Plussa vai ei?

20151217_111816-1.jpg

Tämä ei taida ihan ovisplussa vielä olla vai mitä sanotte?

Avvi, ei ihan.. Mutta hyvin lähelle jo. Ootko noilla testeillä aikasemmin saanu plussan?

Laitan kohta itsekin o-testikuvan..

Kattipakana: noissa pc:n testeissä nään ohuen viivan mutta apteekin omassa en nää enää mitään. Aika erikoinen tilanne. Yleensä noi apteekin omat ja pc:t antaa samanlaista viivaa... olispa kiva nähdä kuivuneet kuvat miltä ne näyttää

Mrsbee: rfsu: tekee kyllä haamuja haamujen perään kun pc saattaa näyttää jo kunnon viivaa. En osaa sanoa tarkoittaako noissa haamu jotain. Sillähän se selviää että teet toisen merkkisen testin.

lucky87 ja muut, kiitos kommenteista! Joo eiköhän tämä piina viim muutaman päivän sisällä ratkea. Pieni toivon kipinä tietty heräsi kun jotain näkyvää kuitenkin ilmestyi..untakin näin vain testeistä :rolleyes: sitten taas tuhruvuoto vaan jatkuu, mikä tuskin on hyvä merkki. No katsellaan kun saan uutta kehiin, jos on vielä tarve..

Plääääh näitä testejä :mad: ylemmän kuvan alin testi on uusin, huomenna varmaan vielä testi.. Miusta tuo kp15 testi (tuoreena alemman kuvan alin) on vahvin, eikö? Jossei ylläriplussa pamaha huomenna ni nää tikut ei näköjään plussaa anna..

Liitteet

• 1450345647079.jpg
    1450345647079.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 174
  • 1450345669470.jpg
    1450345669470.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 173
Kiitos kaikille tiirailijoille, erikoinen tilanne jatkuu, kp 42 tänään..

MrsBee: tuhruttelu voi olla hyvä merkki nimittäin kiinnittyminen aiheuttaa joskus tuhruttelua myös! Pidän peukkuja!

Mannikka: kp15 on mun mielestä vahvin noista vaihtoehdoista. Mitä testejä oot käyttäny? Ite oon saanu ainoastaan Sofien ovistesteillä selkeen plussan, muilla mitä raskauskeijusta tilasin ei tullut ku tasavahvat. Voi toki olla että missasin ovis-huipun ku kerran päivässä tikutin.

Näin olen kuullut Kattipakana ja se alkoikin dpo 10, mutta epäilyttää kun jo 6. päivää tulee. Toisaalta ei vielä ole tämä kierto loppuun tullut silti ja toivon että uusi kierto ei alkaisikaan!

Kattipakana, miulla on nyt vauvalan testejä, en oo ennen käyttäny.. Oon tehny iltapäivätestitki, mut todella haaleet viivat tullu niihi.

Lucky87: Tässä on eilisen Apteekin oma kuivuneena. Oon silmä tarkkana tsuumannu noita testiajalla otettuja otoksia. Tämä kuva on otettu 10 min jälkeen. Hyvällä mielikuvituksella ehkä ohut viiva vois olla tai sitten ei :)

Tänään on välipäivä testien kans. Huomenna tai viikonloppuna taas uusiksi jos ei täti tule vierailulle ennen sitä.

image.jpeg

Kattopakana: tässä sun aijemmin tekemä apteekin oma ja nään tässä selvemmin viivan kuin tuossa sun viimeisimmässä apteekin omassa...

Liitteet

• 1450355566590.jpg
    1450355566590.jpg
    37.4 KB · Katsottu: 205
Mannikka, olen kyllä saanut noilla testeillä plussan joskus. Tai en mitään kirkuvaa viivaa mutta tasavahvat kuitenkin. Nyt olisi kyllä iiiihana yllätys että ovis olisi jo lähipäivinä, ei venyisi sitten kiertokaan ylipitkäksi. Tänään kp17.

Totta! Selkeempi on tuo aikaisempi kuva. Ehkä jotain yritystä ollut, mutta yritykseksi tainnut jäädä! Katsellaan ja odotellaan!

Avvi, testailen varuilta kuitenkin ainakin huomenna.. Sithän sen näkee :p

Kp15 viiva on mannikan testeissä minunkin silmään vahvin. Onko sulla ollut mitään ovisoireita?

Avvi, on ollu ovislimaa+halut kohillaa kp13-15.. Tänään ei kyllä enää. Varmistelen vielä lämmöillä, et oliko vai ei..

Höh, tein uuden o-testin klo 19.30 aikaan ja olikin jo haalistunut aamuisesta :wideyed: Otappa tästä nyt selvää!! Mahtoiko oikeasti tapahtua mitään vai olisiko eilinen testi ehkä ollut plussa jos olisin eilen testannut? Minä puolestani en ole edes mitään limahommeleita havainnut :sad001 Tämä tukee sitä käsitystä että minun ei olisi alun alkaenkaan pitänyt mitään ovistestejä edes hankkia, turhaa stressiä vain aiheuttavat.

Mä kans huomasin sillo joskus että ovistestit tekkee turhaa stressiä itselle vaikka aina en ovista tunne..
Täällä pupuillaan vuotojen välillä joka toinen päivä.. ;)

Hankin eilen Pregcheck liuskoja ja tässä tulos:
Eilen illalla (oli taas pakko)
256e745dbe4f89fa084c640bbb5cdc7e

Yöllä en kunnolla saanut nukuttua ja sinnittelin aamuun asti etten menis vessaan liian aikaisin:
e53e37e197a5b11a13ec36ff226032b9

:eek:

Kyllä siellä jotain taitaa olla!:)

Tänään olisi siis kp 27 ja dpo onkin 16. Yk 4 ja ensimmäinen toiveena...kovasti jännittää miten tästä lähtee etenemään, elämäni ensimmäinen plussa taisi tulla..

Takaisin