Plussa vai ei?

heipsan! :) joo mulla tosiaan menkat sitten alko aamupäivän aikana.. tosin tuntuu melko niukoilta mut en oo enään testiä tehnyt.. uutta yritystä sitten vaan! :) Ninni jännään sun puolesta!! :)

Voi ellu. :( seuraavaan kiertoon vaan sitten!

Kyllä muaki vähä jännittää mut ne kaks muuta testiä näyttää negaa, niin voi olla että se testi näytti väärin sitten "plussaa".

Onkohan pelkkä viivan paikka? Se ilmestyi siihen äkkiä. :O

Liitteet

• 1435865395540.jpg
    1435865395540.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 896
Mun silmään näkyy puhelimella ihan hyvin ;) Kyllä nyt menee jännäksi Ninni!

Voi Ninni kyllä toi sun viiva näyttää ihan värilliseltä haamulta :happy: :Heartpink
Aamulla lisää testiä kehiin jos ois muuttunut jo tummemmaksi...
Taidat olla Ninni... uskaltaako jo sanoa ... aah toivottavasti :Heartpink

Taidan laittaa nyt omatkin ilta uitot tänne vaikka ei mielestäni oo muuttuneet...
siinä ois tikut testiajalla, 30min ja kuivana :smiley-ashamed008

DSC_0004 (2).JPG DSC_0009 (2).JPG DSC_0010 (2).JPG

Äiti viiden, älä vielä sano sitä r-sanaa ;D aamulla teen uutta testiä :) pitäis olla jo nukkumassa, kello soi 6 aamulla, mutta ei väsytä yhtää ku on niin perhosia vatsassa :S
Kyllä noissa sun r-testeissä ainakin viivan paikat on näkyvissä kun kännykällä katsoo :)

Aamulla sit hoipertelet unisena töihin :wink voi tiedän kyllä tunteen kun saa noin hienon haamun
testiin... koitahan nyt vaan mennä laittamaan pää tyynyyn :happy:

noi mun testit ne pysyy aikasta samanlaisina päivästä toiseen ei kyllä mitään ihmeempiä muutoksia :oops:

Ei tullu testiajalla mitään näkyviin :( nyt näkyy vähän viivan paikkaa läpi.. :S

Liitteet

• 1435892435248.jpg
    1435892435248.jpg
    24 KB · Katsottu: 662
Noihin kumpaankin pc:n testeihin tuli viivanpaikat näkyviin. :o sofissa ei mitään. Cb:ssä haalee pystyviiva.

Liitteet

• 1435893025155.jpg
    1435893025155.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 728
Ninni, mulla ei cb plussa testi antanu plussaa vaikka oli jo muuten hyvät viivat. Eikä noi pc:n pelkiltä viivanpaikoilta näytä, mä sain tosta pojasta dpo 11 tollaset nimenomaan pc:llä ;) Digiä kehiin niin ei tarvi tihrustaa ;)

Takaisin