Plussa vai ei?

MrsBee, onnea! :)

Tänään o-testissä ei oikeestaan ollenkaan viivaa. Vahvin viiva tuli siis kp15. Sillä mennään.. Eli tänää dpo2

Hei kaikki kanssa-tiirailijat! :) Tässä kuva tämän päivän testistä. Pregcheck siis käytössä. Nyt olen jopa näkevinäni jotain tai mielikuvitus tekee tepposet. Olis jo kyllä aikakin ilmaantua testiin muutakin kuin viivanpaikka, kp 43 menossa.

image.jpeg

Kattipakana : sul on menny rahaa ihan sikana noihin testeihin... viiva näkyy minkäs teet... millon verikokeisiin? :)

Lucky87: muutaman kympin oon köyhtyny :) Seurailen tilannetta ja jos joulun jälkeen ei oo leffaviivoja + menkat loistaa poissaololla niin sitten todennäköisesti käyn verikokeessa.

Kattipakana, näkyy kyllä selvemmin viiva nyt mut jännä kun niin hitaasti tummenee :eek: toivotaan että tulis kunnon leffaviivat seuraavaks!

Emi00 toivotaan leffa-viivoja! Huomenna ehkä testailen uusiksi tai ennen joulua. Esikoisesta plussasin rv 6+, silloinkin oli hailakka mutta selkee viiva. Neuvolassa sanoivat ettei viivan vahvuudella ole väliä vaan sillä että viivassa on väriä. Juon aika reippaasti vettä, sekin vaikuttaa viivan vahvuuteen. Mieli on kuitenkin positiivinen kun eilinen testi oli vahvistunut aiemmasta ja tänään on kp 44 menossa eikä menkkoja näy!

Paljon onnea MrsBee! :)

Kattipakana, kyllä tossa viimeisimmässä haalea viiva näkyy! Haalea tosiaan, mutta kuitenkin selvästi nähtävissä. Jännää! Täällä tuhru alkoi ke-iltana, jatkui torstain ja eilen oli kp1. Vuoto oli kuitenkin hyvinkin maltillista normaaliin kp1 verrattuna ja tänään jo tosi niukkaa vaikka siis vasta kp2. Oudointa minusta on se, ettei ole yhtään minkäälaisia menkkatuntemuksia, kipuja, jomotuksia, mitään. Normaalisti joudun ottaa särkylääkettä ja kunnon vuoto kestää ensin 3-4pv ja pari pv tuhru päälle. Aiemmin ei tällaista tädin vierailua ole kyllä ollut. Ei siis edes tunnu siltä että olisi menkat, vessassa vaan voi todeta että vuotaa.

Rbck, uutta testiä parin päivän päästä niin näkyy paremmin! Varmaan luonnossa näkyy paremmin, kameralla on välillä hankalaa vangita hyviä haamun alkuja :)

NuuNu, kannattaa tehä testi parin päivän päästä ellet oo jo tehny. Tuo tuhruttelu voi olla hyvä merkki! :wink

Kiitos NuuNu!
Komppaan myös Kattipakanaa, että tuhruttelu voi olla nähtävästi myös hyvä merkki..mulla alkoi viikko sitten launtaina ja luulin että menkat alkaa..no eipä alkanut ja plussa tuli! Tuhruttelu näyttäisi nyt (toivottavasti) melkeen loppuneen.

Tein negatestit viimeksi ti ja ke kp 35&36. Vaikka vuoto oli huomattavasti niukempaa kuin normimenkoissa, oli se toissapäivänä ja eilen kuitenkin ihan kunnon vuotoa eikä vaan tuhrua. No! Ehkä testaan vielä varuiksi jos olo edellyttää vielä parin pv:n päästä.

rbck: kyllä siinä jotain näkyy!!!?Mun eka testi illalla oli ton näkönen...tee joku muu, esim Pregcheck? Sillä on mun viiva vahvistunut kivasti, tänään oli jo melkeen yhtä vahva testiviiva kuin kontrolli :)

Takaisin