Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torstaille labra-aika...
En osaa myöskään sanoa. Perjantaina verikokeille ja varaamaan aikaa uuteen ivf suunnitteluun.En tiedä onko viivanpaikka vai oisko ollu kemiallinen?
Ystävällisesti soittivat labrasta, tulos negatiivinen. Jotain kuitenkin oli tapahtunut, joka sekin siis näkyi niissä kokeissa.
Mulla edellisessä raskaudessa tuli myös ja kaikki ok. Tuli myös viikolla 9 reilummin rusehtavaa vuotoa. Silti kaikki ok.Pommitan nyt jokaiseen ryhmään, kun olen vähän ymmälläni. Tänään dpo 14 ja testissä selkeesti punertava viiva ja vahvistunut kyllä toissapäiväisestä. Tänään kuitenkin beigeä valkovuotoa. Normaalia vai kemiallinen?
Kiitos toivotaan että tämäkin mulla olis ihan normaalia eikä enteilisi mitään huonoa ei oikein uskalla iloita vielä. Täytynee taas tehdä testi parin päivän päästä niin näkee vahvistuuko viiva vieläkinMulla edellisessä raskaudessa tuli myös ja kaikki ok. Tuli myös viikolla 9 reilummin rusehtavaa vuotoa. Silti kaikki ok.
kyllä! Itsellä tuli tuo plussa täysin puskista ja vielä hieman sulattelen koko asiaa. Piti kuitenkin pari digiä myös tilata että pääsee seuraamaan tilannetta. Itsellä kaksi keskenmenoa takana esikoisen ja kolmosen jälkeen niin nelosen raskaudessa tuli kyllä alussa tehtyä varmaan kymmenen testiä Ja olin myös noiden vuotojen kanssa sata varma että se oli siinä. Onneksi olin väärässä ja taapero on nyt hieman yli vuoden ikäinen.Kiitos toivotaan että tämäkin mulla olis ihan normaalia eikä enteilisi mitään huonoa ei oikein uskalla iloita vielä. Täytynee taas tehdä testi parin päivän päästä niin näkee vahvistuuko viiva vieläkin
Väkisinkin tämmönen tekee neuroottiseksi hyvä että teillä meni kuitenkin kaikki hyvin. Toivon hartaasti että täälläkin kaikesta huolimatta tämä päättyisi onnellisestikyllä! Itsellä tuli tuo plussa täysin puskista ja vielä hieman sulattelen koko asiaa. Piti kuitenkin pari digiä myös tilata että pääsee seuraamaan tilannetta. Itsellä kaksi keskenmenoa takana esikoisen ja kolmosen jälkeen niin nelosen raskaudessa tuli kyllä alussa tehtyä varmaan kymmenen testiä Ja olin myös noiden vuotojen kanssa sata varma että se oli siinä. Onneksi olin väärässä ja taapero on nyt hieman yli vuoden ikäinen.
Mulla dpo 12 näytti tuollaista hailuraa ja dpo 14 jo selkeän punertavan plussan. Ja juurikin pc testiHeippa! Olen nyt testaillut muutaman päivän haamuja, eikätkä ole mielestäni lähteneet vahvistuun tarpeeksi hyvin. Tummansiniset testit on Raskauskeijun epäherkkiä, keskisiniset Pc:tä ja alin avattu Rfsu:n herkkä. Muilla näyttää Pc:t olevan hyviä jo näillä päivillä, oon 12 dpo. Että onkohan tässä toivoa vielä? Ja kannattaisko jatkaa testailua noilla Rfsu:n testeillä kun näyttää parhaiten?
Mulla jäi tämmönen melko vastaava kemialliseksi. Mutta silloin googlettelin vastaavassa tilanteissa olleita ja tosi monella oli just kemiallinen, mutta oli niitäkin, joilla hcg nousi vaan hitaasti ja normaali raskaus. Eli niin kauan ku menkat ei ala niin toivoa onHeippa! Olen nyt testaillut muutaman päivän haamuja, eikätkä ole mielestäni lähteneet vahvistuun tarpeeksi hyvin. Tummansiniset testit on Raskauskeijun epäherkkiä, keskisiniset Pc:tä ja alin avattu Rfsu:n herkkä. Muilla näyttää Pc:t olevan hyviä jo näillä päivillä, oon 12 dpo. Että onkohan tässä toivoa vielä? Ja kannattaisko jatkaa testailua noilla Rfsu:n testeillä kun näyttää parhaiten?
Mun silmään näyttää haamulleHaamu vai tosi törkyinen viivanpaikka?
Haamu onHaamu vai tosi törkyinen viivanpaikka?
Mulla sama juttu, oli kemiallinen. Sitä edellinen raskaus myös hidas hcg nousu ja siitä keskenmenoMulla jäi tämmönen melko vastaava kemialliseksi. Mutta silloin googlettelin vastaavassa tilanteissa olleita ja tosi monella oli just kemiallinen, mutta oli niitäkin, joilla hcg nousi vaan hitaasti ja normaali raskaus. Eli niin kauan ku menkat ei ala niin toivoa on
Nyt näyttäis omaan silmään aika hyvältä. Vertasin taaperosta tekemiini testeihin ja samoissa menee. Silloinkin taisin vähän epäillä edistymistä. Tässä testit tämän iltaisen testin kanssa. Ja mulla siis vaihtui ovispäivä tässä kesken testaamisen kahta päivää myöhemmäksi. Huh.Mulla sama juttu, oli kemiallinen. Sitä edellinen raskaus myös hidas hcg nousu ja siitä keskenmeno