Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tänään negaaMitä mieltä raati, onko mitään kehitystä? Vai pilaa?
Tänään jo dpo11 ja PC on tässä näyttäny mulle pos jos sitä on tuloillaan. PC aivan nega ei mitään ylimääräistä näkyvissä. Ultra taas eilisestä saakka (10 miu)…
Miten ovulaatiotesti raskustestinä??
Onko teillä kokemuksia?
Raskaus ja ovulaatiotestit mittaavat täysin eri hormoneja: raskaustesti HCG-arvoa, ovulaatio lutenisoivaa LH arvoa. En tiedä onko markkinoilla sekä että testejä. Itse en ainakaan ristikkäin testattua tuloksiin luottaisi!Miten ovulaatiotesti raskustestinä??
Onko teillä kokemuksia?
minusta noista ei valitettavasti voi päätellä mitään. Mulla ainakin kierrossa vähän joka vaiheessa on ovistestissä kaksi viivaa; oviksen aikaan toki todella tumma mutta muutoin tuommoinen haaleahko.Ovulaatio tapahtui viikon sitten .. pieni mahakipu siksi ovulaatiotesti tein..
Ovulaatiotesti reagoi myös raskaushormoniin, joka muistuttaa rakenteeltaan LH-hormonia.Raskaus ja ovulaatiotestit mittaavat täysin eri hormoneja: raskaustesti HCG-arvoa, ovulaatio lutenisoivaa LH arvoa. En tiedä onko markkinoilla sekä että testejä. Itse en ainakaan ristikkäin testattua tuloksiin luottaisi!
Missä vaiheessa sinulle se plussa ovistestiin raskaudessa tullu?Ovulaatiotesti reagoi myös raskaushormoniin, joka muistuttaa rakenteeltaan LH-hormonia.
Itselläni on tullut hymynaamaa ja erittäin vahvaa positiivista ovistestiä niillä kerroilla, kun olen ollut raskaana.
Nuo haamuviivat ovat kuitenkin negatiivisia ja meistä jokainen voi saada ovistestiin viivaa kierron loppuvaiheessa.
Dpo 11-14. Ja siitä ei voinut erehtyä, se oli räikeämpi plussa kuin ovisplussa itse oli ollut.Missä vaiheessa sinulle se plussa ovistestiin raskaudessa tullu?
Tässä mun edellisen raskauden dpo 15 testisuora, kun tein kaappiin jääneitä ylimääräisiä ovistestejä myös pois. PC:n ovistesti hyvin vahva positiivinen, Onestepissa ei oikein mitään.
Tosiaan ovistesti voi reagoida myös raskaushormoniin, mutta kaikki ei reagoi. Ja siitäkin voi päätellä raskautta vasta siinä vaiheessa, kun raskaustestitkin alkaa näyttää plussaa. Ja pitäisi olla ihan selvä plus. Haaleista ovistesteistä ei oikein voi valitettavasti päätellä mitään. Monilla tulee just loppukierrosta haaleaa viivaa.
Mä en nää siinä mitäänNäkeekö kukaan muu tässä haamua?
Minä olen näkevinäni.Näkeekö kukaan muu tässä haamua?
Kyllä sielä jotain näkyyNäkeekö kukaan muu tässä haamua?
Tässä tämän aamun testi, jos haluatte tihrustaa. Ensimmäinen kuva testiajan jälkeen ja toinen testiajalla.