Plussa vai ei?

Lucky kattipakana on eilen laittanut testistään kuvan, mutta mulla se aukeaa vain ovistestinä niinkuin nuo aikaisemmatkin...

En ole vielä :D testaan joko tänään tai huomem aamulla uudelleen :p. Nyt ei ole kaapissa muita testei kun rfsu rtestei, ei kovin luotettavi. Toivottavasti olisi vahvistunu en jaksaisi taas kemiallista :/

Tietääkö joku onko kemiallisessa jotenki vahvemmat raskausoireet alussa kun mulla viime kemiallisessa oli tosi huono olo ja niin on nytkin samanlailla.. :eek:

Tässä illan testit. Taasko kemiallinen kun ei näkyy enää mtn :/ kp 31/31-43 dpo 8 yk 3

Liitteet

• 1449685867701.jpg
    1449685867701.jpg
    48.8 KB · Katsottu: 308
Emi, siun testissä en valitettavasti nää vieläkään mitään. Onneksi päivät on vielä varhaiset, joten hyvät mahikset vielä plussaan!

Lumi, miekin sanoisin kiinnittymisyritys. Enskerralla tarratkoon kunnolla ja pysyköön loppuun asti!

Nennalle onnea, plussahan sieltä tuli - tosi ihanaa!! :)

Emillä olen jotain näkevinäni, toivotaan että viimeistään loppuviikosta olis vahvistunut! :)

Senniltä en vielä hoksaa mitään, mutta tosi varhaiset dpo:t niin ei kyllä vielä välttämättä näy edes herkimmillä.

Laitan kohta oman kuva-arvoituksen tulemaan. Saapa nähdä näkyykö Minnillä taas ovistestinä, hassua!

Nojoo ehkä tässä vielä toivoa on vaik otestikin oli ihan negatiivinen ja toissapäivänä apt testissa oli haamu. Niin kauan kun tätiä ei näy on mahdollisuus et jtn alkaiskin testeissä näkyy :D
Ps. Nimimerkki vaihtui.

Tässäpä tulis tämän päivän saldoa. Kumpikaan testi ei oo aamulla tehty. Eka, ylempi testi on halpa-testistä tilattu liuska, 25 herkkyys. Toinen, alempi on Sofien one step, 25 herkkyys. Molemmat kuvat on otettu testiajalla. Saa arvuutella ja kommentoida! :)

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    326.1 KB · Katsottu: 255
  • image.jpeg
    image.jpeg
    261.8 KB · Katsottu: 240
Haamun nään kattipakanan testissä, toivottavasti vahvistuu :)
On. Mites tämä mun, näkeekö kukaan muu tässä mitään? :D Hölmön aikaisin testailen. Mulla on vasta kp 24, dpo mahdollisesti 8, en ole varma kun en suuremmin ole vielä kiertoa seuraillut.. Mutta haamun olen näkevinäni. Kuva otettu testiajalla.
20151210_065144-1-1.jpg

Kyllä katti edelleeb se sama ovistesti kummittelee noiden linkkien takana :D näkyykö muille ne kuvat suoraan viestissä kun katin kuvat näkyvät tälläin?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1449726630.334682.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1449726630.334682.jpg
    41 KB · Katsottu: 178
Takaisin