Plussa vai ei?

No varmasti harmittaa :( tyhmät testit. Mut aika myöhään sulla alkoi menkat jos oli jo dpo 20! :O mä kuule tuun varmaa perässä tällä viikolla, päästään pian testailemaan taas o-testejä xD

Joo siis mulla on muutenkin pitkä kierto ja kerran jäi kokonaan menkat välistä niin ota näistä nyt selvää :D mutta juu, uudet ovistestit vaan kehiin sitten!;D toivon kuitenkin Ninni sulle paljon plussatuulia vielä! ;) <3

Mä muuten tajusin, että mulla saattaa olla ovis jo ensi viikolla, kun tääkin kierto oli vaan 21 päivää, eli viikonloppuna saa jo testailla :D

Voi olla että sittenkin teen vielä yhden testin aamulla!:D ei tullut kun ihan pari tippaa rusehtavaa vuotoa.. huh huh mitä meininkiä tää kierto!:D no jos yön aikana ei ihmeitä tapahdu niin yhden testin viä heitän kehiin!:)

No voi harmitus ellu että vuoto alkoi :shifty: mutta hyvä taas toisaalta että tilanne selkeentyi, no uusi kierto
ja uudet kujeet :wink eikö vain...

Ninni vielä ei ole vuodot alkaneet siellä joten mahdollisuudet on vielä olemassa :smug:eikö niin...

Santran testejä odotellessa :hungry:

Täällä ilta uitot suoritettu jopa eri vahvuisilla liuskoilla ylin 10miu ja alin 25miu :p:p
eka kuva testiajalla ja toka jälkeen... ehkä viivanpaikka näkyy ei ihmeempiä joten
alan jo vähitellen ens.viikon vuotoja oottelee on tota selkää ja vatsaa juilinu muutenki tässä parina iltana.

DSC_0004 (2).JPG DSC_0005 (2).JPG

Ellu eikö se sit suostunutkaan vuoto alkamaan :woot:
jos kuitenkin päästäis vielä aamulla tihrailemaan sinunkin testiä :wideyed: jees toivottavasti ja värinkera :smug:

Joo ei näköjään ainakaan vielä.. :D toki voi yön aikana muuttua mutta sormet ja varpaat ristiin ettei!;) äiti viiden nään kyllä sun testissä AINAKIN viivanpaikkaa mutta olisko hitusen väriä! :)

Heräsin kamalaan pissa hätään niin tein sitte tuon testin. No siihenhän tuli testiajan sisällä tooosi hailakka toinen viiva, mutta ei siinä väriä ole yhtään, eli viivanpaikka tuli näkyviin testiajalla jo. :S

Liitteet

• 1435809412381.jpg
    1435809412381.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 843
Tuossa vielä se liuska sieltä testin sisältä :D

Liitteet

• 1435810091505.jpg
    1435810091505.jpg
    53.1 KB · Katsottu: 713
Ninni tossa ekassa ihan selkee viivanpaikka ja oisko siinä hitusen väriä... vai mitä o_O :)
tossa irrotetussa liuskassa viiva häviää vähän taustaan...
oisko sulla vielä kuivaa versiota testistä? :)

Täällä sinnitellään en oo testannu :) mutta alavatsaa juilii ja selkää särkee joten ennustaisko
niitä tulevia menkkoja...

Huhuu Ellu ja Mannikka!!! mikä teillä tilanne ootteko testailleet???:woot:

Takaisin