Plussa vai ei?

Ei onnistuttu ei, saatiin meidän kuudes poika 😄💕
Osalla miehistä kivekset tuottaa tasaisesti tyttö- ja poikasiittiöitä, mutta toisilla on taipumusta jompaankumpaan sukupuoleen. Useimmiten tämä taipumus periytyy isältä pojalle, joten paljon poikia saavalla miehellä on yleensä veljiä ennemmin kuin siskoja. 🤓

Ei onnistuttu ei, saatiin meidän kuudes poika 😄💕
Noh, jatketaan harjoituksia. Jospa sieltä tyttökin joskus tulisi? Vaikka eihän kuudessa veljeksessä mitään vikaa ole. Seitsemän veljestä olisi jo eeppistä. :smiling-eyes:Melkoisia poikasiittiöitä vaan tuolla sun miehellä siis. Sitkeitä ja nopeita. :rolling:

Muokattu viimeksi:
Osalla miehistä kivekset tuottaa tasaisesti tyttö- ja poikasiittiöitä, mutta toisilla on taipumusta jompaankumpaan sukupuoleen. Useimmiten tämä taipumus periytyy isältä pojalle, joten paljon poikia saavalla miehellä on yleensä veljiä ennemmin kuin siskoja. 🤓
Mun mies on ainut lapsi, hänen isällä on vain veljiä, veljien kaikki lapset ovat poikia. Miehen äidin siskolla on 7 poikaa. Mulla on kaksi veljeä. Miehen mielestä ”yksi tyttö olisi kyllä kiva” mutta oon kyllä sanonut et sun kiveksistä ei tuu tyttöjä vaikka tulis 10 lasta 😆😆😆

Noh, jatketaan harjoituksia. Jospa sieltä tyttökin joskus tulisi? Vaikka eihän kuudessa veljeksessä mitään vikaa ole. Seitsemän veljestä olisi jo eeppistä. :smiling-eyes:Melkoisia poikasiittiöitä vaan tuolla sun miehellä siis. Sitkeitä ja nopeita. :rolling:
Seiskalla olis la 1.1., toistaiseksi ei ainakaan ole haarojen välistä ulokkeita löytynyt mutta pieni pessimisti odottaa sinnikkäästi synnytykseen asti että uskoo 🤭

Tänään pp5 ja dpo 10, minusta aika selkeä mutta miehen mielestä kaikissa vain 1viiva. 🤔🤣🥹

Liitteet

• IMG_20241202_110739.jpg
    IMG_20241202_110739.jpg
    556.3 KB · Katsottu: 220
Tänään pp5 ja dpo 10, minusta aika selkeä mutta miehen mielestä kaikissa vain 1viiva. 🤔🤣🥹
Plussia nuo minusta ovat, testaile muutaman päivän päästä uudelleen niin varmaan tulee viivat jotka miehellekin näkyvät. Voihan olla että uutinen on niin uskomaton ettei mies sitä ihan heti uskalla uskoa. :smiling-eyes:

Takaisin