Plussa vai ei?

Mut mietityttää hirveesti noi pc:n testit, ku niihin pitäis tulla positiivinen tulos minuutissa (ei siis tullut) mutta tulos pitää lukea viiden minuutin sisään, nuo tuli viiden minuutin sisään kuitenkin. Niin onkohan ne luotettavat? Kyllä niissä väriä ehkä on? :S

Ninni jännää jännää... :nailbiting: teet tänään jo ekan digin niin eiköhän sit jotain selvii :joyful:

Mun oli kanssa pakko uittaa yks OneStepin r-testi... mut taitaa tyhjä olla :bored:

DSC_0001 (2).JPG

Sunnuntaina on dpo 14, niin sehän on se normi luteaalivaihe, niin olettaisin että silloin alkaisi :)

Ei myyty lähiapteekissa 2kpl pakkauksia digi testejä, niin ostin yhen digin ja yhen apteekin testin. Säästän digin aamuun ;)

Ninni, vähän näkyy kyl viivoja.. :)

En tiiä näkyykö kuvasta mut pcssä haamuviiva :o oli one stepeiski jotain mut ainahan niis. Ja siis ihan testiajalla. Näkyykö mitää?

Liitteet

• 1435904909915.jpg
    1435904909915.jpg
    74.6 KB · Katsottu: 600
  • 1435904924235.jpg
    1435904924235.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 574
Äiti viiden, viivanpaikkaa taas..

Ääh. Kaapissa kummittelee yks apteekin oma ja pc. Huomenna aamulla sit ne. Hirveesti vaan tekis mieli hakee se first signal kasetti iltapäivälle :p voi apua :rolleyes: :D

Mannikka, mä en puhelimella ainakaan näe mitään täytyy vielä koneella kurkata, kun saan pikkumiehen unten maille.

Ovistestilö mitättömällä pidätyksellä.. Alempi on tän päiväne, eikös tuo oo ainaki yhtä vahva ku eiline ? :p

Liitteet

• 1435908189276.jpg
    1435908189276.jpg
    24 KB · Katsottu: 460
En kyllä vieläkään usko et ois ovis.. Yhtään mikään ei viittaa ovikseen. Lämmötkin koholla.. Ninni ei siulla sattus olee ovistestiä jos tekisit huviksee et onks plussa? :D

On mulla yks ovis testi :D mutta otanpa kuvan apteekin testistä joka näyttää negaa..

Ei mitään.. ;/ höh. No ei voi mitään, tää oli päiväpissasta muutenki. Dpo 12.

Liitteet

• 1435910470776.jpg
    1435910470776.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 748
Ninni, minä suurine viivalaseineni oon tuossakin jotain näkevinäni :p nii mites ois se ovistesti :D

Mä tein ton testin nyt ruokkiksella ja meen takas töihin, niin voin tehä sen ovistestin ku meen töiden jälkee kotii :D

Oon tosi herkillä nyt :o itkettää, en siis itke mutta , voisin itkeä :D alkaa varmaan menkat. Oon aloittanu laihiksen ja oon ollu viikon nyt ilman herkun herkkua. Jos menkat alkaa niin vedän paketin lohtu jäätelöä ;)

Takaisin