllä siinä jotakin näkyy! Mä en oo saanut näillä (2 kpl tehnyt) näkyviin koskaan edes viivanpaikkoja enkä roskishaamuja tai mitään muuta kuin kontrolliviivan. Peukut pystyyn, josko olisikin haamu haamunen. <3 Kannattaa varmaan testaa esim. maanantaina uudestaan ja katsoa, vahvistuuko vai tapahtuuko viivalle mitään.

Näyttää plussalta. Aika törkeää, jos ois viivanpaikka. Ota uusi kuva vielä kirkkaammassa valossa? Itse en oo koskaan saanut mitään väärää positiivista. Aina on niin valkoinen se testiviiva kuin olla ja voi jos en ole raskaana. Mun kusi oikein valkaisee sen testiviivan vielä valkoisemmaksi, niin negoja mulla ollut.

Pitääkö varuilta jatkaa Terolutkuuria, jos siis tarvitset jotakin keltarauhastukea?

Muokattu viimeksi:
Testihulluna kävin ostaa parit pc testit, mulla on kotona vaan noita rfsu perus testejä ja muistelen et viimeks ne näytti pitkään tosi onnetonta viivaa pitkään verrattuna muihin testeihin 🤔

Onko sulla mikä päivä ultra? 🙈 saitko minkä takia tuon hcg mittauksen? Mä en sitä nyt edes yrittänyt saada kun edellisessä keskenmenossakin oli niin vaikee saada vaikka lopulta sain sen kahteen kertaan.
Sain sen oman mielenrauhan takia viime keväisen kkm:no takia, mutta nousua ei siis ole seurattu, vain tuo yksi arvo.
Meillä on ultra torstaina eli 7+0 ❤️

Takaisin