Plussa vai ei?

Voi Ninni :) Varovaiset onnittelut plussasta!
Tykään kattella tikkuja, joten oon ihan hurahtanu seuraamaan tätä ketjua. Itte oon tosi varovainen testailija ja vasta ku menkat on selvästi myöhässä niin uskaltaudun testaamaan :)

Kiitos junttura :) mä en malttanut odottaa sinne asti, täytyy nyt toivoa että ne ei ala :)

On kyl ninni aika hailurat viivat noissa muissa paitsi o-testissä.. Millä sitä uskaltaa tehä noit parempii testei? Pelkään vaan et se on nega.. :(

Kyllä mäki vähä epäilin että digi ei näytä positiivista. Mutta sehän on herkempi kun noi liuskat. Mä nyt vasta ajattelin että oviksesta on vasta 12 päivää niin ei sitä hormonia niin paljoa voi vielä olla. :) voithan sä tehdä tuommosen :)

Mun pitäis alkaa niitä ovistestejä, huomisesta alkaen kun pääsee kotiin :)

Ei tullu plussaa.. Professorin testi (=apteekin oma)

Liitteet

• 1435988005267.jpg
    1435988005267.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 539
Kauhee kun tänne on tullut tekstiä kovasti :joyful:

Voi Ninni onnea oikein kovasti sinulle :Heartpink ja hirmuisesti niitä tarrasukkia mukaan että pikkuinenki
pysyisi loppuun asti mukana ja saisitte oman ihanan käärön :Heartred

Mannikka en kyllä näe oikeestaan mitään tuossa testissä :oops:

Itse en aikonut testata tänään... jos maltan niin maanantaina sitten jos ei vuotoa näy...
katsotaan nyt maltanko :wink

Vai pilkistelisikö mannikka tossa testissä jotain oikeen hailuraista... :hungry:
laita myös testistä kuiva versio tänne tihrattavaksi :pompus:

Laitan kuvan vielä kuhan on kuiva.. Pakko oli vielä dipata, yks r-testi ja vika o-testi. Samat testit, vähän eri valossa. Ei oo enää ees ovisplussa..

Liitteet

• 1435990833343.jpg
    1435990833343.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 445
  • 1435990844827.jpg
    1435990844827.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 460
Mä en saanu tänäkään aamuna sofin testiin mitään. Ehkä hcg arvot sen verran matalat vielä. :S teen vielä myöhemmin varmistus testejä :)

Mannika pahoittelut negasta, voihan se siitä vielä muuttua<3
Tuossa alimmassa hcg liuskassahan näkyy haalee viiva! :)

Huh siihen sofiin tulikin haalee punanen viiva.

Eli jos teette sofilla, niin ei kannata hätääntyä jos ei näy mitään, ne ei oo kovin herkkiä näköjään.

Muokattu viimeksi:
Kuivana se apteekin testi. Korkeintaan viivanpaikka on..

Liitteet

• 1436008106904.jpg
    1436008106904.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 423
Voi Mannika.. :( mitä paskaa... Mutta hei, eihän mullakaa eilen apteekin testi näyttäny mitää vaikka digi näytti raskaana! o_O

Takaisin