Plussa vai ei?

No siis maanantaina siirretty 5pv blasto lääkkeelliseen kiertoon.😅 En tiedä miten siitä dpo lasketaan.🤔

Dpo 11 tänään siis. Dpo:t lasketaan alkion ikä + siirron jälkeiset päivät. Ja tuossa pc:ssä näkyy viiva!

Oisko se sit tyyliin dpo10 suunnilleen. Jos on niin ehkä tuon viivan pitäisi olla jo vahvempi 🤔 mutta parempi ehkä testata huomenna tai parin päivän päästä. Ja näin aikaisessa vaiheessa vain aamulla, vahvasta toisesta pissasta. Päivällä/illalla pissa jo niin laimeaa monesti että testit saattaa huonosti reagoida siihen vaikka hormonia vähän olisikin.

Ei tarvitse vielä edes viivaa välttämättä näkyä! Dpo 10 ja 11 ei itselläni näyttänyt juuri mitään. Dpo 12.vasta rupesi erottamaan (alkion siirto kyseessä).

Tänään dpo 11. Pc testi tehty aamun ekasta virtsasta. Näkyykö tässä joku haamujen haamu??

Oon tehnyt tässä 7 yrityskuukauden aikana aika monta pc testiä eikä kertaakaan ole tullut tuollaista. Että onkohan mulla nyt vaan viivalasit päässä vai näänkö oikein 🥲

Liitteet

• 20240401_083450.jpg
    20240401_083450.jpg
    1 MB · Katsottu: 284
Tänään dpo 11. Pc testi tehty aamun ekasta virtsasta. Näkyykö tässä joku haamujen haamu??

Oon tehnyt tässä 7 yrityskuukauden aikana aika monta pc testiä eikä kertaakaan ole tullut tuollaista. Että onkohan mulla nyt vaan viivalasit päässä vai näänkö oikein 🥲
Tosin kuivana siinä testissä ei näy tuonkaan vähää enää 🥲 olikin varmaan joku viivan paikka sitten.

Tässä kiva vielä kuivuneesta. Ehkä jos zoomaa ja katsoo viivalaseilla niin jotain ehkä saattaa näkyä.. 🥲

Liitteet

• 20240401_091838.jpg
    20240401_091838.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:
Mä sain tänään (viime yönä) hennon viivan, mutta vasta kun tikku oli ollut tunnin tms pöydällä ... Joka nosti heti pelon kohdun ulkoisesta.
Ehkäpä menen verikokeisiin, kun työnantaja ne maksaa. Vaan ensin täytyy tarkastaa ettei laskussa lue HCG-testi🤫
Mitkä dpot sulla olikaan? 😊 pidän peukkuja että pikkuriikkinen on tarrannut oikeaan paikkaan ja lähtee siitä kasvamaan kyydissä pysyen 🍀

Mä sain tänään (viime yönä) hennon viivan, mutta vasta kun tikku oli ollut tunnin tms pöydällä ... Joka nosti heti pelon kohdun ulkoisesta.
Ehkäpä menen verikokeisiin, kun työnantaja ne maksaa. Vaan ensin täytyy tarkastaa ettei laskussa lue HCG-testi🤫

Kohdun ulkoinen näkyy testissä myös testiajalla. Nuo testiajan jälkeiset on ns. Roskishaamuja, eivät plussia.

Mitkä dpot sulla olikaan? 😊 pidän peukkuja että pikkuriikkinen on tarrannut oikeaan paikkaan ja lähtee siitä kasvamaan kyydissä pysyen 🍀
Kiitos! Luomuna touhuttu, mittailematta... kalenterin mukaan tädin olisi pitänyt aloittaa vierailu jo eilen eikä tullut tänäänkään. Katselin Finlab testi hintoja20€ + varmaan joku toimisto maksu. Käyn varmaan siellä...

Tosiaan roskishaamu ei ole mitenkään onneksi liitännäinen kohdunulkoiseen raskauteen. Kohdunulkoisessa hcg-nousee yleensä hitaammin ja jää usein selvästi alhaisemmalle tasolle kuin tavallisessa raskaudessa. Mutta ihan raskauden alkuvaiheessa ei sitä kyllä pysty oikein vielä toteamaan mistään (ei edes siitä verikokeesta). Kohdunulkoiseen liittyy usein ylimääräisiä vuotoja ja kipuja, joita toki voi olla normiraskaudessakin. Hartiapistos sen sijaan on oire, joka liittyy vain kohdunulkoiseen. (Itselläni oli ennen kuopuksen raskautta arviolta rv 7-8 ehtinyt kohdunulkoinen, joka päättyi toisen munanjohtimen poistoon. Luojan kiitos minulle tuli selvästi tuo hartiapistos, josta itsekin huolestuin ja patistettiin heti päivystykseen näytille ja sieltä suoraan leikkaukseen. Ilman sitä olisin varmaan luullut, että mulla on normi keskenmeno ja olisi voinut käydä paljon huonommin).

Mutta toivottavasti siellä olisi pieni tarrannut matkaan oikeaan paikkaan. 😊

Tosiaan roskishaamu ei ole mitenkään onneksi liitännäinen kohdunulkoiseen raskauteen. Kohdunulkoisessa hcg-nousee yleensä hitaammin ja jää usein selvästi alhaisemmalle tasolle kuin tavallisessa raskaudessa. Mutta ihan raskauden alkuvaiheessa ei sitä kyllä pysty oikein vielä toteamaan mistään (ei edes siitä verikokeesta). Kohdunulkoiseen liittyy usein ylimääräisiä vuotoja ja kipuja, joita toki voi olla normiraskaudessakin. Hartiapistos sen sijaan on oire, joka liittyy vain kohdunulkoiseen. (Itselläni oli ennen kuopuksen raskautta arviolta rv 7-8 ehtinyt kohdunulkoinen, joka päättyi toisen munanjohtimen poistoon. Luojan kiitos minulle tuli selvästi tuo hartiapistos, josta itsekin huolestuin ja patistettiin heti päivystykseen näytille ja sieltä suoraan leikkaukseen. Ilman sitä olisin varmaan luullut, että mulla on normi keskenmeno ja olisi voinut käydä paljon huonommin).

Mutta toivottavasti siellä olisi pieni tarrannut matkaan oikeaan paikkaan. 😊
Lähinnä kai se roskis viivojen ilmestyminen ihmetyttää ja pistää aivot kaikkea pohtimaan. Edellisessä raskaudessa niitä ei tullut vaan viivat oli vahvoja alusta lukien. Koskaan aiemmin mulle ei noita ole muutoinkaan tullut, ja testattua on tullut aika monta kiertoa.

Lähinnä kai se roskis viivojen ilmestyminen ihmetyttää ja pistää aivot kaikkea pohtimaan. Edellisessä raskaudessa niitä ei tullut vaan viivat oli vahvoja alusta lukien. Koskaan aiemmin mulle ei noita ole muutoinkaan tullut, ja testattua on tullut aika monta kiertoa.

Mikä dpo sulla on? 😊 Monissa testeissä tuntuu laatu kyllä laskeneen ja antavat jos jonkilaista viivanpaikkaa tms. 😵‍💫 Mun kohdalla testit olleet aina ihan blankkoja tai sitten olen ollut raskaana. Mutta tosiaan ensisijaisesti hyvin haaleiden viivojen yms. kohdalla veikkaisin syyksi kemiallista tai viallista testiä, jos ei olisi normiraskaudesta kyse.

Tossa kohdunulkoisessa tein testin vasta tosi myöhään, niin oli jo ihan leffaviivat, mitä ihmettelin, kun ei täsmännyt oikein viikkoihin (mulla oli siis ”valemenkat”). Et en tiedä, millaista viivaa olisi tullut aiemmilla viikoilla.

Kiitos! Luomuna touhuttu, mittailematta... kalenterin mukaan tädin olisi pitänyt aloittaa vierailu jo eilen eikä tullut tänäänkään. Katselin Finlab testi hintoja20€ + varmaan joku toimisto maksu. Käyn varmaan siellä...

Se Fimlabin 20€ testi on U-HCG eli virtsasta tehtävä. Verikokeeseen ei fimlabin kautta pääse ilman lähetettä.

En tiedä kyllä että mitä nyt tapahtuu vai antaako tää pc oikeesti tälläsiä viivanpaikkoja. Pp6/dpo11 sain tälläsen samanlaisen viivan, pp7/dpo12 puhdas nega ja tänään pp8/dpo13 taas tällänen. 😏😮‍💨

Liitteet

• IMG_20240402_081310.jpg
    IMG_20240402_081310.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 246
  • IMG_20240402_091439.jpg
    IMG_20240402_091439.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 223
En tiedä kyllä että mitä nyt tapahtuu vai antaako tää pc oikeesti tälläsiä viivanpaikkoja. Pp6/dpo11 sain tälläsen samanlaisen viivan, pp7/dpo12 puhdas nega ja tänään pp8/dpo13 taas tällänen. 😏😮‍💨
Aika erikoista kyllä 🤔 en itselläni ainakaan ole noin selkeitä viivanpaikkoja nähnyt 🤔

Miltä näytti märkänä?

Takaisin