Plussa vai ei?

Täällä pitkästä aikaa ja täysin yllättäen pitkään toivotun kuopuksen ollessa vähän vajaa 9kk 🫣
Testissä siis näkyy jotain, mut onko sitte kuitenki vaan viivanpaikka 😅

1000021384.jpg
 
Täällä pitkästä aikaa ja täysin yllättäen pitkään toivotun kuopuksen ollessa vähän vajaa 9kk 🫣
Testissä siis näkyy jotain, mut onko sitte kuitenki vaan viivanpaikka 😅

View attachment 133841
Näillä saa huonoja tuloksia oli se plussa tai ei. Ite tein helmikuisesta aikanaan toooosi hailakan toisen viivan jota en ite edes erottanut. Digi sitten paljasti että raskaana oltiin. Mutta kyllä siinä jotakin näkyy.
 
Onkohan tämä nyt se kuuluisa RFSUn varhaisen testin viivanpaikka vai voisiko elätellä toiveita, että 2. inssi olisi tuonut tuloksen? Lisätietona: viiva haalistui jo 5 minuutin jälkeen. Dpo12. View attachment 133750
On kyllä tosi härski viivanpaikka jos sellainen on 🧐 mä väittäisin kyllä plussaksi 😊 mut suosittelen tekemään pc:n puikkotestin, se näytti mulla yhtä varhain posin kuin tää rfsu 👍
 
Täällä pitkästä aikaa ja täysin yllättäen pitkään toivotun kuopuksen ollessa vähän vajaa 9kk 🫣
Testissä siis näkyy jotain, mut onko sitte kuitenki vaan viivanpaikka 😅

View attachment 133841
Ihan kuin siinä näkyisi toinenkin viiva, mutta kannattaa testata vielä vaikka pc:n testi. Tein edellisessä raskaudessa pari näitä ja tuli tosi haaleat viivat verrattuna pc:n testiin.
 
oliko sulla siis mikä dpo? mie en ainakaan näe tässä mitään 🤔
Ei oo dposta tietoa. Testit silloin tällöin on lähinnä varotoimenpide lääkityksen takia, kun kierto on epäsäännöllinen eikä ole tällä hetkellä vielä varsinainen yritys päällä.
Sen takia yllättikin haamu rfsu testissä mut tosiaan pc nega.
 
IMG_7289.jpeg

Mitäs mieltä muut on tästä? Haamujen haamu vai viivanpaikka? Tehty tänään aamulla ja kuukautiset nyt 4 päivää myöhässä mutta minulla on epäsäännölliset kuukautiset…
 
En valitettavasti näe tässä haamua. Onko mahdollista, että ovulaatio on myöhästynyt?
Minusta siinä joku haamujen esiäiti kyllä on 🧐 mikä dpo sulla on?
Oletan että joo ovulaatio myöhästynyt kun sain tuossa 22.5 vatsan vasemman puolella sellaisen krampin joka voisi olla siitä munasolun irtoamisesta mutta en oo hirveemmin testaillut ovulaatioliuskoilla…
Kun tein tuon testin josta laitoin kuvan niin dpo saattoi olla 8-10.

Tein tänään sitten uuden testin iltapäivällä normal -kaupan liuskoilla mutta se taisi olla negatiivinen (dpo 11-13)
IMG_7332.jpeg
 
1000005043.jpg

Kirjottelen tänne ekaa kertaa.. 😊 torstaina pitäisi menkat alkaa, mutta niin kipee rinnat ollut ja ihme oloja nii aloitellut tän testaamisen jo pari pvä sitten.. mitäs mieltä tästä? Kuvittelenko vaan että olis ihan haalea viiva?😅
Itellä jo 8v yritystä takana.. joulukuussa ekan kerran tehnyt positiivisen testin joka meni sitten kesken. Nyt taas tästä alkanut toivo herää, että ehkä sitä voikin vielä oman lapsen joskus saada! 😊
 
View attachment 134029
Kirjottelen tänne ekaa kertaa.. 😊 torstaina pitäisi menkat alkaa, mutta niin kipee rinnat ollut ja ihme oloja nii aloitellut tän testaamisen jo pari pvä sitten.. mitäs mieltä tästä? Kuvittelenko vaan että olis ihan haalea viiva?😅
Itellä jo 8v yritystä takana.. joulukuussa ekan kerran tehnyt positiivisen testin joka meni sitten kesken. Nyt taas tästä alkanut toivo herää, että ehkä sitä voikin vielä oman lapsen joskus saada! 😊
Mulla tälläinen oli plussa, ja lähti vahvistumaan. Mutta on myös kyseisellä testillä tullut ihan tummia viivoja, jotka ei tarkoita mitään. 🥹 Jos tää siis se rfsu herkkä?

Kun mulla tää näytti oikeaa haamu plussaa, myös cleablue näytti, muut ei 🙏
Tässä kuvassa siis mun eka mega haamu 🤣
 

Liitteet

  • IMG_20231221_102610_edit_2694183475236.jpg
    IMG_20231221_102610_edit_2694183475236.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 40
Mulla tälläinen oli plussa, ja lähti vahvistumaan. Mutta on myös kyseisellä testillä tullut ihan tummia viivoja, jotka ei tarkoita mitään. 🥹 Jos tää siis se rfsu herkkä?

Kun mulla tää näytti oikeaa haamu plussaa, myös cleablue näytti, muut ei 🙏
Tässä kuvassa siis mun eka mega haamu 🤣
Tää on apteekin ultra. 😃 Vitsi, toivon tosiaan että lähtisi vahvistumaan ja olis viiva eikä taas omaa mielikuvitusta! 🙈
 
View attachment 134029
Kirjottelen tänne ekaa kertaa.. 😊 torstaina pitäisi menkat alkaa, mutta niin kipee rinnat ollut ja ihme oloja nii aloitellut tän testaamisen jo pari pvä sitten.. mitäs mieltä tästä? Kuvittelenko vaan että olis ihan haalea viiva?😅
Itellä jo 8v yritystä takana.. joulukuussa ekan kerran tehnyt positiivisen testin joka meni sitten kesken. Nyt taas tästä alkanut toivo herää, että ehkä sitä voikin vielä oman lapsen joskus saada! 😊
Kyllä mä ainakin tässä jotain haamua vähintään näen!
Toivotaan että sulla lähtisi vahvistumaan! :smiling face with heart-eyes:
Milloin testaat uudestaan?
 
Takaisin
Top